Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [irl meeting Sittard]
irl meeting Sittard
Irl meeting Sittard,

Het begon allemaal het ’s morgens toen Wouter (otherwise) mij (umbreon) vroeg wat de plannen Voor de dag waren. Ik zei we spreken om 3 uur af bij het station en fietsen dan naar de bowlingbaan. Wouter zei ok en wat heb je voor daarna gepland. Ik schrok want ik had niet gepland. Niet erg, Wouter heeft nog snel even een rooster gemaakt van hoe de dag eruit kwam te zien.
quote:

Hey rsr leden die nar sitard irl meet komen

Hier ff puntgewijs wat we gaan doen
Vragen kunnen nar mij twan of sharonf

Ok we beginnen op het station rond 3 uur.
Vanaf daar gaan we op de fiets naar de bowlingbaan,
Somiggen achterop.

Zodra we bij de bowlingbaan zijn wachten we tot 4 uur kletsen we wat en beginnen we om 4 uur met bowlen.
Als we klaar zijn met bowlen beslissen we daar of we nog een potje doen, zo niet dan gaan we ergens wat eten (friet tent)
Als we gegeten hebben zoeken we een leuke plek om nog ff te praten totdat iedereen besluit om naar huis te gaan, ik ga nog uitzoeken wanneer ik naar huis ga

Over het bowlen: We nemen 1 baan waarscheinlijk dan kun je wat meer kletsen en met 2 banen word het een beetje druk en ook wat duur.

Telefoon nummers

Dit zijnd e telefoon nummers van degene die wouden dat iedereen ze kreeg en waarvan ik ze heb

Rico 060---------
Wouter(ik) 06---------
Twan (umbreon) 06------------

Mensen die komenn:
Ik
Twan
Sharon
Rico
Fiftysunit
Vriend van twan

Die middag op het station krijg ik een smsje van Wouter dat hij een trein heeft gemist ( trein had 2 minuten vertraging waardoor ik (wouter) de trein waar ik in moest overstappen voor me neus weg zag gaan ns…) en dat hij een half uur later zou komen. Gelukkig maar want we waren een nog steeds 20 minuten te vroeg op de bowlingbaan. Om 15:20 kwam Wouter dan toch aanzetten met zijn yellow phat.
Plaatje
Even een paar foto’s gemaakt:

Plaatje

Chris die aangehouden was
Plaatje

Sharon en Chris bij bowlingbaan
Plaatje

Wouter bij de bowlingbaan met nog steeds zijn phat op.

Hier had tim kunnen zitten of fl1kkerman of wiliam
Plaatje

En degene die met zijn spastische hand de foto had genomen was Guido.

Op de fiets naar de bowlingbaan. Wouter ging achterop bij rico op zijn scooter en je kon zien dat het zijn eerste keer was op een scooterPlaatje. Bij het eerste stoplicht was het raak chris (fiftysunit) fietst door rood en wat moet daar ook net aankomen een politieauto die undercover was. Ze houden Chris aan en komt met een waarschuwing weg. Aangekomen bij de bowlingbaan waren we een half uur te vroeg en hebben we de tijd gedood door met m&m’s op een glazen deur te gooien.
Plaatje
Uiteindelijk mochten we gaan bowlen en zijn er nog een paar mooie strikes gemaakt en een paar lompe acties van sharon die een bal de verkeerde kant op gooide (achteruit, op een adnere baan, tegen de muur, op de tafel, tegen het beeldscherm Na wat mislukte foto’s om Tim en William te pesten was het bowlen afgelopen en toen zaten we vast.

Uitslag:
135 Guide
105 Twan
104 Chris
99 Sharon
89 Wouter
77 Ricardo
Waarvan Wouter eerst voorliep maar een voor een ingehaald werd door de andere.

We moesten gaan eten maar we wisten nog niet waar (dat stond niet op wouters lijstje omdat twan dat zou regelen Plaatje ). Uiteindelijk hebben we besloten op de bowlingbaan te blijven om daar te gaan eten. Na redelijk eten voor een veel te dure prijs te hebben gehad keek ik op de klok en schrok. Ik moet over 5 minuten werken. Oh nee Ik heb snel afscheid genomen Wouter het geld gegeven die heeft betaald en ben weg gegaan.

De meeting erna (geschreven door wouter)
Daarna werd het saai we moesten iets om te doen hebben en ik was de enige die met suggesties kwam, helaas werden al mijn suggesties afgekeurd -.-.
Toen zijn we maar naar de stad gegaan, Chris en Guido hadden dorst dus gingen we naar de Albert Hein Waar Sharon ik en Rico niet meegingen omdat we niet met criminele mee de winkel in wouden Plaatje
Maarja eenmaal dat ze naar buiten kwam hebben we daar een uur gepraat over echt van alles en nog wat, zoals wist je dat Sharon op mijn ex lijk en ik op haar ex :$ foto’s komen nog.
De beste quote van deze avond:

Groep 5 van basisschool in sittard
quote:

Fiftysunit: sharon
Sharonf: ja?
Fiftysunit: vind je mij leuk?
Sharonf: ja waarom?
Fiftysunit: wil je met mij verkering?
Sharonf: nee je bent te onvolwassen

Ook heeft Sharon gezegd dat ik een grotere nerd ben dan Tim Plaatje Dat mag zei trouwens gaan uitleggen Plaatje Dat quote ik hier laten nog wel.

Op terugweg geen problemen gehad behalve dan die 2de controle en zat weer in verkeerde klas, of ik zie het niet of ik ga gewoon in leegste coupe zitten, en ja als dat eerste klas is ik kijk niet op me kaartje Plaatje

Terug naar Twan:

Mijn mening over de meeting was:
Het was een geslaagde meeting, een beetje kort maar dat is mijn eigen schuld ik heb een beetje slecht gepland. Het was heel gezellig en ik ga zeker naar de Hasselt meeting als ik die dag kan.

Ik wil even de aanwezigen bedanken met name Wouter omdat hij van zo ver is gekomen en me goed heeft geholpen met planning etc.

De aanwezigen op de meeting waren:
Ricardo aka Ricothamen
Wouter aka otherwise777
Chris aka fiftysunit
Sharon aka sharonf
Twan aka Umbreon aka ik
Guido (niet bekend ik de clan gewoon een vriend van mij en chris)(heeft rs account van lvl 19 waar hij trots op is!)

Groepsfoto!
Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
Gepost door TwanRune Member (6.9) op 8-2-2008 23:06
Antwoorden:
Flikkerman

Gewist lid

Ik vond onze serie van "hier had x kunnen zitten" foto`s geslaagder
9-2-2008 09:55
Thexcamelot

Inactief

quote:
Maarja eenmaal dat ze naar buiten kwam hebben we daar een uur gepraat over echt van alles en nog wat, zoals wist je dat Sharon op mijn ex lijk en ik op haar ex :$ foto’s komen nog.

Weten jullie zeker dat dit toeval is? Plaatje

Anyway, het zag er leuk uit. Ok ik geef toe, jammer dat ik een treinreis fobie heb Plaatje
Het ziet er leuk uit, en was het eten op de bowlingbaan lekker? Meestal "Beslaaptamponhoeren ze dich"
En Wouter versta jij nu echt zo slecht Limburgs,dat Sharon het je moet vertalen?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
9-2-2008 10:32
Otherwise777

Inactief

Het eten was lekker ja Plaatje en ja het is toeval ^^

Flik we hadden gewoon te weinig foto`s gemaakt ook omdat het nogal een korte meet was Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
9-2-2008 10:41
Ricothamen

Inactief

quote:
@stomme kaas Achaj als je de enige bent die alchohol mocht drinken en de rest kan het je niet aanbieden tja Plaatje

Wat? Ik mag ook drinken hoor Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2008 11:06
Mrkuolematon

Gewist lid

quote:
X Xaphan X zei: Ik vond onze serie van "hier had x kunnen zitten" foto`s geslaagder

IDDPlaatje
Wannabees!

Ziet eruit dat het leuk was! Plaatje

Nu allemaal braaf naar Hasselt komen (IS VEEL LEUKER!).
9-2-2008 11:07
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Hier had tim kunnen zitten of fl1kkerman of wiliam
Nogmaals: ik was NOOIT van plan om te komen, dus ik zou daar ook nooit hebben kunnen zitten.
quote:
Ook heeft Sharon gezegd dat ik een grotere nerd ben dan Tim
Duh. Ik denk dat zo ongeveer heel RSR een grotere nerd is dan ik :$
quote:
X Xaphan X zei: Ik vond onze serie van "hier had x kunnen zitten" foto`s geslaagder
Best wel ja Plaatje

De meeting zag er wel leuk uit. Misschien kom ik binnen een jaar of twee ook eens naar Nederland, als er dan nog een is Plaatje (atm hou ik het op `misschien eens een keer naar Hasselt` Plaatje)
Zorg wel dat je tegen dan een fatsoenlijk fototoestel hebt. Damn, wat een vakallochtoonverdommekwaliteit O.o
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
9-2-2008 11:23
Twan

Rune Member (6.9)

een fototoestel en 250 euro twas die neussuikerwijf guido want je ziet dat alleen die foto verneukt is
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2008 11:25
Just Ne Pker

Leader (9)

`t Zag er inderdaad wel gezellig uit Plaatje. En het moet niet altijd lang duren eh. Maar `k moet er toch ook eens een bijwonen Plaatje!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
9-2-2008 11:49
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Umbreon115 zei: een fototoestel en 250 euro twas die grasvaksurinamer guido want je ziet dat alleen die foto verneukt is
De groepsfoto ook best wel :/
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
9-2-2008 11:56
Fiftysunit

Gewist lid

^groepsfoto is `s nachts met een mobieltje gemaakt. Plaatje
9-2-2008 12:10
Sharonf

Inactief

Zolang dat bowlfilmpje d`r maar niet op komt (A). Irl meeting was wel leuk Plaatje
Ik weet niet of ik naar Hasselt ga, al sik ga zal ik het eerlijk vragen Plaatje.
Njhaaa, irl meeting sittard moeten we vaker doen Plaatje Alleen hadden we niet aan foto`s gedacht omdat iedereen verbaasd nara mijn bowlacties keek, maar als jullie je zo verveelde dat jullie maar foto;s maken van lege plaatsen is dta negatief?Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Don't worry, be happy - Bob Marley.
9-2-2008 14:08
Twan

Rune Member (6.9)

sharon volgens mij kunnen wij daar niet eens heen gaan voor ons is dat gewoon school als ik het goed heb
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2008 14:10
Flikkerman

Gewist lid

quote:
Sharonf zei: Zolang dat bowlfilmpje d`r maar niet op komt (A). Irl meeting was wel leuk Plaatje
Ik weet niet of ik naar Hasselt ga, al sik ga zal ik het eerlijk vragen Plaatje.
Njhaaa, irl meeting sittard moeten we vaker doen Plaatje Alleen hadden we niet aan foto`s gedacht omdat iedereen verbaasd nara mijn bowlacties keek, maar als jullie je zo verveelde dat jullie maar foto;s maken van lege plaatsen is dta negatief?Plaatje

Nah,Ik had de camera en maakte foto`s ;).We maakte like een uur alleen mar pics en voor de rest niet.
9-2-2008 14:47
Jules

Inactief

Zag er gezellig uit in limboland Plaatje!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2008 15:55
Knuffelboom

Gewist lid

ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL @ de laatste foto van Twan xD xD xD xD

Lijkt me leuk geweest, nu een keer bij mij in de buurtPlaatje
9-2-2008 16:36
Antwoord 16-30 van 31 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 1

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.