Thexcamelot Inactief | Leuk thul, maar met iets beters bedoel je uitgebreider? of pixel design, of what else? Anyway het is wel een leuk shirt. ik zal er zeker aan denken een te nemen. maar je moet hem dan natuurlijk wel komen bezorgen 5-2-2008 01:37 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Gewoon, beter, mooier, cooler. Iets dat mensen liever zouden dragen dan dit. 5-2-2008 01:40 | ||
6warhammer6 Inactief | Ik woon in een omgeving waar 50% van de (mannelijke) "jongeren" ooit wel eens runescape heeft gespeeld/weet wat runescape is. Dus............. ik pas. Misschien dak me nog verveel en nog een ontwerpje maak. Ps. Misschien meerdere ontwerpen? Niet iedereen heeft dezelfde smaak. Welk formaat moeten de ontwerpen minimaal hebben? 5-2-2008 01:45 | ||
Fighting880 Gewist lid | quote: bij mij ook ik woon dorpje naast je, ik speel zelf bijna geen runescape meer en ben ook niet meer zo actief op rsr. goed idee, misschien iets drukker op het shirt? 5-2-2008 08:43 | ||
Dark Nike7 Gewist lid | M3h w4nts 1 pl0xx ! ! ! 5-2-2008 10:36 | ||
Wizardmag Inactief | Huh? Ik koop `em direct! Ik draag m op irl meetings, en voor de rest hang ik `m aan m`n muur en draag ik `em thuis (want ik ga niet rondlopen met een rune kite ) Nee, echt! Kop em! Ps: Greg woont dacht ik niet zo ver van mij, kan ie em niet bregen? o Uploaded with ImageShack.us 5-2-2008 12:14 | ||
Twan Rune Member (6.9) | doe gewoon wie hem koopt geen reclame meer 5-2-2008 14:05 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Misschien dat ik er wel eentje aanschaf voor een eventuele IRL-meeting fzo...Maar daar gaat dan toch nog gegarandeerd een vest over hoor . Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 5-2-2008 14:40 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | quote:Dan ben ik een mongool. Ik koop zeker 1, een leuk aandenken aan RSR voor later 5-2-2008 14:47 | ||
Baswai Rune Member (6.9) | Thul, ik zou iemand ff een stiljvol ontwerpje laten maken Nu is RSR net een voetbalclub met dat schild 5-2-2008 15:22 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Afkraak-replies en grappen over het shirt heb ik gewist. Graag alleen serieuze suggesties en aanmeldingen. Als je onzin wilt sproeien ga je maar naar de verhalen bundel, daar is die voor. quote: Ontwerpen moeten GROOT, in goeie kwaliteit. Anders zien ze er niet uit op een shirt. Minimaal 600 pixels breed, twee keer zoveel is nog beter. Als er genoeg vraag is naar 2 modellen is dat te regelen, maar als er dan 1 door te weinig mensen wordt besteld vervalt ie. Ik kan ze niet goedkoop genoeg krijgen als te weinig mensen er 1 willen namelijk, en ik weet hoe gierig RSR leden zijn, dus probeer ze zo goedkoop mogelijk te maken voor jullie. Trouwens, alleen mensen die RSR kennen zullen weten waar het shirt voor staat. En die mensen zijn dus automatisch net zo erg als jij... Daarom staat het woord runescape niet op het shirt. quote: Dat is eigenlijk een enorm goed idee. Deal. Wie hem koopt ziet geen reclame meer. quote: Precies, daarom neem ik er ook 1. Een grote clan als deze bezitten wil ik wel een aandenken van! Ik denk dat bijna alle (ex-)leaders er wel 1 willen. quote: Zoals in de post al stond, als je het beter kan, ga je gang. Ik sta open voor suggesties van andere ontwerpen. 5-2-2008 15:44 | ||
Bv202 Inactief | Nou, een serieuze reactie: quote: Dan maak je er wel dikke winst op eigenlijk... 5-2-2008 15:51 | ||
Ewout Inactief | quote: Geef ons de afbeelding van de lege shirt en we zullen er eens aan beginnen 5-2-2008 16:05 | ||
Jules Inactief | Ik wil er zeker wel eentje . Persoonlijkt lijkt het me leuker om of een fleece trui of een zwart T-shirt te hebben.. Zo`n plain white T-shirt wordt veel sneller vies ! Of zo`n shirtje met lange mouwen... 5-2-2008 16:07 | ||
Nowaii Arka Gewist lid | Ander soort ding, ik zou mss wel kopen en idd Jules, doe het zwart <3 5-2-2008 16:14 |