quote:
Neem een screenshot met 200 gold charms en 100 honey badger pouches in je inventory, terwijl een adult raven je volgt. Je moet hiervoor zeker level 50 zijn.
Neem een screenshot met 100 green charms, 100 crimson charms en 100 ibis pouches in je inventory, terwijl een adult squirrel je volgt. Je moet hiervoor zeker level 60 zijn.
Neem een screenshot met 100 blue charms, 100 barker toad pouches, 100 bunyip pouches en 100 spirit cobra pouches in je inventory terwijl een adult godbird (saradomin owl, guthix raptor of zamorak hawk) je volgt. Je moet hiervoor zeker level 70 zijn.
Coen 10 Gewist lid | sorry maaar ik vind dat het slechte bage`s zijn. het is een beetje raar want als ik pouches maak dus maak ik ook scrolls en kijk charms zijn best wel makkie te halen maar ik wil niet meer mijn crimsons charm waste op die honeybeestjes. de lvls zien erg goed gekozen ook de pets is een leuk idee aleen dus bij deze. moet je persee 100 pouches of mag het ook 1000 scrols? 13-2-2008 19:03 | ||
Jules Inactief | quote: Jou probleem, we gaan niet de badges aan passen vanwege het gezuer van een enkeling. Je doet maar wat moeite voor je badges, het zou niet leuk zijn om ze zo makkelijk te maken als een standaard combat badge (Op prayer na). Die hebben toch ook niks met prayer te maken, maar met de beesten killen? Etc., als je zeurt, zeur dan goed. En je zeurt niet over die badge, dus je hebt niks te zeuren. 13-2-2008 19:45 | ||
Otherwise777 Inactief | quote: Bij elke badge waste je Naja eindelijk zijn ze er dan, ik moet voor 1 en 2 alleen nog de pet raisen 60% voor beide, ik ben probs de 2de die de badges krijgt 13-2-2008 19:53 | ||
Mark Smeets Gewist lid | Ik vind de requirements eerder veels te laag dan te hoog. Lvl 70 voor een lvl 3 badge? Ik vind het wat laag maja 13-2-2008 20:08 | ||
Twan Rune Member (6.9) | etzelfde als mark maar cat wilde niet haar cb te hoog trainen voor alle badges jk leuke badges ik zal er wss nooit 1 halen omdat mijn summoning nog niet boven de 25 is 13-2-2008 20:18 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Mooi werk, ze zijn toch vrij moeilijk te halen denk ik. Ik vind het wel goed dat je er wat nutteloze dingen voor moet doen, dan toon je tenminste dat je er iets voor over hebt =/. Goed werk, nu nog de medals! Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 13-2-2008 20:49 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | quote:Req is req, het moeten pouches zijn. Het spijt me, maar op die manier kun je overal uitzonderingen op maken. Als we dit toelaten, komen er andere mensen zeuren, en zo blijven we bezig. I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 13-2-2008 20:52 | ||
Otherwise777 Inactief | quote: Voor prayer badge heb je ook geen prayer nodig om te halen. Als je voor thief badge gaat heb je ook 50 agil nodig voor de outfit. WAAROM ZAAGT NIEMAND DAAROVER. 13-2-2008 20:58 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | quote: Otherwise deed moeilijker over de hoogte van t lvl tbh.. Nogmaals over andere-skill-req van die pets, dit is, zoals al gezegd, bij veel badges zo. Bovendien hebben een hoop van de andere pets weer hunter reqs.. Waaronder de squirrel dus. Een pet is een deel van summoning, net als pouches en charms. Daarom worden ze gevraagd. Reqs (buiten summoning) van pets: GEEN: Dog, Penguin, Chameleon Hunter: Gecko, Platypus, Squirrel, Racoon, Monkey Slayer: Giant Crab W<>C/Misc: God birds, (Raven) Combat: Giant Crab, Vulture, Dragon Dog en Penguin hebben te lage reqs voor de #1 badge. Chameleon doen dan maar? @Coen: Om wat terug te verdienen aan summoning moet je pouches alchen. Geen scrolls, dat kost je 10x zoveel nats. Scrolls vragen is dus meer een waste dan pouches. Voor die 0.1 xp per pouch hoef je het niet te doen hor. 13-2-2008 21:14 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | quote: En dan vraag je je af waarom iemand met 99 `ing oaks gaat hakken. 13-2-2008 22:05 | ||
Rndom Angl Inactief | quote: Fair enough, ik begrijp dat je die pets er per sé in wil betrekken, maar waarom dan twee "woodcut-based" pets? edit: verder geen commentaar, gewoon nieuwsgierigheid. Hi mom! 13-2-2008 22:12 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | quote: ik heb het over de pets... vervang badge 1 dan door een full grown crab en penguin en badge 3 door 2 andere pets... 13-2-2008 22:23 | ||
Ewout Inactief | JM, niet iedereen is tot dat gedeelte van Recipe for disaster geraakt om een crab token te kunnen inruilen? Zoals het nu is is het goed. 13-2-2008 22:28 | ||
Otherwise777 Inactief | quote: Mischien om construction te trainen wat toevallig haar goal is. Jm doe niet zo moeilijk. 13-2-2008 22:32 | ||
State_owned Gewist lid | quote: omdat rsr een dictatuur is, en ze gaan net zo hard niets doen aan de badges met het huidige commentaar.. het heeft geen zin, een beetje doorgewinterd rsr lid zou het moeten weten 14-2-2008 00:51 |