Zoek in het forum!
RSR req.
Vanaf heden is de req. om RSR te mogen joinen teruggevallen op 600, dit in samenspraak met alle mal’s.

Omdat RSR gebruik maakt van de ‘Highscore Lite’ codes kunnen we de req. verlagen tot 600 Skill total. Zie ook het vorige nieuwsbericht..

Mvg Mal’s
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door GregorywRune Member (6.9) op 21-8-2007 15:24
Antwoorden:
Flikkerman

Gewist lid

Waarom de req verlagen?Ik vond hem goed zo..
21-8-2007 15:25
Stomme Kaas

Gewist lid

Lkkr dat de reg verlaagt is.
Kunnen er weer zat nieuwe leden bij ^^
21-8-2007 15:26
State_owned

Gewist lid

: word het nog 16x zo kansloos..
21-8-2007 15:27
Paulus55

Rune Member (6.9)

Zoek dekkingPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-8-2007 15:28
Falo14nl

Inactief

quote:
Paulus55 zei: : Zoek dekking

noob invasiePlaatjePlaatje....

@topic kom op man eerder verhogen liever 10 actiefe leden dan 500 niet actiefe leden...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-8-2007 15:43
Sir Mvl

Inactief

Je doet er nog steeds (ongeveer) even lang over om 600 total te halen f2p sinds RS2 uitkwam hoor, en vroeger was de req. 400 en zie wie er toen allemaal is gejoined van F2P nubs etc. Plaatje

Zoals reeds vaak gezegd: Total zegt niets over een persoon, ik ken genoeg mensen van total 600- die vriendelijker/toffere mensen zijn dan mensen met total 1600+ Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-8-2007 16:12
Otherwise777

Inactief

gj das nou een goeie update nu kunnen mensen met een leven die een beetje rs spelen ook joinen
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
21-8-2007 16:13
Mrkuolematon

Gewist lid

doe anders zonder req? Kunnen er meer levende zielen joinen?
21-8-2007 16:14
Nadavt

Inactief

Wat dacht je ervan om hier over te voten ipv in gesloten kring er een beslissing over te nemen?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-8-2007 16:50
Mrkuolematon

Gewist lid

Geen democratie ftw? Plaatje
21-8-2007 16:52
Sir Mvl

Inactief

Dat zou geen goed idee zijn nadavt aangezien veel mensen het idee hebben dat laag total slecht is en hoog niet Plaatje

zoals ik uitlegde in m`n vorige post:

Total zegt niets over een persoon, ik ken genoeg mensen van total 600- die vriendelijker/toffere mensen zijn dan mensen met total 1600+.

En de req. werd steeds noodgedwongen verhoogd door de highscores, daar is nu verandering in gekomen dus eigenlijk helemaal geen uitleg nodig, aangezien de redenen van de verhogingen van de reqs niet meer van toepassing zijn door de runescape highscores lite.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-8-2007 16:52
Flikkerman

Gewist lid

quote:
Nadavt zei: Wat dacht je ervan om hier over te voten ipv in gesloten kring er een beslissing over te nemen?

We hebben zelf onze mods en Lb gekozen,een beetje vertrouwen moeten we van tijd tot tijd wel hebben.

Enja,Melvin heeft wel gelijk over het karakter van deze spelers.(sorry mvl PlaatjePlaatje
21-8-2007 17:11
6warhammer6

Inactief

quote:
Flik zei: We hebben zelf onze mods en Lb gekozen,een beetje vertrouwen moeten we van tijd tot tijd wel hebben.

1. Wij mods gekozen? Nooit
2. LB? Welk LB?

Ontopic:
Zolang het IQ van RSR er niet NOG lager van word vind ik het ok. Anders mag de req terug omhoog.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
21-8-2007 17:18
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Falo14nl zei:

noob invasiePlaatjePlaatje....

@topic kom op man eerder verhogen liever 10 actiefe leden dan 500 niet actiefe leden...

En total zegt iets over actiefheid?
Anyway, ik vind het wel leuk, nu zit ik weer legaal in RSR Plaatje Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
21-8-2007 17:24
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Nadavt zei: Wat dacht je ervan om hier over te voten ipv in gesloten kring er een beslissing over te nemen?
Niet alle leden zijn bekwaam om zulke belangrijke beslissingen te nemen. Daarvoor hebben we leaders en moderators.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-8-2007 17:24
Antwoord 1-15 van 35 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.