Zoek in het forum!
Dropparty
Beste Clanmensjes,

De meesten van jullie hadden het vast en zeker al de hoop opgegeven maar wij van RSR houden ons aan onze beloften. Daarom zal er Zaterdag 28 Augustus om 20:00 op world 13 in Varrock Castle op de 2e vloer een RSR Dropparty worden gehouden. Hieronder ff 4 screenshots met hoe je er komt (via welke ladders), in welk gebied er gedropt zal worden en wat er gedropt gaat worden.

*** UPDATE ***
Plaatje

(oud screenshot)
Plaatje
Plaatje
Plaatje
Plaatje

Wij hopen jullie dus masaal op 28 augustes op de drop te zien, de datum staat ook nog eens blauw gemarkeerd in de agenda.

Greetz The Leaders

P.S. Tellegrabben is verboden, wie toch tellegrabt kan rekenen op een IP ban en bij herhaaldelijk tellegrabben zal de clandrop afgelast worden.

P.P.S. Donaties voor de drop zijn altijd welkom
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 17-8-2004 15:58
Antwoorden:
Lordelessar

Gewist lid

beetje lullig want op dezelfde tijd is een drop party in world 13 van wizzi wizard, dat wordt kiezen.
edit:
niet dus zijne is afgelastPlaatje
17-8-2004 16:18
Zharlax

Rune Member (6.9)

Dit is al maanden geleden besloten. Het is inderdaad niet cool maar de clandrop verzetten wordt moeilijk.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
17-8-2004 16:23
Roentje

Gewist lid

lol ik ga liever naar die van de clan dat is tenminste goede stuff Plaatje (hopelijk)
17-8-2004 16:56
Ikke0007

Gewist lid

ok ik vind de maatregelen voor telegrab super
maar 1 probleem er zijn er altijd die zich er niet aan houden en tja dan is die weer afgelast zoals de dropparty van kippendoder
veel geluk
17-8-2004 17:55
Kippendoder

Inactief

Tja, is dit ook een event of niet? Als het een event is dan kun je misschien ook iets medlen in de event forum.
Anyway, ik denk dat ik kan komen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
17-8-2004 17:56
Empirequeen

Gewist lid

ik denk dat ik er zal zijn
17-8-2004 18:32
Debesten

Gewist lid

maar waarom dropparty? doe gewoon zon event waar iedereen elk op zen beurt een nummertje moet zeggen, en aan elk nummertje is een prijs aan verbonden.
(zoals bij kerstdrass geweest)
dan kunnen ook geen noobs lastig doen en niemand kan telegrabben. en namens wij een gastenlogin hebben kan iedereen dit lezen ook mannen van gorePlaatjePlaatje
dus we doen het beter met nummertjes trekken
17-8-2004 18:32
Viezen Aap

Gewist lid

uhmm ja dat zou een oplossing kunnen zijn tegen de trieste figuren met telegrab en bij een drop party heeft 1 iemand meestal bijna alles en de andere bijna niks omdat hij een niet al te beste computer hebt maarja a;s er te veel mensen komen word dat nummertjes trekken ook moeilijk maarja dat zie ik de 28ste wel ik hoo per te kunnen zijnPlaatje
17-8-2004 18:46
Bert

Rune Member (6.9)

Bah,ik kom wel lekker. En alle Telegrabbers krijgen een ip ban werd mij gezegt.
Ziet er wel lekker uit... Al vind ik het een beetje weinig stuff voor een clan Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
17-8-2004 18:47
Alexke Brave

Gewist lid

geef mij maar liever een drop party zoooo veel n00bs zulle er wel niet zijn Plaatje
17-8-2004 18:51
Jwn_master

Gewist lid

Eindelijk toch die dropparty om 200 leden te vieren Plaatje
Ik doneer/drop wel een santa, heb ik meteen die vrijgevigheids medal met ster Plaatje
17-8-2004 19:10
Bsodclan

Gewist lid

kzal kome , Plaatje keb rune stuf nodig Plaatje muhhahahahahah Plaatje
17-8-2004 19:13
Ohno

Rune Member (6.9)

Eindelijk nog es een dropparty hooray Plaatje
I'll be there Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-8-2004 19:13
De Legende

Inactief

ik kom zeker Plaatje, en hoe kan je dat zien dat ze zitten te telegrabben
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-8-2004 20:43
Jules

Inactief

W00t, ik kom ook. Echt wreed dat EINDELIJK de datum er is Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-8-2004 20:45
Antwoord 1-15 van 77 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.