Zoek in het forum!
RSR req.
Vanaf heden is de req. om RSR te mogen joinen teruggevallen op 600, dit in samenspraak met alle mal’s.

Omdat RSR gebruik maakt van de ‘Highscore Lite’ codes kunnen we de req. verlagen tot 600 Skill total. Zie ook het vorige nieuwsbericht..

Mvg Mal’s
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door GregorywRune Member (6.9) op 21-8-2007 15:24
Antwoorden:
Lord Hannest

Gewist lid

quote:
Sir Mvl zei: Dat zou geen goed idee zijn nadavt aangezien veel mensen het idee hebben dat laag total slecht is en hoog niet Plaatje

zoals ik uitlegde in m`n vorige post:

Total zegt niets over een persoon, ik ken genoeg mensen van total 600- die vriendelijker/toffere mensen zijn dan mensen met total 1600+.

En de req. werd steeds noodgedwongen verhoogd door de highscores, daar is nu verandering in gekomen dus eigenlijk helemaal geen uitleg nodig, aangezien de redenen van de verhogingen van de reqs niet meer van toepassing zijn door de runescape highscores lite.

Vind ik ook Plaatje, een total lvl zegt niks over hoe een persoon is Plaatje
21-8-2007 17:38
Flikkerman

Gewist lid

quote:
6warhammer6 zei:

1. Wij mods gekozen? Nooit
2. LB? Welk LB?

Ontopic:
Zolang het IQ van RSR er niet NOG lager van word vind ik het ok. Anders mag de req terug omhoog.

Ik bedoel met dat eerste dat wij min of meer zelf onze mods kiezen?Als hij goed ligt in de groep,sociaal is en je helpt dan word hij na een tijde mod.
21-8-2007 17:46
Happyland 31

Gewist lid

Lol @ degenen die denken dat iemand met total 600 een laag niveau heeftPlaatje
21-8-2007 18:05
Jostiepower

Inactief

Inderdaad, hoezo zou iemand met total 600 een laag nivieu hebben-.-. Dit is meer een community en daarvoor hoef je nog niet alles van het spel af te weten.

Ik vind dit dus wel een goed idee, er zal nu vast niet zomaar een noob invastie komen in rsr(mag ik hopen van niet tenmisnte.

En ik vind dit ook niet gek dat hier niet over gestemd is, het is geeneens zo belangijk en voor dit soort dingen zijn de leaders/mals juist.

Goed gedaan^^.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-8-2007 18:49
Bv202

Inactief

Nou, aan de ene kant klopt die noobtheorie, aan de andere kant niet. Ik ken iemand van een jaar of 10 die RuneScape al een jaar speelt, als die persoon deze website tegenkomt, zou hij misschien registreren en ook posten. Iemand van een jaar of 10 zijn gedrag is uiteraard anders dan iemand van een jaar of 16.
Dit gebeurt trouwens vaker de laatste tijd en het zal nog vermeerderen Plaatje

Maar inderaad, meestal zijn ze hier geen 10, dus best nice Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-8-2007 19:09
Sharonf

Inactief

OMG! Biatches! Ik eerst super hard m`n best doen omdat ik 600 total wou hebben en toen deden jullie verhogen tot 650 en moest ik nog harder trainen Plaatje En nu is het weer 600!

Mja, ik vind het wel menselijker zodat we ook mensen die geen no-lifer zijn in de clan kunnen laten en dit zal misschien bijdraging aan de stijging van onze 246 actieve leden Plaatje
Alleen rekening houden met wat noobigere RS vragen maar dat maakt mij toch niks uit :+
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Don't worry, be happy - Bob Marley.
21-8-2007 20:58
O 0 O G O D

Gewist lid

quote:
Sir Mvl zei:
Zoals reeds vaak gezegd: Total zegt niets over een persoon, ik ken genoeg mensen van total 600- die vriendelijker/toffere mensen zijn dan mensen met total 1600+ Plaatje

Coton VS Glowball? Plaatje
21-8-2007 21:00
Cotoneaster

Inactief

Hou je bek molenschurftjoodhalvarinemeloennecrofielnerd.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG]
21-8-2007 21:06
Otherwise777

Inactief

mischien iemand die met project x bezig is lol
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
21-8-2007 21:15
Nj541

Gewist lid

nu komen er te veel nubs in de clan het was beter met 800+
22-8-2007 12:27
Glowball02

Rune Member (6.9)

Mja, ik stem nog steeds voor een IQ test tbh, maar die zal er toch niet komen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
22-8-2007 12:46
Big Bos123

Gewist lid

nu is het veel beter met total lv +600 er in te kommen.
en nee mensen met een total lv +600 zijn geen noobs ik er er zo een paar die combat lv 100 en hoger hebben.
dus zijn dat noobs? neePlaatje
en al er meer ledden inzitten kommer er meer mensen naar de events dan is het er ook veel plezanter.
dus ik vind het goed zo met +total lv 600.
22-8-2007 14:05
Jules

Inactief

In RSC hadden levels nog een betekenis. Nu niet meer, dus kan je naar mijn mening net zo goed geen req doen Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-8-2007 14:16
0hit 0wnr

Gewist lid

weet zo niet ik had een paar dagen geleden 785 en mogt ni bij nu halek juist 800total (bennek lang aan bezig geweest ) en wordt het verlaagd Plaatje 600total is te gemakkelijk maarja hoe meer zielen hoe meer vreugd zeker Plaatje
22-8-2007 15:38
Nadavt

Inactief

Als je req verlaagt krijg je weer topics als: OMG, FIRST RUNE PLATE Plaatje, HOE MOET IK DE KQ HUNTEN, bank pics met 100k waarde, mensen die vragen hoe ze beste hun cooking naar 60kunnen trainen, deze community is nogsteeds gebouwd rond rs dus is enige kennis van het spel een vereiste.

En over dat jullie hebben zelf je mals gekozen, naar mijn weten beslist rsr niet over de nieuwe mals, wel over het ledenbestuur, Maar als je het op deze moment bekijkt: In de rsr clanchat is iedereen vriendelijk over de mals, Meeste mensen die niet op rsr chat zitten lopen hele dag te kogelmeerkoetbefferen over die associatiemortificatierunescapepinguinzijkerdzakmals die we nu hebben.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-8-2007 15:49
Antwoord 16-30 van 35 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 5

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.