Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe clearance levels en nieuwe reqs]
Nieuwe clearance levels en nieuwe reqs
Jawel, je leest het goed!
Aangezien skills niet zo heel veel te maken hebben met hoe actief je bent in RSR en hoe niet-newbie je bent, zijn er de volgende nieuwe requirements:

Clearance level 1: sublevel 1 haal je door je instellingen in te vullen, de rest krijg je automatisch elke 3 dagen, mits je elke 3 dagen ook inlogged.
Clearance level 2: elke 3 dagen (mits je ook elke 3 dagen inlogged) krijg je 2 sublevels, zolang je actiefheid voldoende is. (matige actiefheids requirement)
Clearance level 3: als je een event organiseert en daarna de duimpjes uitdeelt, stijg je meteen tot level 4.0
Clearance level 4: elke 3 dagen (mits je ook elke 3 dagen inlogged) krijg je 2 sublevels, zolang je actiefheid voldoende is. (behoorlijke actiefheids requirement)
Clearance level 5: voor elke badge die je haalt ga je 2 sublevels omhoog
Clearance level 6: voor elk event krijg je een half sublevel, voor elke vergadering 1 sublevel!

Wacht - een event organiseren op level 3? Dat kan toch helemaal niet? Jawel, de requirement om level 5 te zijn om events te mogen organiseren is omlaag gehaald naar level 2. Plaatje

Ook hebben we de namen iets verbeterd:
Clearance level 1: Iron Member
Clearance level 2: Steel Member
Clearance level 3: Black Member
Clearance level 4: Mith Member
Clearance level 5: Adam Member
Clearance level 6: Rune Member
Clearance level 7: Moderator
Clearance level 8: Operator
Clearance level 9: Leader

Bovendien is de maand wachttijd als je van de site gewist wordt, verlaagd naar 2 dagen wachttijd.

Goed, dat was wel weer genoeg voor vandaag lijkt me. Enjoy!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 8-4-2008 11:54
Antwoorden:
Maximasje

Gewist lid

Snik! :`). Eindelijk Rune Member!

Ikverdiende het!
8-4-2008 15:46
f

Gewist lid

quote:
Silmarilen zei: yay nu kan ik eindelijk weer cl 6.9 worden PlaatjePlaatje
Je bent het zelfs al! Plaatje

grappig om toe zien hoe iedereen nu opeens 6,9 wordt. Plaatje Alleen een ding snap ik niet helemaal; word je nou na 2 dagen gewist uit rsr? Als je online bent geweest?

Complimenten aan de MAL's, goede update. ^.^

Edit: Oh wacht ff, als je UIT Rsr bent en je wilt er weer IN, hoef je nu nog maar 2 dagen te wachten? Oke dan. Plaatje
8-4-2008 16:10
6warhammer6

Inactief

Clearance level 3: als je een event organiseert en daarna de duimpjes uitdeelt, stijg je meteen tot level 4.0

Is dit niet een uitnodiging voor zielige events die je alleen doet voor een duimpje, en het aan je reet kan roesten of het event goed gaat en/of wel leuk is? (kinda duimpjes krijgen voor als je event organiseerd, dat om deze reden werd afgewezen)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
8-4-2008 16:20
Just Ne Pker

Leader (9)

Me wants credits om het idee voor te stellen! :$ Maar toch mooi werk Jaron/MOL`s Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
8-4-2008 16:32
Djwarior7

Gewist lid

Ik logde in, zag dat er rune member bij me naam stond, ik dacht WTF! Plaatje oh nieuwe clearance lvls XD
8-4-2008 16:59
Zubat-freak

Inactief

lkkr Plaatje
nu is et toch een beetje logischer hier XD
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
8-4-2008 17:29
Mrkuolematon

Gewist lid

Hell yeah! Nu ben ik een rune member! Plaatje
8-4-2008 17:31
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Djwarior7 zei: Ik logde in, zag dat er rune member bij me naam stond, ik dacht WTF! Plaatje oh nieuwe clearance lvls XD
Echt he Plaatje

Ik voel me echt zó`n 8 :$

P.S. Krijgt ieder 2+ nu een reset naar 3.0?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
8-4-2008 18:32
Necaris1

Gewist lid

Leuk.
8-4-2008 18:50
Nowaii Arka

Gewist lid

I like it, alleen dat van die verwijder tijd snap ik niet.. is dat als je 2 dagen niet online komt dat je verwijdert wordt?
8-4-2008 19:39
Stomme Kaas

Gewist lid

Thul 4 president!

Mooi Jaron, nu is het gelijk minder lvl based in rsr.
Ga zo door met die top updates.
(Jagex kan er nog wat van leren Plaatje )
8-4-2008 19:43
Sir Mvl

Inactief

quote:
Hectortje 2 zei: I like it, alleen dat van die verwijder tijd snap ik niet.. is dat als je 2 dagen niet online komt dat je verwijdert wordt?

Je moest normaal 1 maand wachten wanneer je gewist was van RSR vooraleer je terug kon joinen, die termijn is dus nu 2 dagen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-4-2008 19:48
Dutchgirl_69

Inactief

Ahn, das leuk nieuws , nu moet ik niet wachten tot Hp in de hight score staat voor up eindelijk Plaatje
2 -> klinkt low Plaatje ( vindt ik)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-4-2008 20:01
Nighthell14

Inactief

Heerlijke update, we waren er even mee bezig om de namen en requirements te maken maar we zijn er toch uitgekomen Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-4-2008 20:15
Jules

Inactief

Goed gedaan gasten & Cat Plaatje. Ik vind deze rangen ook veel beter want nu is het temminste ergens op gebaseerd om hogerop te komen, en je kan goed zien wie wat is Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-4-2008 20:25
Antwoord 16-30 van 38 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 8

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.