Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [De summoning badges zijn er!]
De summoning badges zijn er!
Goedemiddag Clanmensjes en ander gespuis,

Het inmiddels indrukwekkende badge arsenaal is zojuist met hulp van de machtige Thulinma uitgebreid met 3 spiksplinternieuwe summoning badges:
Plaatje[http://www.xs4all.nl/~aviator/rs/badges/summoning.png]> Plaatje[http://www.xs4all.nl/~aviator/rs/badges/summoning2.png]> Plaatje[http://www.xs4all.nl/~aviator/rs/badges/summoning3.png]>

Natuurlijk willen jullie allemaal 1 van dezen onder jullie posts, maar jullie moeten er zoals altijd wel wat voor gaan doen:
quote:

Neem een screenshot met 200 gold charms en 100 honey badger pouches in je inventory, terwijl een adult raven je volgt. Je moet hiervoor zeker level 50 zijn.

Neem een screenshot met 100 green charms, 100 crimson charms en 100 ibis pouches in je inventory, terwijl een adult squirrel je volgt. Je moet hiervoor zeker level 60 zijn.

Neem een screenshot met 100 blue charms, 100 barker toad pouches, 100 bunyip pouches en 100 spirit cobra pouches in je inventory terwijl een adult godbird (saradomin owl, guthix raptor of zamorak hawk) je volgt. Je moet hiervoor zeker level 70 zijn.

Veel succes dus!

-Ilovearagorn
names de MALs en het LB.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 13-2-2008 16:30
Antwoorden:
Coen 10

Gewist lid

sorry maaar ik vind dat het slechte bage`s zijn.
het is een beetje raar want als ik pouches maak
dus maak ik ook scrolls en kijk charms zijn best wel makkie te halen maar ik wil niet meer mijn crimsons charm waste op die honeybeestjes.
de lvls zien erg goed gekozen
ook de pets is een leuk idee aleen dus bij deze.
moet je persee 100 pouches of mag het ook 1000 scrols?
13-2-2008 19:03
Jules

Inactief

quote:
Rndom Angl zei:
Wat je dus toegeeft is dat je dingen moet doen die eigenlijk los staan van summoning zelf. Zet er dan een hogere pouch-count op ofzo. Ik vind de pet req van badge 1&3 dus eerlijk gezegd belachelijk.
Ja, ik haat woodcutting....

Jou probleem, we gaan niet de badges aan passen vanwege het gezuer van een enkeling. Je doet maar wat moeite voor je badges, het zou niet leuk zijn om ze zo makkelijk te maken als een standaard combat badge (Op prayer na). Die Plaatje hebben toch ook niks met prayer te maken, maar met de beesten killen? Etc., als je zeurt, zeur dan goed. En je zeurt niet over die badge, dus je hebt niks te zeuren.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-2-2008 19:45
Otherwise777

Inactief

quote:
Coen 10 zei: sorry maaar ik vind dat het slechte bage`s zijn.
dus maak ik ook scrolls en kijk charms zijn best wel makkie te halen maar ik wil niet meer mijn crimsons charm waste op die honeybeestjes.

Bij elke badge waste je Plaatje

Naja eindelijk zijn ze er dan, ik moet voor 1 en 2 alleen nog de pet raisen 60% voor beide, ik ben probs de 2de die de badges krijgt Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
13-2-2008 19:53
Mark Smeets

Gewist lid

Ik vind de requirements eerder veels te laag dan te hoog. Lvl 70 voor een lvl 3 badge? Ik vind het wat laag majaPlaatje
13-2-2008 20:08
Twan

Rune Member (6.9)

etzelfde als mark maar cat wilde niet haar cb te hoog trainen voor alle badgesPlaatje jk

leuke badges ik zal er wss nooit 1 halen omdat mijn summoning nog niet boven de 25 isPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
13-2-2008 20:18
Just Ne Pker

Leader (9)

Mooi werk, ze zijn toch vrij moeilijk te halen denk ik. Ik vind het wel goed dat je er wat nutteloze dingen voor moet doen, dan toon je tenminste dat je er iets voor over hebt =/. Goed werk, nu nog de medals! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
13-2-2008 20:49
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Coen 10 zei: sorry maaar ik vind dat het slechte bage`s zijn.

Req is req, het moeten pouches zijn. Het spijt me, maar op die manier kun je overal uitzonderingen op maken. Als we dit toelaten, komen er andere mensen zeuren, en zo blijven we bezig.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
13-2-2008 20:52
Otherwise777

Inactief

quote:
Rndom Angl zei:
Wat je dus toegeeft is dat je dingen moet doen die eigenlijk los staan van summoning zelf. Zet er dan een hogere pouch-count op ofzo. Ik vind de pet req van badge 1&3 dus eerlijk gezegd belachelijk.
Ja, ik haat woodcutting....

Voor prayer badge heb je ook geen prayer nodig om Plaatje te halen.

Als je voor thief badge gaat heb je ook 50 agil nodig voor de outfit.

WAAROM ZAAGT NIEMAND DAAROVER.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
13-2-2008 20:58
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Umbreon115 zei: etzelfde als mark maar cat wilde niet haar cb te hoog trainen voor alle badgesPlaatje jk

Otherwise deed moeilijker over de hoogte van t lvl tbh.. Plaatje

Nogmaals over andere-skill-req van die pets, dit is, zoals al gezegd, bij veel badges zo. Bovendien hebben een hoop van de andere pets weer hunter reqs.. Waaronder de squirrel dus.
Een pet is een deel van summoning, net als pouches en charms. Daarom worden ze gevraagd.

Reqs (buiten summoning) van pets:
GEEN: Dog, Penguin, Chameleon
Hunter: Gecko, Platypus, Squirrel, Racoon, Monkey
Slayer: Giant Crab
W<>C/Misc: God birds, (Raven)
Combat: Giant Crab, Vulture, Dragon

Dog en Penguin hebben te lage reqs voor de #1 badge. Chameleon doen dan maar?

@Coen: Om wat terug te verdienen aan summoning moet je pouches alchen. Geen scrolls, dat kost je 10x zoveel nats. Scrolls vragen is dus meer een waste dan pouches. Voor die 0.1 xp per pouch hoef je het niet te doen hor.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-2-2008 21:14
Paulus55

Rune Member (6.9)

quote:
Ilovearagorn zei: Ik had 2 raven eggs op 1-2k oaks. Dat is vele malen vaker dan god bird eggs. Bovendien wordt t wel wat meer common naar mate het langer duurt, iedereen heeft wel eens een godbird egg gehad, aangezien die er nu al een tijd zijn.

En dan vraag je je af waarom iemand met 99 Plaatje`ing oaks gaat hakken. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-2-2008 22:05
Rndom Angl

Inactief

quote:
Ilovearagorn zei: Dog en Penguin hebben te lage reqs voor de #1 badge. Chameleon doen dan maar?

Fair enough, ik begrijp dat je die pets er per sé in wil betrekken, maar waarom dan twee "woodcut-based" pets?

edit: verder geen commentaar, gewoon nieuwsgierigheid.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hijdoetutweereensnietofzo Hi mom!
13-2-2008 22:12
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

quote:
Ilovearagorn zei:

Raven egg is erg common als nest drop, en de god eggs kan je ook makkelijk van miscelenia krijgen. (misschien raven ook wel)

Over dat het geld kost, zie Jagex` verhaal of accepteer dat als de skill geld kost de badges ook geld kosten.

ik heb het over de pets... vervang badge 1 dan door een full grown crab en penguin en badge 3 door 2 andere pets...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
13-2-2008 22:23
Ewout

Inactief

JM, niet iedereen is tot dat gedeelte van Recipe for disaster geraakt om een crab token te kunnen inruilen?
Zoals het nu is is het goed.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-2-2008 22:28
Otherwise777

Inactief

quote:
Paulus55 zei:

En dan vraag je je af waarom iemand met 99 Plaatje`ing oaks gaat hakken. Plaatje

Mischien om construction te trainen wat toevallig haar goal is.

Jm doe niet zo moeilijk.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-2-2008 22:32
State_owned

Gewist lid

quote:
Otherwise777 zei:

Voor prayer badge heb je ook geen prayer nodig om Plaatje te halen.

Als je voor thief badge gaat heb je ook 50 agil nodig voor de outfit.

WAAROM ZAAGT NIEMAND DAAROVER.

omdat rsr een dictatuur is, en ze gaan net zo hard niets doen aan de badges met het huidige commentaar.. het heeft geen zin, een beetje doorgewinterd rsr lid zou het moeten weten
14-2-2008 00:51
Antwoord 16-30 van 40 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 10

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.