Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe clearance levels en nieuwe reqs]
Nieuwe clearance levels en nieuwe reqs
Jawel, je leest het goed!
Aangezien skills niet zo heel veel te maken hebben met hoe actief je bent in RSR en hoe niet-newbie je bent, zijn er de volgende nieuwe requirements:

Clearance level 1: sublevel 1 haal je door je instellingen in te vullen, de rest krijg je automatisch elke 3 dagen, mits je elke 3 dagen ook inlogged.
Clearance level 2: elke 3 dagen (mits je ook elke 3 dagen inlogged) krijg je 2 sublevels, zolang je actiefheid voldoende is. (matige actiefheids requirement)
Clearance level 3: als je een event organiseert en daarna de duimpjes uitdeelt, stijg je meteen tot level 4.0
Clearance level 4: elke 3 dagen (mits je ook elke 3 dagen inlogged) krijg je 2 sublevels, zolang je actiefheid voldoende is. (behoorlijke actiefheids requirement)
Clearance level 5: voor elke badge die je haalt ga je 2 sublevels omhoog
Clearance level 6: voor elk event krijg je een half sublevel, voor elke vergadering 1 sublevel!

Wacht - een event organiseren op level 3? Dat kan toch helemaal niet? Jawel, de requirement om level 5 te zijn om events te mogen organiseren is omlaag gehaald naar level 2. Plaatje

Ook hebben we de namen iets verbeterd:
Clearance level 1: Iron Member
Clearance level 2: Steel Member
Clearance level 3: Black Member
Clearance level 4: Mith Member
Clearance level 5: Adam Member
Clearance level 6: Rune Member
Clearance level 7: Moderator
Clearance level 8: Operator
Clearance level 9: Leader

Bovendien is de maand wachttijd als je van de site gewist wordt, verlaagd naar 2 dagen wachttijd.

Goed, dat was wel weer genoeg voor vandaag lijkt me. Enjoy!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 8-4-2008 11:54
Antwoorden:
Sharonf

Inactief

Mijn complimenten. Goed geregeld, goede oplossing voor een nijpend te kort aan evenemten en een mooiere benaming. Nice!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Don't worry, be happy - Bob Marley.
8-4-2008 21:25
Ewout

Inactief

OMG, Stijn heeft zijn gelijk gekregen! Plaatje
Thul wordt weer actiever, ga ervoor Plaatje
Ps: Rune member staat beter dan Mith member!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-4-2008 22:06
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Tja, `t lijkt wel op Jaron`s updatedagje?Plaatje

Mja, iets zegt me dat het veel beter is zoPlaatje

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-4-2008 22:40
Ijmuide 222

Inactief

Leuk
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-4-2008 15:33
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

ik vindt het goed dat het feit is dat ik er helemaal niets voor heb
moeten doen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
9-4-2008 18:31
Nickalicious

Gewist lid

Ben ik toch nog Rune Member in mn "RsR carriere" :`)

Ik had nog een idee (misschien dom en onnodig) maar sinds 6.9 het hoogste (leden)level is wat je kunt halen is, misschien dat je DAT dan Dragon member (6.9) kunt noemen.
9-4-2008 22:57
Otherwise777

Inactief

Eigenlijk nog niet zon slecht idee, maar eigenlijk kun je dan ook meteen crystal en barrow members maken of bandos ;p zo kun je wel een eindje verder.

edit: mischien ff handig om deze uitleg te zetten bij claninfo --> clearence lvls

[Catedit]
Bij claninfo -> Clearance lvls is alles al aangepast. Voor je eigen CL zie je dus de vernieuwde reqs.
quote:
Ilovearagorn zei: Er zijn ook nog een hele lading stickies voor ons om bij te werken, even geduld daarvoor graag.

En die stickies heeft Greg dus beloofd asap te doen.
[/Catedit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
9-4-2008 23:08
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

quote:
Nickalicious zei: Ben ik toch nog Rune Member in mn "RsR carriere" :`)

Ik had nog een idee (misschien dom en onnodig) maar sinds 6.9 het hoogste (leden)level is wat je kunt halen is, misschien dat je DAT dan Dragon member (6.9) kunt noemen.

of dat je een half jaartje in rsr zit dat je dragon member bent
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
10-4-2008 19:21
Antwoord 31-38 van 38 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.