Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [De summoning badges zijn er!]
De summoning badges zijn er!
Goedemiddag Clanmensjes en ander gespuis,

Het inmiddels indrukwekkende badge arsenaal is zojuist met hulp van de machtige Thulinma uitgebreid met 3 spiksplinternieuwe summoning badges:
Plaatje[http://www.xs4all.nl/~aviator/rs/badges/summoning.png]> Plaatje[http://www.xs4all.nl/~aviator/rs/badges/summoning2.png]> Plaatje[http://www.xs4all.nl/~aviator/rs/badges/summoning3.png]>

Natuurlijk willen jullie allemaal 1 van dezen onder jullie posts, maar jullie moeten er zoals altijd wel wat voor gaan doen:
quote:

Neem een screenshot met 200 gold charms en 100 honey badger pouches in je inventory, terwijl een adult raven je volgt. Je moet hiervoor zeker level 50 zijn.

Neem een screenshot met 100 green charms, 100 crimson charms en 100 ibis pouches in je inventory, terwijl een adult squirrel je volgt. Je moet hiervoor zeker level 60 zijn.

Neem een screenshot met 100 blue charms, 100 barker toad pouches, 100 bunyip pouches en 100 spirit cobra pouches in je inventory terwijl een adult godbird (saradomin owl, guthix raptor of zamorak hawk) je volgt. Je moet hiervoor zeker level 70 zijn.

Veel succes dus!

-Ilovearagorn
names de MALs en het LB.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 13-2-2008 16:30
Antwoorden:
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

no comment, heb het gezegt en lach erom. zijn abnormale reuirements....
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
13-2-2008 17:16
Bv202

Inactief

Idd, kost miljoenen...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-2-2008 17:24
I Denvin I

Mith Member (4.0)

erm kheb 63 in 5 dagen gehaald dus abnormaal?,je moet niet zo zeuren -.- zijn goede reqs Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-2-2008 17:34
Kratos184

Gewist lid

Jullie moeten inderdaadn iet zeuren het zijn volgens mij best redelijke requirments en je mag ook best wat voor die badges doen. Alleen zien ze er niet bepaald origineel uit maarja... Leuk Plaatje.
13-2-2008 17:36
Ewout

Inactief

Goede rqs, maar al je geen zin hebt om te wc`en tot je een raven egg hebt? Plaatje
Ik denk dat ik deze wel ff ga halen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-2-2008 17:42
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

quote:
I Denvin I zei: erm kheb 63 in 5 dagen gehaald dus abnormaal?,je moet niet zo zeuren -.- zijn goede reqs Plaatje

ik heb het ook niet over de lvls hePlaatje
heb het over de pet requirement van badge 1 en 3
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
13-2-2008 17:43
Jarre9

Inactief

hmmm ik kan ze nog niet Plaatje.

maar ik vind het goede req`s
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-2-2008 17:51
Thexcamelot

Inactief

Leuk,maar summon 1 ftw. dus er komt er geen onder mijn naam Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
13-2-2008 17:59
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Jmthebigman zei:
ik heb het ook niet over de lvls hePlaatje
heb het over de pet requirement van badge 1 en 3

Raven egg is erg common als nest drop, en de god eggs kan je ook makkelijk van miscelenia krijgen. (misschien raven ook wel)

Over dat het geld kost, zie Jagex` verhaal of accepteer dat als de skill geld kost de badges ook geld kosten.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-2-2008 18:03
Stanley

Rune Member (6.9)

Denvin, kom d`r maar in!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-2-2008 18:14
Ewout

Inactief

quote:
Ilovearagorn zei:

Raven egg is erg common als nest drop, en de god eggs kan je ook makkelijk van miscelenia krijgen. (misschien raven ook wel)

Over dat het geld kost, zie Jagex` verhaal of accepteer dat als de skill geld kost de badges ook geld kosten.

Inderdaad, waarom zaagde niemand erover dat je voor Cs bade #1 70 construction moest zijn?
Dat kost toch ook verschrikkelijk veel geld?
Ot: Dan ga ik dat raven egg maar eens halen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-2-2008 18:15
State_owned

Gewist lid

adolt raven is zeer rare.... volgens mij... en je kan het niet van throne of misc krijgen volgens mij
13-2-2008 18:33
Ilovearagorn

Leader (9)

Ik had 2 raven eggs op 1-2k oaks. Dat is vele malen vaker dan god bird eggs. Bovendien wordt t wel wat meer common naar mate het langer duurt, iedereen heeft wel eens een godbird egg gehad, aangezien die er nu al een tijd zijn.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-2-2008 18:48
Rndom Angl

Inactief

quote:
Ilovearagorn zei: Raven egg is erg common als nest drop, en de god eggs kan je ook makkelijk van miscelenia krijgen.

Wat je dus toegeeft is dat je dingen moet doen die eigenlijk los staan van summoning zelf. Zet er dan een hogere pouch-count op ofzo. Ik vind de pet req van badge 1&3 dus eerlijk gezegd belachelijk.
Ja, ik haat woodcutting....
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hijdoetutweereensnietofzo Hi mom!
13-2-2008 18:58
Dark G Unit

Inactief

quote:
Ilovearagorn zei: Ik had 2 raven eggs op 1-2k oaks. Dat is vele malen vaker dan god bird eggs. Bovendien wordt t wel wat meer common naar mate het langer duurt, iedereen heeft wel eens een godbird egg gehad, aangezien die er nu al een tijd zijn.

nope
ik heb nog nooit een nest drop met een egg gehad ... dus tja

mar wel goede reqs van lvl in ieder geval (en ook van pet eiegnlijk)
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-2-2008 19:03
Antwoord 1-15 van 40 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.