Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Vervolg LB-stemming]
Vervolg LB-stemming
Beste RsR-leden,

Nadat gebleken is dat er enkele omkoperijen plaatsvonden, en stem-op-mij-dan-stem-ik-op-jou praktijken plaatsvonden, is de LB-stemming gereset.

We willen jullie er aan herinneren dat dit NIET de bedoeling is. Ook viel het me op dat sommigen zeiden zich voor `de lol` ingeschreven te hebben. Dit pikken we eigenlijk niet, want het LB is niet zomaar even voor de lol.

Verder willen we zeggen dat het WEL toegestaan is te lobbyen; Maar niet door middel van omkoperij met stemmen/geld/ieder ander willekeurig iets, Lobbyen wil zeggen dat je voor je punten staat en zegt waar je voor staat, dat beargumenteert, en dat ook goed doet.

Gedraag je niet als een stel kippen zonder kop en stem bewust, stem niet op persoon A omdat hij je vriend is of omdat hij nou toevallig bekend is en het hele forum onderspamt, stem op iemand die jij als GESCHIKT ziet voor de taak. Verdere omkoperij zal worden bestraft, met ingang van nu.

Stem wijs, Stem goed.
Ik wens jullie namens het LB en MAL-Team veel succes,

Arnoud X122

[Xedit] Op verzoek, een gediskwalificeerdenlijst:
Kratos184 ~ Op chat zitten 'asken' voor votes
Falo14Nl ~ Votebeggen in berichtenbalk
Habbostery ~ Voor de lol meedoen en daar lacherig over doen, terwijl het toch echt een serieuze stemming is.
[/Xedit]
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 11-10-2007 17:29
Antwoorden:
Twan

Rune Member (6.9)

fijn niet dat het me veel boeit deed mee om te winnen maar het is me toch al duidelijk geworden dat ik dat niet deed.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
11-10-2007 17:32
Sir Mvl

Inactief

Dit was spijtig(??) genoeg nodig :(
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-10-2007 17:35
Stomme Kaas

Gewist lid

Ik hou alle propagenda bij.
Dus be aware Plaatje.
11-10-2007 17:36
Jostiepower

Inactief

Of dit veel aan de uitslag zal veranderen weet ik niet, maar hopenlijk heeft dit een goed effect.
En toen ging ik van 69 naar 2 puntenPlaatje
Bloodlover heeft nogsteeds mijn 10 punten^^.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-10-2007 17:42
Sir Four

Gewist lid

Goed punt. Degene die aan vriendjespolitiek doen verdienen een ban naar mijn idee.
11-10-2007 17:43
Knuffelboom

Gewist lid

Zijn de mensen die tè goed campagne voerden gediscalificeerd?
11-10-2007 17:48
Pk-jos

Inactief

Stem op degene die JIJ bekwaam vind voor LB, doe je dit niet zeur dan ook niet als het LB team dat gekozen word je niet aanstaat! help dan beter een bekwaam persoon in de top 3 te komen.

Gl all Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-10-2007 17:49
Just Ne Pker

Leader (9)

Is goed dat er kordaat en krachtig wordt opgetreden, want vriendjespolitiek kunnen we inderdaad missen als kiespijn wil het LB een zekere kans op slagen hebben. Ook fijn dat Halve Gek en Riemis nu ook een eerlijke kans krijgen Plaatje. Verder ga ik hier niet `lobbyen`, omdat het LB tenslotte ideeën moet doorgeven van de leden en ruwe voorstellen moet uitwerken tot concrete zaken waar de MAL`s iets mee kunnen. Al zou ik wel ijveren voor het sticky- en infoboard te (her)organiseren, het clearencelvlsysteem eventueel te herzien en ook een indeling bedenken voor de memberpages (oei, toch propagandapraatje Plaatje)!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
11-10-2007 17:52
Stanley

Rune Member (6.9)

Maar Jos, als jij de enigste bent die stemt op degene die jij de beste vindt, dan mag je ook zeuren.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-10-2007 17:52
Lancedh

Inactief

niet stemmen ftw ?

@ al die debielen die wel deden wat in dit topic staat:
Rofl *woord dat ik niet ga zeggen*!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-10-2007 17:53
Jules

Inactief

Right, volgens mij wil je gewoon dat Snul0 nu LB wordt Plaatje. IIG, veel succes iedereen Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-10-2007 17:59
Nighthell14

Inactief

Het zou fijn zijn als er nu niet eens op populairiteit gestemd zou worden maar op de kwaliteit van de leden.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-10-2007 18:04
6warhammer6

Inactief

Das Pol zijn wens Jules. :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
11-10-2007 18:05
Leon

Gewist lid

quote:

Ook viel het me op dat sommigen zeiden zich voor `de lol` ingeschreven te hebben. Dit pikken we eigenlijk niet, want het LB is niet zomaar even voor de lol.

was jij dit zelf niet?
11-10-2007 18:11
Den_temmy

Gewist lid

denk je nu werkelijk dat dit iets zal veranderen? mensen gaan op dezelfde wijze herstemmen nu en omkooppraktijken blijven bestaan.
11-10-2007 18:21
Antwoord 1-15 van 61 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.