quote:
Hey rsr leden die nar sitard irl meet komen
Hier ff puntgewijs wat we gaan doen
Vragen kunnen nar mij twan of sharonf
Ok we beginnen op het station rond 3 uur.
Vanaf daar gaan we op de fiets naar de bowlingbaan,
Somiggen achterop.
Zodra we bij de bowlingbaan zijn wachten we tot 4 uur kletsen we wat en beginnen we om 4 uur met bowlen.
Als we klaar zijn met bowlen beslissen we daar of we nog een potje doen, zo niet dan gaan we ergens wat eten (friet tent)
Als we gegeten hebben zoeken we een leuke plek om nog ff te praten totdat iedereen besluit om naar huis te gaan, ik ga nog uitzoeken wanneer ik naar huis ga
Over het bowlen: We nemen 1 baan waarscheinlijk dan kun je wat meer kletsen en met 2 banen word het een beetje druk en ook wat duur.
Telefoon nummers
Dit zijnd e telefoon nummers van degene die wouden dat iedereen ze kreeg en waarvan ik ze heb
Rico 060---------
Wouter(ik) 06---------
Twan (umbreon) 06------------
Mensen die komenn:
Ik
Twan
Sharon
Rico
Fiftysunit
Vriend van twan
quote:
Fiftysunit: sharon
Sharonf: ja?
Fiftysunit: vind je mij leuk?
Sharonf: ja waarom?
Fiftysunit: wil je met mij verkering?
Sharonf: nee je bent te onvolwassen
Flikkerman Gewist lid | Ik vond onze serie van "hier had x kunnen zitten" foto`s geslaagder 9-2-2008 09:55 | ||
Thexcamelot Inactief | quote: Weten jullie zeker dat dit toeval is? Anyway, het zag er leuk uit. Ok ik geef toe, jammer dat ik een treinreis fobie heb Het ziet er leuk uit, en was het eten op de bowlingbaan lekker? Meestal "Beslaaptamponhoeren ze dich" En Wouter versta jij nu echt zo slecht Limburgs,dat Sharon het je moet vertalen? 9-2-2008 10:32 | ||
Otherwise777 Inactief | Het eten was lekker ja en ja het is toeval ^^ Flik we hadden gewoon te weinig foto`s gemaakt ook omdat het nogal een korte meet was 9-2-2008 10:41 | ||
Ricothamen Inactief | quote: Wat? Ik mag ook drinken hoor 9-2-2008 11:06 | ||
Mrkuolematon Gewist lid | quote: IDD Wannabees! Ziet eruit dat het leuk was! Nu allemaal braaf naar Hasselt komen (IS VEEL LEUKER!). 9-2-2008 11:07 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | quote:Nogmaals: ik was NOOIT van plan om te komen, dus ik zou daar ook nooit hebben kunnen zitten. quote:Duh. Ik denk dat zo ongeveer heel RSR een grotere nerd is dan ik :$ quote:Best wel ja De meeting zag er wel leuk uit. Misschien kom ik binnen een jaar of twee ook eens naar Nederland, als er dan nog een is (atm hou ik het op `misschien eens een keer naar Hasselt` ) Zorg wel dat je tegen dan een fatsoenlijk fototoestel hebt. Damn, wat een vakallochtoonverdommekwaliteit O.o I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 9-2-2008 11:23 | ||
Twan Rune Member (6.9) | een fototoestel en 250 euro twas die neussuikerwijf guido want je ziet dat alleen die foto verneukt is 9-2-2008 11:25 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | `t Zag er inderdaad wel gezellig uit . En het moet niet altijd lang duren eh. Maar `k moet er toch ook eens een bijwonen ! Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 9-2-2008 11:49 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | quote:De groepsfoto ook best wel :/ I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 9-2-2008 11:56 | ||
Fiftysunit Gewist lid | ^groepsfoto is `s nachts met een mobieltje gemaakt. 9-2-2008 12:10 | ||
Sharonf Inactief | Zolang dat bowlfilmpje d`r maar niet op komt (A). Irl meeting was wel leuk Ik weet niet of ik naar Hasselt ga, al sik ga zal ik het eerlijk vragen . Njhaaa, irl meeting sittard moeten we vaker doen Alleen hadden we niet aan foto`s gedacht omdat iedereen verbaasd nara mijn bowlacties keek, maar als jullie je zo verveelde dat jullie maar foto;s maken van lege plaatsen is dta negatief? Don't worry, be happy - Bob Marley. 9-2-2008 14:08 | ||
Twan Rune Member (6.9) | sharon volgens mij kunnen wij daar niet eens heen gaan voor ons is dat gewoon school als ik het goed heb 9-2-2008 14:10 | ||
Flikkerman Gewist lid | quote: Nah,Ik had de camera en maakte foto`s ;).We maakte like een uur alleen mar pics en voor de rest niet. 9-2-2008 14:47 | ||
Jules Inactief | Zag er gezellig uit in limboland ! 9-2-2008 15:55 | ||
Knuffelboom Gewist lid | ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL @ de laatste foto van Twan xD xD xD xD Lijkt me leuk geweest, nu een keer bij mij in de buurt 9-2-2008 16:36 |