Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [irl meeting Sittard]
irl meeting Sittard
Irl meeting Sittard,

Het begon allemaal het ’s morgens toen Wouter (otherwise) mij (umbreon) vroeg wat de plannen Voor de dag waren. Ik zei we spreken om 3 uur af bij het station en fietsen dan naar de bowlingbaan. Wouter zei ok en wat heb je voor daarna gepland. Ik schrok want ik had niet gepland. Niet erg, Wouter heeft nog snel even een rooster gemaakt van hoe de dag eruit kwam te zien.
quote:

Hey rsr leden die nar sitard irl meet komen

Hier ff puntgewijs wat we gaan doen
Vragen kunnen nar mij twan of sharonf

Ok we beginnen op het station rond 3 uur.
Vanaf daar gaan we op de fiets naar de bowlingbaan,
Somiggen achterop.

Zodra we bij de bowlingbaan zijn wachten we tot 4 uur kletsen we wat en beginnen we om 4 uur met bowlen.
Als we klaar zijn met bowlen beslissen we daar of we nog een potje doen, zo niet dan gaan we ergens wat eten (friet tent)
Als we gegeten hebben zoeken we een leuke plek om nog ff te praten totdat iedereen besluit om naar huis te gaan, ik ga nog uitzoeken wanneer ik naar huis ga

Over het bowlen: We nemen 1 baan waarscheinlijk dan kun je wat meer kletsen en met 2 banen word het een beetje druk en ook wat duur.

Telefoon nummers

Dit zijnd e telefoon nummers van degene die wouden dat iedereen ze kreeg en waarvan ik ze heb

Rico 060---------
Wouter(ik) 06---------
Twan (umbreon) 06------------

Mensen die komenn:
Ik
Twan
Sharon
Rico
Fiftysunit
Vriend van twan

Die middag op het station krijg ik een smsje van Wouter dat hij een trein heeft gemist ( trein had 2 minuten vertraging waardoor ik (wouter) de trein waar ik in moest overstappen voor me neus weg zag gaan ns…) en dat hij een half uur later zou komen. Gelukkig maar want we waren een nog steeds 20 minuten te vroeg op de bowlingbaan. Om 15:20 kwam Wouter dan toch aanzetten met zijn yellow phat.
Plaatje
Even een paar foto’s gemaakt:

Plaatje

Chris die aangehouden was
Plaatje

Sharon en Chris bij bowlingbaan
Plaatje

Wouter bij de bowlingbaan met nog steeds zijn phat op.

Hier had tim kunnen zitten of fl1kkerman of wiliam
Plaatje

En degene die met zijn spastische hand de foto had genomen was Guido.

Op de fiets naar de bowlingbaan. Wouter ging achterop bij rico op zijn scooter en je kon zien dat het zijn eerste keer was op een scooterPlaatje. Bij het eerste stoplicht was het raak chris (fiftysunit) fietst door rood en wat moet daar ook net aankomen een politieauto die undercover was. Ze houden Chris aan en komt met een waarschuwing weg. Aangekomen bij de bowlingbaan waren we een half uur te vroeg en hebben we de tijd gedood door met m&m’s op een glazen deur te gooien.
Plaatje
Uiteindelijk mochten we gaan bowlen en zijn er nog een paar mooie strikes gemaakt en een paar lompe acties van sharon die een bal de verkeerde kant op gooide (achteruit, op een adnere baan, tegen de muur, op de tafel, tegen het beeldscherm Na wat mislukte foto’s om Tim en William te pesten was het bowlen afgelopen en toen zaten we vast.

Uitslag:
135 Guide
105 Twan
104 Chris
99 Sharon
89 Wouter
77 Ricardo
Waarvan Wouter eerst voorliep maar een voor een ingehaald werd door de andere.

We moesten gaan eten maar we wisten nog niet waar (dat stond niet op wouters lijstje omdat twan dat zou regelen Plaatje ). Uiteindelijk hebben we besloten op de bowlingbaan te blijven om daar te gaan eten. Na redelijk eten voor een veel te dure prijs te hebben gehad keek ik op de klok en schrok. Ik moet over 5 minuten werken. Oh nee Ik heb snel afscheid genomen Wouter het geld gegeven die heeft betaald en ben weg gegaan.

De meeting erna (geschreven door wouter)
Daarna werd het saai we moesten iets om te doen hebben en ik was de enige die met suggesties kwam, helaas werden al mijn suggesties afgekeurd -.-.
Toen zijn we maar naar de stad gegaan, Chris en Guido hadden dorst dus gingen we naar de Albert Hein Waar Sharon ik en Rico niet meegingen omdat we niet met criminele mee de winkel in wouden Plaatje
Maarja eenmaal dat ze naar buiten kwam hebben we daar een uur gepraat over echt van alles en nog wat, zoals wist je dat Sharon op mijn ex lijk en ik op haar ex :$ foto’s komen nog.
De beste quote van deze avond:

Groep 5 van basisschool in sittard
quote:

Fiftysunit: sharon
Sharonf: ja?
Fiftysunit: vind je mij leuk?
Sharonf: ja waarom?
Fiftysunit: wil je met mij verkering?
Sharonf: nee je bent te onvolwassen

Ook heeft Sharon gezegd dat ik een grotere nerd ben dan Tim Plaatje Dat mag zei trouwens gaan uitleggen Plaatje Dat quote ik hier laten nog wel.

Op terugweg geen problemen gehad behalve dan die 2de controle en zat weer in verkeerde klas, of ik zie het niet of ik ga gewoon in leegste coupe zitten, en ja als dat eerste klas is ik kijk niet op me kaartje Plaatje

Terug naar Twan:

Mijn mening over de meeting was:
Het was een geslaagde meeting, een beetje kort maar dat is mijn eigen schuld ik heb een beetje slecht gepland. Het was heel gezellig en ik ga zeker naar de Hasselt meeting als ik die dag kan.

Ik wil even de aanwezigen bedanken met name Wouter omdat hij van zo ver is gekomen en me goed heeft geholpen met planning etc.

De aanwezigen op de meeting waren:
Ricardo aka Ricothamen
Wouter aka otherwise777
Chris aka fiftysunit
Sharon aka sharonf
Twan aka Umbreon aka ik
Guido (niet bekend ik de clan gewoon een vriend van mij en chris)(heeft rs account van lvl 19 waar hij trots op is!)

Groepsfoto!
Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
Gepost door TwanRune Member (6.9) op 8-2-2008 23:06
Antwoorden:
Nickalicious

Gewist lid

Nice ziet er gezellig uit!Plaatje
Wel naaiend van die Chris Plaatje
8-2-2008 23:16
Ricothamen

Inactief

Was ook reuze gezellig, Nick. Vooral de leuke quote van Sharon. xD In groep 5 iemand afwijzen wegens te onvolwassen. Zeg dan gewoon meteen: "nee je bent een chinees ga weg". Plaatje Ohja en @ Wouter Phat boy Plaatje En mijn scooter rocks mkay?Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-2-2008 23:17
Twan

Rune Member (6.9)

was idd gezellig jammer dat ik het laatste heb gemistPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-2-2008 23:18
Fiftysunit

Gewist lid

Moet die foto erbij waarop ik aangehouden word? Plaatje En was inderdaad wel leuk. Plaatje
Groepsfoto is wel chill ^,^ Kijk reflector van me fiets rechts.Plaatje
Btw. voordat mensen gaan stierturkbuitenlanderen, ja ik ben Indonesisch, geen Chinees of die onzin en ik ben geen crimineel. :$
8-2-2008 23:24
Otherwise777

Inactief

Was erg gezellig jammer dat ik er niet meer heb voor kunnen zorgen dat de andere leden irl badges kregen Plaatje Er moest tog echt een leader aanwezig zijn.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
8-2-2008 23:25
Twan

Rune Member (6.9)

quote:
Fiftysunit zei: Moet die foto erbij waarop ik aangehouden word? Plaatje En was inderdaad wel leuk. Plaatje
Btw groepsfoto is wel chill ^,^ Kijk reflector van me fiets rechts.Plaatje
Btw. voordat mensen gaan boorspaanslijeren, ja ik ben Indonesisch, geen Chinees of die onzin en ik ben geen crimineel. :$

ben je welPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-2-2008 23:27
Fiftysunit

Gewist lid

^ Houd je MOND, Herman.Plaatje En niet gaan z31ken dat je dat niet wilt horen. Plaatje Je zit mij ook af te z31ken dus.Plaatje
Of bedoel je crimineel? :$ Dan heb je maar beetje gelijk. :$
8-2-2008 23:29
Otherwise777

Inactief

quote:
Fiftysunit zei: Moet die foto erbij waarop ik aangehouden word? Plaatje En was inderdaad wel leuk. Plaatje
Groepsfoto is wel chill ^,^ Kijk reflector van me fiets rechts.Plaatje
Btw. voordat mensen gaan busdepressievePlaatjekeren, ja ik ben Indonesisch, geen Chinees of die onzin en ik ben geen crimineel. :$

Dat zeggen alle chinezen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
8-2-2008 23:29
Twan

Rune Member (6.9)

quote:
Fiftysunit zei: ^ Houd je MOND, Herman.Plaatje En niet gaan z31ken dat je dat niet wilt horen. Plaatje Je zit mij ook af te z31ken dus.Plaatje
Of bedoel je crimineel? :$ Dan heb je maar beetje gelijk. :$

ik bedoelde crimineelPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-2-2008 23:32
Ricothamen

Inactief

Lol @ Herman en de Chinese crimineel. (6) ^^
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-2-2008 23:42
Habbostery

Inactief

lol, toeval? Ik fietste vandaag ook al door rood en stond ook een agend 3 meter naast me op z`n motor Plaatje Alleen hij deed er niks op uit (zwakke Plaatjeen hier XD)

Meh leek me wel lachen maar iets te ver weg Plaatje

btw: ligt het aan mij of heeft wouter een xtreme makeover gehad? Hij zag er volgens mij vorige keer veel anders uit Plaatje Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-2-2008 23:46
6warhammer6

Inactief

Op foto 2 lijkt het alsof Wouter zijn hoofd er heel slecht met paint op is geplakt. o.O
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
9-2-2008 00:48
Y You Run

Gewist lid

@ warhammer,ja idd lolPlaatje

ziet er gezellig uit, was te ver weg voor mijPlaatje
9-2-2008 08:18
Stomme Kaas

Gewist lid

Het was zo te zien weer gezellig.

Maar...
Waar is de bier? ik had wouter z`n gezicht wel willen zien Plaatje.
9-2-2008 09:11
Otherwise777

Inactief

quote:
Habbostery zei: lol, toeval? Ik fietste vandaag ook al door rood en stond ook een agend 3 meter naast me op z`n motor Plaatje Alleen hij deed er niks op uit (zwakke Plaatjeen hier XD)

Meh leek me wel lachen maar iets te ver weg Plaatje

btw: ligt het aan mij of heeft wouter een xtreme makeover gehad? Hij zag er volgens mij vorige keer veel anders uit Plaatje Plaatje

Nop geen make over had alleen een phat op lagte wat meer en had een andere trui gekocht Plaatje

@stomme kaas Achaj als je de enige bent die alchohol mocht drinken en de rest kan het je niet aanbieden tja Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2008 09:44
Antwoord 1-15 van 31 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.