Zoek in het forum!
RIP HDD
Excuses voor de dowtime van de laatste tijd.
Zoals jullie hebben gemerkt, was onze HDD (harde schijf dus) behoorlijk overleden.

Plaatje
Rest In Pieces, HDD.

We hebben nu nieuwe hardware, en alles is weer helemaal shiny.
Natuurlijk is er wel wat dataverlies opgetreden, we hebben namelijk een backup van 15 Juni moeten terugzetten. Alles na die datum is dus verloren gegaan. Zie ook MacGyver's edit hieronder voor meer informatie daarover.

Er kunnen de komende dagen nog wat kleine problemen zijn, maar daar wordt aan gewerkt Plaatje

[MacEdit]
  • Arnoud heeft mij verzekerd dat alle RA hervormingen zo snel mogelijk opnieuw worden doorgevoerd.

• RA event duimen voor het openingsevent waren nog niet uitgedeeld, dit zal zo snel mogelijk gebeuren. Als je wilt dat het sneller gebeurt moet je thexcamelot achter de vodden zitten.

• Clanevent duimpjes willen we graag weer jullie screenshots van hebben, maar post het ook als je je screenshot niet meer hebt.

• Intellectuelen board was nét voor de laatste backup aangemaakt, dus die topics zijn helaas verloren gegaan. Denk als je erop post aan je ABN en je interpunctie.

• Wat IRC betreft: Iedereen die het aangaat moet een nieuwe auth account aanmaken, neem contact op met Joost of mij voor de details.

• We zijn ons ervan bewust dat er de komende tijd dingen naar boven zullen komen die na 15 juni zijn doorgevoerd en dus verloren zijn gegaan. Als je iets kwijt bent, neem dan contact op met een 7, 8 of 9 en zorg alsjeblieft dat je een duidelijk verhaal ophangt. Eventueel bewijs als screenshots, chatlogs e.d. van het daadwerkelijk hebben ontvangen van het verloren object graag erbij leveren, dat maakt het voor ons en voor jullie een stuk prettiger en makkelijker om zo snel mogelijk alles te herstellen.

• En even voor de goede orde... Mensen die terecht een ban hadden voordat deze crash plaatsvond, die ná 15 juni is gezet en daarom verloren is gegaan, krijgen NIET vanzelfsprekend gratie.

[/MacEdit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 5-7-2007 03:22
Antwoorden:
Xaverius

Inactief

RIP! Bedankt aan pol en jaron om de site zo vlug mogelijk weer op punt te zetten Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 03:27
Brian352

Gewist lid

achtergrond is weg zie alles in wit en de online mensen dat vakje is ok wit...

rip
5-7-2007 06:11
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Rip HD, laat de nieuwe nog langer meegaan.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 06:36
Bv202

Inactief

O jee! Thul`s hardware crashed Plaatje
RIP
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 07:37
Stomme Kaas

Gewist lid

Vaarwel harde schijf dat je in eer mag rusten :'(.

Goed werk thul ^^

[edit] ik ben de skin unlimited en daar is de achtergrond van het forum nu wil.
Het is behoorlijk irritant Plaatje.

Hebben nog meer mensen dit of ben ik de enige?
[edit]

[edit] is het normaal dat de nieuwe posts onderaan komen te staan? [edit]
5-7-2007 08:17
Woodcut X

Gewist lid

quote:
Gregoryw zei: Rip HD, laat de nieuwe nog langer meegaan.

Amen.
5-7-2007 08:40
Ewout

Inactief

ffs, had ik mijn memberpage juist upgedate moet ik weer helemaal opnieuw beginnen :'(
maja, goed job thul met zo snel mogelijk te herstellen Plaatje
edit: noes, 40 posts kwijt + 1 vergadering duimpje! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 09:33
Necaris1

Gewist lid

Rest in Peace HDD, moge u naar de PC-hemel gaan en daar geen virussen ondervinden.

Vet irritant die back-up, Thexcamelot heeft veel werk te doen nu. Plaatje
5-7-2007 10:46
f

Gewist lid

Damn..

Ik mis 2 badges, 15 duimpjes, 1 ra duimpje en ook nog een vergaderduimpje! Ook natuurlijk die van het clan event.

En ik mis zo ongeveer 200 posts? En mijn praatgemiddelde is ontzettend gezakt.. Plaatje
5-7-2007 10:58
Just Ne Pker

Leader (9)

Good Job Thul & Pol! RIP HD, maar 8 jaar is al trouw gewerkt Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
5-7-2007 11:06
Paulus55

Rune Member (6.9)

*Stapt naar voren.*

Ik wil nog een laatste woordje doen voor de HDD. *Kreukelt een papier uit elkaar waar wat koffie overheen is gemorst.*

Lieve HHD,

Je was er 8 jaar voor iedereen, in de jeugsjaren van Jaron met een speen. De oude leden hebben je werk ge-eert, de nieuwe hebben je met schelden bezeerd. Dag in, dag uit, bleef je voor ons knokken, maar het eindeffect waren altijd die 11 jarige die stonden te mokken. Noobs of pro`s, het maakte voor jou niks uit, want jij bleef werken voor dat gespuis. De laatste dagen ging het al slechter, want Jaron gaf je voeding door een trechter. De laatste uren waren daar, Jaron zat te wachtten van `Wanneer is het klaar?`. Je ogen sloten, de sites kapte, Arnoud flipte, en de kracht van RsR verslapte. De laatste kloppen, Jaron barstte in trainen uit, maar eindelijk was je uit je verlost uit je lijden. HDDD, we zullen je nooit vergeten, dat je de hemel blij kunt maken met de verhalen uit je verleden.

*Barst in tranen uit en wordt weggespleept terug het bos in.*
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 11:40
Sir Mvl

Inactief

Rip Plaatje

Maar welkom nieuweling, hopelijk heb je een leuke tijd hier ^_^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 13:09
Jules

Inactief

Na 5 jaren je gekend te hebben zo`n pijnlijk afscheid. Ik voel `t, HIER! *Wijst naar z`n hart*
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 13:47
Flippo28

Gewist lid

rip nouw ja 5 jaar is toch best lang neit?
5-7-2007 14:49
Jules

Inactief

Hij heet 8 jaar gewerkt. Ik kende `m maar 5 jaar, wat voor mijn doen vrij lang is PlaatjePlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 15:17
Antwoord 1-15 van 25 totaal.
>> Volgende 10

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.