Xaverius Inactief | RIP! Bedankt aan pol en jaron om de site zo vlug mogelijk weer op punt te zetten 5-7-2007 03:27 | ||
Brian352 Gewist lid | achtergrond is weg zie alles in wit en de online mensen dat vakje is ok wit... rip 5-7-2007 06:11 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Rip HD, laat de nieuwe nog langer meegaan. 5-7-2007 06:36 | ||
Bv202 Inactief | O jee! Thul`s hardware crashed RIP 5-7-2007 07:37 | ||
Stomme Kaas Gewist lid | Vaarwel harde schijf dat je in eer mag rusten :'(. Goed werk thul ^^ [edit] ik ben de skin unlimited en daar is de achtergrond van het forum nu wil. Het is behoorlijk irritant . Hebben nog meer mensen dit of ben ik de enige? [edit] [edit] is het normaal dat de nieuwe posts onderaan komen te staan? [edit] 5-7-2007 08:17 | ||
Woodcut X Gewist lid | quote: Amen. 5-7-2007 08:40 | ||
Ewout Inactief | ffs, had ik mijn memberpage juist upgedate moet ik weer helemaal opnieuw beginnen :'( maja, goed job thul met zo snel mogelijk te herstellen edit: noes, 40 posts kwijt + 1 vergadering duimpje! 5-7-2007 09:33 | ||
Necaris1 Gewist lid | Rest in Peace HDD, moge u naar de PC-hemel gaan en daar geen virussen ondervinden. Vet irritant die back-up, Thexcamelot heeft veel werk te doen nu. 5-7-2007 10:46 | ||
f Gewist lid | Damn.. Ik mis 2 badges, 15 duimpjes, 1 ra duimpje en ook nog een vergaderduimpje! Ook natuurlijk die van het clan event. En ik mis zo ongeveer 200 posts? En mijn praatgemiddelde is ontzettend gezakt.. 5-7-2007 10:58 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Good Job Thul & Pol! RIP HD, maar 8 jaar is al trouw gewerkt Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 5-7-2007 11:06 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | *Stapt naar voren.* Ik wil nog een laatste woordje doen voor de HDD. *Kreukelt een papier uit elkaar waar wat koffie overheen is gemorst.* Lieve HHD, Je was er 8 jaar voor iedereen, in de jeugsjaren van Jaron met een speen. De oude leden hebben je werk ge-eert, de nieuwe hebben je met schelden bezeerd. Dag in, dag uit, bleef je voor ons knokken, maar het eindeffect waren altijd die 11 jarige die stonden te mokken. Noobs of pro`s, het maakte voor jou niks uit, want jij bleef werken voor dat gespuis. De laatste dagen ging het al slechter, want Jaron gaf je voeding door een trechter. De laatste uren waren daar, Jaron zat te wachtten van `Wanneer is het klaar?`. Je ogen sloten, de sites kapte, Arnoud flipte, en de kracht van RsR verslapte. De laatste kloppen, Jaron barstte in trainen uit, maar eindelijk was je uit je verlost uit je lijden. HDDD, we zullen je nooit vergeten, dat je de hemel blij kunt maken met de verhalen uit je verleden. *Barst in tranen uit en wordt weggespleept terug het bos in.* 5-7-2007 11:40 | ||
Sir Mvl Inactief | Rip Maar welkom nieuweling, hopelijk heb je een leuke tijd hier ^_^ 5-7-2007 13:09 | ||
Jules Inactief | Na 5 jaren je gekend te hebben zo`n pijnlijk afscheid. Ik voel `t, HIER! *Wijst naar z`n hart* 5-7-2007 13:47 | ||
Flippo28 Gewist lid | rip nouw ja 5 jaar is toch best lang neit? 5-7-2007 14:49 | ||
Jules Inactief | Hij heet 8 jaar gewerkt. Ik kende `m maar 5 jaar, wat voor mijn doen vrij lang is 5-7-2007 15:17 |