Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe clearance levels en nieuwe reqs]
Nieuwe clearance levels en nieuwe reqs
Jawel, je leest het goed!
Aangezien skills niet zo heel veel te maken hebben met hoe actief je bent in RSR en hoe niet-newbie je bent, zijn er de volgende nieuwe requirements:

Clearance level 1: sublevel 1 haal je door je instellingen in te vullen, de rest krijg je automatisch elke 3 dagen, mits je elke 3 dagen ook inlogged.
Clearance level 2: elke 3 dagen (mits je ook elke 3 dagen inlogged) krijg je 2 sublevels, zolang je actiefheid voldoende is. (matige actiefheids requirement)
Clearance level 3: als je een event organiseert en daarna de duimpjes uitdeelt, stijg je meteen tot level 4.0
Clearance level 4: elke 3 dagen (mits je ook elke 3 dagen inlogged) krijg je 2 sublevels, zolang je actiefheid voldoende is. (behoorlijke actiefheids requirement)
Clearance level 5: voor elke badge die je haalt ga je 2 sublevels omhoog
Clearance level 6: voor elk event krijg je een half sublevel, voor elke vergadering 1 sublevel!

Wacht - een event organiseren op level 3? Dat kan toch helemaal niet? Jawel, de requirement om level 5 te zijn om events te mogen organiseren is omlaag gehaald naar level 2. Plaatje

Ook hebben we de namen iets verbeterd:
Clearance level 1: Iron Member
Clearance level 2: Steel Member
Clearance level 3: Black Member
Clearance level 4: Mith Member
Clearance level 5: Adam Member
Clearance level 6: Rune Member
Clearance level 7: Moderator
Clearance level 8: Operator
Clearance level 9: Leader

Bovendien is de maand wachttijd als je van de site gewist wordt, verlaagd naar 2 dagen wachttijd.

Goed, dat was wel weer genoeg voor vandaag lijkt me. Enjoy!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 8-4-2008 11:54
Antwoorden:
Stanley

Rune Member (6.9)

Ha, dat je niet meer lvl 5 hoeft te zijn om evenementen te organiseren is om het gebrek ervan op te lossen Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-4-2008 11:56
Ilovearagorn

Leader (9)

Het MOL-team wenst jullie veel plezier met de nieuwe reqs Plaatje En gratz aan een heleboel personen die nu ineens Rune en Addy member zijn! Plaatje

Overigens:
In het menu onder Claninfo -> Clearance Levels kun je op de actiefheids lvls (CL 2 en 4) ook zien of je aan de req komt.

Er zijn ook nog een hele lading stickies voor ons om bij te werken, even geduld daarvoor graag.

*Setting doordram-mode to standby*
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-4-2008 11:57
Jeeweejong

Inactief

OMG HAXOR het lijk me goed zo kun je zien wie echt actief isPlaatje
ik zal meteen de hele kalender volplannenPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://img145.imageshack.us/img145/5541/magebank4.png[/IMG]
8-4-2008 12:01
Silmarilen

Rune Member (6.9)

yay nu kan ik eindelijk weer cl 6.9 worden PlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-4-2008 12:46
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

Clearance level 3: als je een event organiseert en daarna de duimpjes uitdeelt, stijg je meteen tot level 4.0
-------------------------------------------------
*me is allergisch voor slechte events van nieuwkomers die denken dat ze misschien lollig zijn :
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
8-4-2008 13:19
Silmarilen

Rune Member (6.9)

omg. 3 cl waar je per 3 dagen moet inloggen voor 1 up. dan duurt het 45 dagen voor je eindelijk up kan.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-4-2008 13:33
Habbostery

Inactief

@sil: het is ook de bedoeling actief te zijn... niet 5 dagen dus Plaatje Beter lezen jij! Plaatje

Ik dacht al: rune member? woah, wat heb ik nou weer gedaan? Plaatje blijkt het gewoon zo`n update te zijn -.-`
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-4-2008 13:42
Otherwise777

Inactief

quote:

wewt Plaatje

edit: en jm als mensen meer events organiseren worden ze er beter in ;p

Oja ben gepromoveerd naar steel member Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
8-4-2008 13:50
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Goed werk Jaron. Als er aanpassingen in sticky`s/meldingen gedaan moeten worden Pm me maar..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-4-2008 14:08
Ilovearagorn

Leader (9)

Greg, ik heb een lijst van de stickies die aangepast moeten worden in het topic op modboard staan.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-4-2008 14:10
Paulus55

Rune Member (6.9)

Ik ben eindelijk Rune MemberPlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-4-2008 15:00
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Ilovearagorn zei: Greg, ik heb een lijst van de stickies die aangepast moeten worden in het topic op modboard staan.
Ik regel dit asap.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-4-2008 15:23
Dagobert 555

Gewist lid

w00t ik ben net op tijd gestegen naar van 1,8 naar 5,8 (gisteravond) anders had ik eerst nog een event moeten organiseren en daar ben ik slecht in Plaatje

Deze rangen zijn wel beter Plaatje
8-4-2008 15:24
Y You Run

Gewist lid

wewt, 6.9 na 2 jaar in rsr te zittenPlaatje
8-4-2008 15:27
Twan

Rune Member (6.9)

rune member ftwPlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
8-4-2008 15:45
Antwoord 1-15 van 38 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.