quote:
Neem een screenshot met 200 gold charms en 100 honey badger pouches in je inventory, terwijl een adult raven je volgt. Je moet hiervoor zeker level 50 zijn.
Neem een screenshot met 100 green charms, 100 crimson charms en 100 ibis pouches in je inventory, terwijl een adult squirrel je volgt. Je moet hiervoor zeker level 60 zijn.
Neem een screenshot met 100 blue charms, 100 barker toad pouches, 100 bunyip pouches en 100 spirit cobra pouches in je inventory terwijl een adult godbird (saradomin owl, guthix raptor of zamorak hawk) je volgt. Je moet hiervoor zeker level 70 zijn.
Nighthell14 Inactief | Ik vind dat jullie Djerun_Xvii ook dankbaar mogen zijn om deze badges desondanks hij inactief is, is hij de maker ervan . Ik vind de requirements ook gewoon prima, als je de badge niet wilt halen omdat je de reqs belachelijk vind of wat dan ook, haal ze dan gewoon niet? Er zijn talloze andere badges die veel tijd en geld vragen dus waarom zou het nu dan een probleem moeten zijn om dat voor deze badge ook te doen? Raven egg en Godbird egg zijn juist uitdagingen, vrijwel niemand heeft ook zin om eerst zijn mining of wat dan ook naar een hoog level te trainen, maar toch gebeurt dat ook. 14-2-2008 09:51 | ||
6warhammer6 Inactief | Om eerlijk te zijn: Wat een k*treqs. (in de zin van: te makkelijk) Ik dacht dat badges er waren om er trots op te zijn. Lvl 50 summoning, hoe moeilijk is dat? Summoning is zo uitgebreid, waarom moet er net het laagste wat je kan bedenken als badge req zijn? Als ik kijk naar andere badge-reqs is dit een lachertje. Ps. Werd er niet gewacht tot de summoning update van februari? 14-2-2008 09:54 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | quote: Construction. @JM -Crab heeft een slayer (32), miniquest, combat en quest req (rfd underwater deel). Dan is de req voor raven/god bird (wc 15) lager. -Bij 2 pets in inven is onduidelijk of ie adult is of niet. State Owned: Het punt hier is dat iedereen die het er wel mee eens is zijn bek niet open trekt (met uitzondering van Riemis en de LBers), omdat er niets te klagen valt. En die die klagen, komen niet met goede alternatieven (JM) aan of hebben uberhaubt niet over hun argument nagedacht. (Coen) Warhammer: Je bent summoning lvl 34. Sorry maar dan heb je dus amper iets aan de skill gedaan om te kunnen concluderen dat ie zo makkelijk trained. Bovendien vergeet je dat de investeringskosten behoorlijk zijn. 14-2-2008 10:27 | ||
6warhammer6 Inactief | Het traint wel degelijk makkelijk, en fijn dat je over mijn skills gaat beginnen..... Ik verzamel nu charms en train summoning met ToG tot ongeveer lvl 40-50 + wachten op de februari-update of er nieuwe summoning beesten komen waar ik nog beter me charms aan kan besteden. Bovendien is het als ik naar andere badges kijk, de investering van construction 70 toch heel wat hoger dan summoning 50... Achja, jullie doen maar waar jullie zin in hebben. 14-2-2008 10:58 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | @cat, jawel 2 screenies (p.s ik geef op) @state weet ik maarja wie niet waagt wie niet wint xD @warhammer ehm je vergist je lelijk. cs is relatief goedkoper mits je de tijd neemt. 14-2-2008 11:25 | ||
Otherwise777 Inactief | Jm, constrcution is duurden dan sumuning, want bij sumuning kan je het geld weer uit pouches halen door ze te alchen. 14-2-2008 11:30 | ||
Rndom Angl Inactief | Laatste wijze uitspraak: "summoning is zo duur als je het zelf wilt maken" Hi mom! 14-2-2008 13:46 | ||
Kratos184 Gewist lid | Het zal wel, ik heb een leven dus ik ga ze toch niet halen. 14-2-2008 15:36 | ||
Jostiepower Inactief | quote: Inderdaad je kan er zelfs winst op maken, zelf pure ess mine en nats maken enzo, alleen dom om te doen kost zoveel tijd. Maar level 50 als eerste badge is zeker niet laag, reqs zijn goed uitgekozen, altijd dezelfde die nooit tevreden zijn. Succes cat met weer alle badges halen. 14-2-2008 18:24 | ||
Coen 10 Gewist lid | quote: ik heb voor 5M spirit shards gekocht (200K SPIRIT SHARDS!!) jah ik weet het beetje te blij 14-2-2008 18:37 |