Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Medaltjes Augustus 2008]
Medaltjes Augustus 2008
Yup, daar zijn de medaltjes weer! Ditmaal omarmen we de nieuwe event medal, en zijn er zelfs Seen the Servers om uit te delen!(En Jaron wilde me alweer niet geloven dat ik hem moet omdat ik in zijn huis binnendrongPlaatje )

We beginnen ditmaal met de nieuwe Eventpluim, die, omdat deze medal veel vertraging door probleempjes opliep in het verleden, maar liefst aan drie personen wordt gegeven!
Gefeliciteerd Nollie28, Otherwise777 en ikzelf, Arnoud X122!

De volgende stap op het grote boze medal topic is een medal die niet vaak wordt uitgedeeld, maar die nu aan maar liefst 5 personen wordt toebedeeld. De Seen the Server medal! Ik feliciteer hierbij 2 Belgen: Just ne Pker, Riemis(Ja, de eerste 2 Belgen met die medal), én 3 Nederlanders, Mzzlaersword, Ilovearagorn en Nollie28, met hun nieuwe aanwinst!

En alsof Nollie28 nog niet genoeg medals heeft gekregen vandaag(Bah, concurrentie in medalaantal), heeft het LB ook nog eens besloten dat zijn Memberpage de beste is, wat hem dus een Memberpagemedal rijker maakt!

Maar, we gaan even op een ander spoor, een andere Medal die het LB heeft uitgereikt, of eigenlijk gezegd, NIET heeft uitgereikt. Er is voor gekozen niemand te belonen met een originality medal, omdat het LB en het MOL-team vonden dat de signatures van deze 3 maanden niet origineel genoeg waren voor een medal!

Blaadjes van Herkenning zijn er daarentegen wél vandaag. Hierbij feliciteer ik Mzzlaersword, SharonF, en Just ne Pker met hun altijd leuke Blad van Spam.

En alsof dit alles nog niet genoeg was, gooien we er ook nog even een Flame of the Clan bij, ditmaal voor Thulinma. Voor al dat werk, de site, en tja, jullie weten het allemaal wel, verdient hij toch eigenlijk wel eens dat sterretje bij zijn vlam. Gefeliciteerd, Jaron!

De Skillpage Star gaat ditmaal naar niemand minder dan Ilovearagorn. Voor haar vele contributies, onder andere een Hunter-page, en hulp bij sommige gebieden van de Questpage.

Voor de medallozen van deze keer, niet getreurd, volgende keer is er weer een kans. Tot over 3 maanden!

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 19-8-2008 14:37
Antwoorden:
Sir Mvl

Inactief

Veel geblaat hierboven om één ding te zeggen:

Gefeliciteerd met jullie medals!

Nu heb ik die event medal toch ook weer met een reden gemaakt vorig jaar Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 14:38
Mzzlaersword

Inactief

woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot Plaatje

Blad van Herkenning Plaatje PlaatjePlaatjePlaatje

ty < 3

de rest ook gratz met jullie aanwinsten ;D
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
- Simon (1988-heden)
19-8-2008 14:41
Just Ne Pker

Leader (9)

Noes, nu ben ik geen speciale MOL meer! ;`( Gefeliciteerd natuurlijk aan alle andere winnaars, ze allemaal terecht imo Plaatje. Trouwens, Luc: Slokkop! Drie medals op een dag! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
19-8-2008 14:50
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

wolvenhaters als ik het niet dacht Plaatje
nouja gefeliciteerd met jullie medals

vraagje hoe kan je nu een hack buster medal daar bewijzen van hebben

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
19-8-2008 14:50
Glowball02

Rune Member (6.9)

Hé, mijn geef-Jaron-een-ster-want-hij-verdient-`m-en-het-is-stiekem-ook-wel-een-motivatie-om-nog-meer-te-doen-ideetje is erdoor geraakt Plaatje

Omdat het te veel namen zijn om op te noemen, feliciteer ik gewoon iedereen die een medal heeft gekregen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
19-8-2008 14:54
Otherwise777

Inactief

gratz allemaal,

ocharme event medal Plaatje

Misschien organiseer ik nog wel es een event als dank ;p
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
19-8-2008 14:54
Ewout

Inactief

En dat is nummer 5 :x
Bedankt, en gefeliciteerd aan alle winnaars die bovendien allemaal in Sittard waren!
Buiten Arnoud natuurlijk, maar wat had je dan verwacht? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 14:58
Stanley

Rune Member (6.9)

Gefeliciteerd allen, zijn jullie dan ook echt in Jaron`s huis geweest? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 15:16
Leon

Gewist lid

Gefeliciteerd allen.
Terecht gegeven.
19-8-2008 15:18
Ewout

Inactief

quote:
Stanley zei: Gefeliciteerd allen, zijn jullie dan ook echt in Jaron`s huis geweest? Plaatje

Ja, we hebben zelfs van zijn koekjes gegeten Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 15:21
Ilovearagorn

Leader (9)

En dat is nummer 6, net zoveel als Arnoud Plaatje Heet.

Felitjes aan Stijn, Luc, Jaron, Rare Proxy, Sharon, Spoor Niet en Arnoud + A'veen gangers van gisteren en veel plezier met de nieuwe pixels Plaatje

quote:
Stanley zei: Gefeliciteerd allen, zijn jullie dan ook echt in Jaron`s huis geweest? Plaatje

Dit is bij Jaron thuis:
Plaatje[http://i271.photobucket.com/albums/jj133/Thoronwen/Sittardmeet/P1020085.jpg]>
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 15:33
Mrkuolematon

Gewist lid

Sooww oO.

Dat zijn veel medals Oo.!

Graattzz allenn met jullie free pixells!!
19-8-2008 16:04
Paulus55

Rune Member (6.9)

Dat is lang geleden dat ik dit zei...

Plaatje

Gefeliciflapstaart allen, maar gelukkig heeft niemand de ere lint. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 16:19
Nj541

Gewist lid

HEHE!

IK BEN HIER DE SPAMMERR!
19-8-2008 16:32
Jules

Inactief

Gebaseerd op Paulus55 zijn post stel ik hierbij voor dat we het erelint afschaffen en van iedereen zijn lint ook afpakken Plaatje.

Gefeliciteerd allemaal, zeer terecht @ originality ;o. Tijd om wat creatiefs te produceren dus Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-8-2008 16:34
Antwoord 1-15 van 38 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.