Zoek in het forum!
Events
Het was (en is PlaatjePlaatje wat druk bij de events, dus is er nu een extra regel: Er moeten minstends 2 dagen zitten tussen 2 events.
Dit wil zeggen, als er al een event is voor 7 januari, dat er op 8 en 6 januari geen event mag zijn.
Events die al georganiseert zijn mogen natuurlijk nog doorgaan Plaatje

Note: Als er ergens meerdere events op 1 dag waren, heb ik die gewist. Dit mag zowiezo niet, raar dat ze er waren.... Dus schrik niet als je iets minder duimpjes hebt Plaatje

Thul
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 13-8-2004 23:18
Antwoorden:
Pl

Gewist lid

*schrik* Plaatje het is wel slim want deze maand en vorige maand is bijna helemaal groenPlaatje en dan wordt iedereen te snel 6.9
14-8-2004 11:58
Motam

Gewist lid

5 duimpjes kwijt PlaatjePlaatje

goed idee omdat het de onnodige events zal verminderen hoop ik Plaatje
14-8-2004 12:31
Lord Nogiet

Gewist lid

4 duimpjes kwijt Plaatje
en dit vind ik dom.. duimpjes wegnemen :/
als iemand een event organiseert kan hij er toch niet aan doen dat iemand anders er daarna nog een event bovenop zetPlaatje
srry thul maar dit vind ik echt DOM!
14-8-2004 12:52
Drass

Rune Member (6.9)

Ach nu gaan jullie dus eigenlijk zeuren omdat je een duimpje wist. Dat zegt dus eigenlijk genoeg, het event boeit je dus niet maar meer het duimpje. Tja je moet het zelf weten maar het klinkt eigenlijk een beetje dom.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
14-8-2004 12:54
Bert

Rune Member (6.9)

Ik vind het wel goed idee thul. Ik hoop nu echt dat er alleen maar leuke events zijn en niet meer van die nutteloze events. Ook is een volledige groene maand iets te veel van het goede.Ik ben het er dus volkomen met eens.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
14-8-2004 13:13
Debesten

Gewist lid

quote:
Drass zei: Ach nu gaan jullie dus eigenlijk zeuren omdat je een duimpje wist. Dat zegt dus eigenlijk genoeg, het event boeit je dus niet maar meer het duimpje. Tja je moet het zelf weten maar het klinkt eigenlijk een beetje dom.
natuurlijk is er een andere reden om te komen dan het duimpje danPlaatje Plaatje
egenlijk kan mij het duimpje niet zo veel schelen als het een goed event is hoor.
14-8-2004 13:29
Motam

Gewist lid

Als het nu van die boterbordjoodevents zijn wordt het wel balen Plaatje
komaan mense we zette heel het jaar vol met pk trips! Plaatje

Nah ik vind het idee zeer goed zolang de evenementen dan goed blijven want altijd van die baggereventen dan is er ook niets aan Plaatje
14-8-2004 13:29
Kill12

Gewist lid

hahaha 0 duimpjes kwijt Plaatje ik ben tenminste eerlijk. ik ga maar naar 1 event per dag Plaatje
14-8-2004 13:45
Bartho_e

Gewist lid

Morgen: het mijn verjaardag event!Plaatje Dat soort dingen, zijn gewoon nutteloos. Maak toch met zn allen 1 grote dropparty per maand en dan klaar.
14-8-2004 15:44
Debesten

Gewist lid

quote:
Kill12 zei: hahaha 0 duimpjes kwijt Plaatje ik ben tenminste eerlijk. ik ga maar naar 1 event per dag Plaatje
ik ook wi Plaatje

wat is dat egelijk 'het mijn verjaardag' event er staat 'en als ik gebanned word krijgt iedereen een duimpje' Plaatje
14-8-2004 18:12
Ikke0007

Gewist lid

zou je ook als extra regel niet kunnen zetten dat je maar 1 event per maand mag makenPlaatje
dan zouden ze niet allees vol kunne zette.
14-8-2004 18:17
Kippendoder

Inactief

Ik vind diet niet slecht. De laatste tijd waren er veel nutteloze en soms ongeorganiseerde events. Hopelijk gaat dat nu verminderen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
14-8-2004 18:49
Motam

Gewist lid

quote:
Ikke0007 zei: zou je ook als extra regel niet kunnen zetten dat je maar 1 event per maand mag makenPlaatje
dan zouden ze niet allees vol kunne zette.

1 event per maand is weinig Plaatje
14-8-2004 19:33
Lord Nogiet

Gewist lid

ik organiseer maar 1 event om de 2 maanden lol Plaatje
maar ik snap nog steeds ni hoe ik 4 duimpjes ben kwijtgeraakt Plaatje
ik ben nooit naar 2 events op 1 dag geweest Plaatje
15-8-2004 01:54
Debesten

Gewist lid

quote:
Motam zei:

1 event per maand is weinig Plaatje

per persoon hePlaatje
ja dat zou wel een goed gedacht zijn, of maak er dan 2 events per maand van per persoon
15-8-2004 09:25
Antwoord 1-15 van 20 totaal.
>> Volgende 5

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.