Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [LB verkiezingen!]
LB verkiezingen!
Goedenavond leden.

Zoals al aangekondigt op de laatste twee vergaderingen is het hoog tijd voor wat vernieuwing in het Ledenbestuur.

Dit betekent helaas ook dat Djerun Xvii en Kholdstare 4 hun rang verliezen. Ze kunnen opnieuw in het LB komen als ze zich verkiezbaar stellen en door de leden worden herkozen.
Ilovearagorn en Nighthell14, die nog steeds actief binnen het LB zijn, zullen dit blijven.

In principe kan elke CL 5.0+ zich kandidaat stellen voor het ledenbestuur. Jullie hebben allemaal een pm gehad met uitleg over de taken als LB lid. Er stond ook in de pm dat als je je kandidaat wilt stellen je een pm moet sturen naar Ilovearagorn, Arnoud X122 of Nighthell14.
Van de belangstellenden maken de MALs een lijst, waar over 2 weken op gestemd kan worden. Elk lid met CL 2.0+ kan op 10 kandidaten stemmen.
Weer 2 weken later zal de stemming sluiten, en krijgt de top 4 promotie tot Ledenbestuurslid!

Zoals al gezegd, er is ook een pm naar iedereen verstuurd met extra informatie.

~ Cat,
namens het MAL-team

De inhoud van de PM, speciaal voor iedereen die per ongeluk in aanraking kwam met het wisknopje (oid):
quote:
Deze pm is verstuurd aan alle leden, omdat er nieuwe Ledenbestuursleden zullen worden gekozen. Leden met CL 2.0+ zullen mogen stemmen, leden met CL 5.0+ kunnen zich verkiesbaar stellen.

Een LB-lid bepaalt met zijn collega`s wie de Originality en Memberpage Medal ontvangt, werkt mee aan de NewsFlash (alleen op het moment niet, aangezien het NF uploadsysteem niet werkt) , werkt ideeen van leden uit zodat die uitgevoerd kunnen worden, en wellicht wordt het ook weer eens tijd voor een skill toernooi, uiteraard door het LB georganiseerd.

Er wordt wel van LB'ers verwacht dat ze wat tijd besteden aan hun taak. Het is de bedoeling dat hij/zij regelmatig het LB Board checkt. Verder heeft een LB'er een zekere voorbeeldfunctie voor de nieuwere leden, daarom worden ze geacht zich volwassen en beleefd te gedragen.

Wat gaat er gebeuren?
-Nu deze pms verstuurd zijn, is het de bedoeling dat diegenen die CL 5+ zijn en interesse hebben om in het LB te komen een pm sturen naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14 met "Ik wil in het LB" of iets dergelijks.
-Hierna zal een lijst worden opgesteld van iedereen die interesse heeft en volgens de MALs in aanmerking komt. Als je een pm stuurt betekent dat dus niet per definitie dat je op de kieslijst komt. Natuurlijk gaan de MALs je niet benadelen op dat je een keer een oud topic hebt gebumpt of iets dergelijks. Echter, een LB lid heeft een voorbeeld functie (dus moet zich kunnen gedragen) en moet actief zijn.
-Op de lijst zal kunnen worden gestemd door alle leden met CL 2.0+. Per lid kun je stemmmen op 10 kandidaten, met 10 punten op je favoriet, 9 op te volgende, en zo verder.
-Als de stemming afgelopen is zal de top 4 in het Ledenbestuur komen.

Wij hopen dat je zo genoeg bent geïnformeerd. Als je nog vragen hebt hierover kun je altijd een pm sturen naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14.

Als je graag een LB lid zou worden, en CL 5.0 of hoger bent, stuur dan een pm naar Ilovearargorn, Arnoud X122 of Nighthell14 met "Ik wil in het LB" of iets dat er op lijkt. Houd in de gaten dat de inschrijving sluit op 7 oktober.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 23-9-2007 21:04
Antwoorden:
Sir Mvl

Inactief

Dus zorg dat het vernieuwd kan worden leden! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-9-2007 21:19
Just Ne Pker

Leader (9)

Jippie, klinkt wel leuk Plaatje Ben eens benieuwd hoelang het deze keer wordt volgehouden, maar we blijven positief! Mss doe ik ook wel mee...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
23-9-2007 21:31
Twan

Rune Member (6.9)

ik ga me verkiesbaar stellenPlaatje hopenlijk wordt ik gekozen vote for mePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
23-9-2007 21:33
Stanley

Rune Member (6.9)

Als je op mij stemt, krijg je een koekje@@@@
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-9-2007 21:35
Stomme Kaas

Gewist lid

Mja ik stel me ook maar verkiesbaar.

Volwassen, beleeft, voorbeeld functie en actief.
Ik kon mezelf niet beter beschrijven Plaatje. (eigedunk Plaatje )
23-9-2007 21:41
Nighthell14

Inactief

Ik wens iedereen alvast succes en wie weet mag jij wel met mij samenwerken! Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-9-2007 21:42
Twan

Rune Member (6.9)

quote:
Stomme Kaas zei: Mja ik stel me ook maar verkiesbaar.

Volwassen, beleeft, voorbeeld functie en actief.
Ik kon mezelf niet beter beschrijven Plaatje. (eigedunk Plaatje )

jmmr genoeg heb je ook nog gelijkPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-9-2007 21:43
Glowball02

Rune Member (6.9)

Het tweede LB ging later dood dan het eerste. Volgens die lijn blijft dit misschien wel leven? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
23-9-2007 21:44
Jostiepower

Inactief

Dit meen je niet! Voor het eerst dinds ik in rsr zit zie iets wat op een democratsiche wijze gebeurt! hulde

Ik kijk nog wel of ik me verkiesbaar stel, maar het is goed dat die 2 hun rang verliezen want je zag ze ook nooit op het forumPlaatje.
Ik hoop dat er na deze verkiezingen een actief ledebestuur is, en vooral blijftPlaatje.

ps. ik ben omkoopbaar als het gaat om stemmen, 100k en ik stem op je!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-9-2007 21:47
Maximasje

Gewist lid

quote:
Nighthell14 zei: Ik wens iedereen alvast succes en wie weet mag jij wel met mij samenwerken! Plaatje

Dat doe ik sowieso elke nacht al met je :-#.
23-9-2007 21:47
Sir Four

Gewist lid

SIR FOUR FOR PRESIDENT @@@@@@@@@Plaatje
23-9-2007 21:48
Stanley

Rune Member (6.9)

quote:
Nighthell14 zei: Ik wens iedereen alvast succes en wie weet mag jij wel met mij samenwerken! Plaatje

Oh noes, laat dan maar Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-9-2007 21:58
Kholdstare 4

Gewist lid

quote:
Jostiepower zei: Dit meen je niet! Voor het eerst dinds ik in rsr zit zie iets wat op een democratsiche wijze gebeurt! hulde

Ik kijk nog wel of ik me verkiesbaar stel, maar het is goed dat die 2 hun rang verliezen want je zag ze ook nooit op het forumPlaatje.
Ik hoop dat er na deze verkiezingen een actief ledebestuur is, en vooral blijftPlaatje.

ps. ik ben omkoopbaar als het gaat om stemmen, 100k en ik stem op je!

Tuurlijk zie je me niet op het forum, ik zie geen interessante topics. Ik kan moeilijk posten op topics over games die ik niet speel, films die ik niet kijk, sporten die ik niet doe, hobby`s die ik niet heb, of algemene kinderachtige rommel.
Ik heb een post gezet op het LB board waarin ik mijn visie hierop verduidelijk. Ik geloof dat dat genoeg moet zijn, en ik laat het daar dan ook bij. Ik wil voor alle leden alleen nog dit zeggen: Ik ben actiever dan jullie denken, want ik log eigenlijk elke dag in. Ik ben dus nog steeds volledig op de hoogte van alles wat hier gebeurt.
23-9-2007 22:04
Twan

Rune Member (6.9)

er zijn zat volwassen topics hier, ik begrijp dat je niks post op games die je niet speelt ed maar je kan niet zeggen dat we hier alleen maar van die kleine kinderen topics hebben
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-9-2007 22:15
Den_temmy

Gewist lid

geen kandidaat meer, zou wel graag doen maar geen tijd meer voor ivm werk/school.
moge de beste winnen.
23-9-2007 22:17
Antwoord 1-15 van 74 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.