Habbostery Inactief | quote: Naja, ik vind dat best wel vet. Dat jij nou liever een shirtje hebt met `I love zamorak` erop (of welke god dan ook) en op je rug `I love 2 play RS`, dan kan ik het begrijpen Maar doe mij maar mooi een normaal shirtje, mooie print, maar wel RSR of zoiets erop Als ze dan vragen waar rsr voor staat, zeg ik wel dat het voor `Ruk Seks Rulez` staat. 8-2-2008 15:34 | ||
Bamberg88 Gewist lid | Thul zei over [www.logoprint.nl]: Heel leuk, maar je kan daar maar in 1 kleur drukken... ------ Dat is gewoon niet waar. 8-2-2008 19:59 | ||
6warhammer6 Inactief | Keb ook ff snel wat gemaakt: Het is denk ik wel draagbaar op straat. (van afstand zou je denken dat het een goedkoop voetbal shirt is ) Tips en/of opmerkingen zijn welkom. Misschien handig voor de mensen die eens lekker creatief willen doen. Maak een shirt, zet dat erbij en je hebt een RSR-shirt. 9-2-2008 01:52 | ||
Zubat-freak Inactief | quote: lol 1m78 met 57kg in ondervoed XD of moet ik nog is die irl pic van me posten? XD 9-2-2008 09:47 | ||
Kratos184 Gewist lid | Netjes warhammer dat zou hem moeten worden. (ga je niet quoten want dan staat dat ubergrote shirt hier twee keer) 9-2-2008 10:34 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | quote: Ja. Anders gaat iedereen afzeggen en heb ik een shitload aan shirts en niemand die ze wil hebben... Het is de bedoeling dat dit leuk is EN rsr financieerd. Als iedereen afzegt is het geen van beide. quote: Misschien viel de tekst "Graag ALLEEN SERIEUS ANTWOORDEN!" je niet op? Ik geloof dat iemand hier een ban wil... quote: Precies! Dat bedoel ik nou ook. quote: Wel. Nou ja, meer kan wel maar kost belachelijk veel. Meer dan een RSR-er wil (en kan?) betalen. quote: Ja, hij is leuk, maar zoals je zelf al zegt een "goedkoop voetbalshirt". Behalve de letters "RSR" heeft het niets met onze clan te maken, eigenlijk net zoals dat andere ontwerp... Ik blijf echter bij mijn eerdere standpunt: Als een bepaald shirt genoeg vraag heeft, regel ik dat hij gekocht kan worden. 11-2-2008 21:56 | ||
Otherwise777 Inactief | Zouden de t-shirtss er zijn voor 1 maart? want dan is de volgende irl meet 11-2-2008 21:57 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Als we het snel genoeg eens worden over het ontwerp, de maten, en de aantallen, ja, dan zijn ze er voor 1 maart. 11-2-2008 23:18 | ||
6warhammer6 Inactief | quote: Buiten de Nederlandse en Belgische vlag. Een draak van een Dragon sq-shield (als ik het echt van de shield had gepakt had een je draakje bestaande uit 8 pixels maar dan uitvergroot, dus heb ik iets gepakt wat er zo veel mogelijk op lijkt) En RSR eronder, heeft het inderdaad niks met RSR te maken... Wel blijven opletten. 11-2-2008 23:31 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | De vlaggen zag ik ook wel, maar die zijn niet clan-specifiek, de draak is gejat en dus copyrighted... 11-2-2008 23:34 |