Zoek in het forum!
Events
Het was (en is PlaatjePlaatje wat druk bij de events, dus is er nu een extra regel: Er moeten minstends 2 dagen zitten tussen 2 events.
Dit wil zeggen, als er al een event is voor 7 januari, dat er op 8 en 6 januari geen event mag zijn.
Events die al georganiseert zijn mogen natuurlijk nog doorgaan Plaatje

Note: Als er ergens meerdere events op 1 dag waren, heb ik die gewist. Dit mag zowiezo niet, raar dat ze er waren.... Dus schrik niet als je iets minder duimpjes hebt Plaatje

Thul
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 13-8-2004 23:18
Antwoorden:
Kingiman

Gewist lid

ah, beter, ik wert helemaal gek van die groene blokies Plaatje
15-8-2004 09:28
Blacksamuray

Gewist lid

maar als je dat doet regel iemandt anders het maar zet het op iemandt anders naam
maar vindt het een topie idee
15-8-2004 18:13
Bartho_e

Gewist lid

15-8-2004 21:47
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Lord Nogiet zei: 4 duimpjes kwijt Plaatje
en dit vind ik dom.. duimpjes wegnemen :/
als iemand een event organiseert kan hij er toch niet aan doen dat iemand anders er daarna nog een event bovenop zetPlaatje
srry thul maar dit vind ik echt DOM!

daarom heb ik ook alleen de extra events gewist, en de originele laten staan... Plaatje

Verder, de reden dat je ook duimpjes kwijtraakte als je nooit naar meer dan 1 event op een dag bent geweest, is omdat ALS er op de dag dat jij bent geweest 5 events waren (bijvPlaatjePlaatje, je naam dan bij alle 5 stond. Ook als je maar op 1 event was geweest. (Heeft te maken met de manier van bewaren vna events). Als ik dan 4 van de 5 wis, raak je dus de 4 duimpjes kwijt vna de events waar je ook niet aanwezig was. Eigenlijk had je dus duimpjes teveel als je er nu een paar mist!

Thul
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-8-2004 23:23
Kippendoder

Inactief

Maar als je dan clearance 6.1 of hoger bent en je hebt een even getal en je verliest een duimpje, ga je dan niet omlaag? Ik had 18 duimpjes voor de event regeling en ik was 6.9. nu heb ik er 17 en ben nog steeds 6.9. Moet ik dan niet 6.8 worden?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
17-8-2004 22:50
Antwoord 16-20 van 20 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.