quote:
Hey rsr leden die nar sitard irl meet komen
Hier ff puntgewijs wat we gaan doen
Vragen kunnen nar mij twan of sharonf
Ok we beginnen op het station rond 3 uur.
Vanaf daar gaan we op de fiets naar de bowlingbaan,
Somiggen achterop.
Zodra we bij de bowlingbaan zijn wachten we tot 4 uur kletsen we wat en beginnen we om 4 uur met bowlen.
Als we klaar zijn met bowlen beslissen we daar of we nog een potje doen, zo niet dan gaan we ergens wat eten (friet tent)
Als we gegeten hebben zoeken we een leuke plek om nog ff te praten totdat iedereen besluit om naar huis te gaan, ik ga nog uitzoeken wanneer ik naar huis ga
Over het bowlen: We nemen 1 baan waarscheinlijk dan kun je wat meer kletsen en met 2 banen word het een beetje druk en ook wat duur.
Telefoon nummers
Dit zijnd e telefoon nummers van degene die wouden dat iedereen ze kreeg en waarvan ik ze heb
Rico 060---------
Wouter(ik) 06---------
Twan (umbreon) 06------------
Mensen die komenn:
Ik
Twan
Sharon
Rico
Fiftysunit
Vriend van twan
quote:
Fiftysunit: sharon
Sharonf: ja?
Fiftysunit: vind je mij leuk?
Sharonf: ja waarom?
Fiftysunit: wil je met mij verkering?
Sharonf: nee je bent te onvolwassen
Nickalicious Gewist lid | Nice ziet er gezellig uit! Wel naaiend van die Chris 8-2-2008 23:16 | ||
Ricothamen Inactief | Was ook reuze gezellig, Nick. Vooral de leuke quote van Sharon. xD In groep 5 iemand afwijzen wegens te onvolwassen. Zeg dan gewoon meteen: "nee je bent een chinees ga weg". Ohja en @ Wouter Phat boy En mijn scooter rocks mkay? 8-2-2008 23:17 | ||
Twan Rune Member (6.9) | was idd gezellig jammer dat ik het laatste heb gemist 8-2-2008 23:18 | ||
Fiftysunit Gewist lid | Moet die foto erbij waarop ik aangehouden word? En was inderdaad wel leuk. Groepsfoto is wel chill ^,^ Kijk reflector van me fiets rechts. Btw. voordat mensen gaan radioschoolsurinameren, ja ik ben Indonesisch, geen Chinees of die onzin en ik ben geen crimineel. :$ 8-2-2008 23:24 | ||
Otherwise777 Inactief | Was erg gezellig jammer dat ik er niet meer heb voor kunnen zorgen dat de andere leden irl badges kregen Er moest tog echt een leader aanwezig zijn. 8-2-2008 23:25 | ||
Twan Rune Member (6.9) | quote: ben je wel 8-2-2008 23:27 | ||
Fiftysunit Gewist lid | ^ Houd je MOND, Herman. En niet gaan z31ken dat je dat niet wilt horen. Je zit mij ook af te z31ken dus. Of bedoel je crimineel? :$ Dan heb je maar beetje gelijk. :$ 8-2-2008 23:29 | ||
Otherwise777 Inactief | quote: Dat zeggen alle chinezen 8-2-2008 23:29 | ||
Twan Rune Member (6.9) | quote: ik bedoelde crimineel 8-2-2008 23:32 | ||
Ricothamen Inactief | Lol @ Herman en de Chinese crimineel. (6) ^^ 8-2-2008 23:42 | ||
Habbostery Inactief | lol, toeval? Ik fietste vandaag ook al door rood en stond ook een agend 3 meter naast me op z`n motor Alleen hij deed er niks op uit (zwakke en hier XD) Meh leek me wel lachen maar iets te ver weg btw: ligt het aan mij of heeft wouter een xtreme makeover gehad? Hij zag er volgens mij vorige keer veel anders uit 8-2-2008 23:46 | ||
6warhammer6 Inactief | Op foto 2 lijkt het alsof Wouter zijn hoofd er heel slecht met paint op is geplakt. o.O 9-2-2008 00:48 | ||
Y You Run Gewist lid | @ warhammer,ja idd lol ziet er gezellig uit, was te ver weg voor mij 9-2-2008 08:18 | ||
Stomme Kaas Gewist lid | Het was zo te zien weer gezellig. Maar... Waar is de bier? ik had wouter z`n gezicht wel willen zien . 9-2-2008 09:11 | ||
Otherwise777 Inactief | quote: Nop geen make over had alleen een phat op lagte wat meer en had een andere trui gekocht @stomme kaas Achaj als je de enige bent die alchohol mocht drinken en de rest kan het je niet aanbieden tja 9-2-2008 09:44 |