Zoek in het forum!
RIP HDD
Excuses voor de dowtime van de laatste tijd.
Zoals jullie hebben gemerkt, was onze HDD (harde schijf dus) behoorlijk overleden.

Plaatje
Rest In Pieces, HDD.

We hebben nu nieuwe hardware, en alles is weer helemaal shiny.
Natuurlijk is er wel wat dataverlies opgetreden, we hebben namelijk een backup van 15 Juni moeten terugzetten. Alles na die datum is dus verloren gegaan. Zie ook MacGyver's edit hieronder voor meer informatie daarover.

Er kunnen de komende dagen nog wat kleine problemen zijn, maar daar wordt aan gewerkt Plaatje

[MacEdit]
  • Arnoud heeft mij verzekerd dat alle RA hervormingen zo snel mogelijk opnieuw worden doorgevoerd.

• RA event duimen voor het openingsevent waren nog niet uitgedeeld, dit zal zo snel mogelijk gebeuren. Als je wilt dat het sneller gebeurt moet je thexcamelot achter de vodden zitten.

• Clanevent duimpjes willen we graag weer jullie screenshots van hebben, maar post het ook als je je screenshot niet meer hebt.

• Intellectuelen board was nét voor de laatste backup aangemaakt, dus die topics zijn helaas verloren gegaan. Denk als je erop post aan je ABN en je interpunctie.

• Wat IRC betreft: Iedereen die het aangaat moet een nieuwe auth account aanmaken, neem contact op met Joost of mij voor de details.

• We zijn ons ervan bewust dat er de komende tijd dingen naar boven zullen komen die na 15 juni zijn doorgevoerd en dus verloren zijn gegaan. Als je iets kwijt bent, neem dan contact op met een 7, 8 of 9 en zorg alsjeblieft dat je een duidelijk verhaal ophangt. Eventueel bewijs als screenshots, chatlogs e.d. van het daadwerkelijk hebben ontvangen van het verloren object graag erbij leveren, dat maakt het voor ons en voor jullie een stuk prettiger en makkelijker om zo snel mogelijk alles te herstellen.

• En even voor de goede orde... Mensen die terecht een ban hadden voordat deze crash plaatsvond, die ná 15 juni is gezet en daarom verloren is gegaan, krijgen NIET vanzelfsprekend gratie.

[/MacEdit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 5-7-2007 03:22
Antwoorden:
MacGyver

Retired Leader (R)

`t Is een Plaatjeing harddisk... Get over it already!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

5-7-2007 15:59
Stomme Kaas

Gewist lid

Pol het is niet zomaar een harddisk het is onze harddisk Plaatje.
5-7-2007 16:03
Ijmuide 222

Inactief

Als de nieuwe beter is, is RSR er alleen maar op vooruit gegaanPlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 16:24
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Niet alleen de nieuwe HDD is sneller en groter, maar ik heb ook gelijk de processor, het geheugen, het moederbord, het besturingssysteem, en de versies van alle servers, geupgrade.

Trouwens, het forum is nu weer groen in unlimited.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 16:43
Stomme Kaas

Gewist lid

Mooi werk thul Plaatje.
Nu alleen het gebied er omheen nog Plaatje.
5-7-2007 16:47
Falo14nl

Inactief

nou hopelijk gaat de nieuwe ook 8 jaar mee Plaatje (is toch best lang?)
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 17:26
Ilovearagorn

Leader (9)

quote:
Stomme Kaas zei:
[edit] is het normaal dat de nieuwe posts onderaan komen te staan? [edit]

Nee, dat komt doordat alles n stuk gebumpt is zodat zonze dierbare topics niet direct gewist zouden worden omdat er 3 weken niet op gepost is.

Langszamerhand halen ze nieuwe topics ze nu wel in though.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 17:43
Nighthell14

Inactief

Ik hoorde het verhaal gister al en zag het ook toen ik mijn IE opende en mn homepage het probleem aangaf.

Ik ben blij dat MacgGyver en Thul hun best hebben gedaan dit zo snel mogelijk weer op te lossen met als resultaat een verbetering! Plaatje

Nouja, ik heb mn memberpage weer up to date gemaakt en de instellingen werken ook allemaal weer prima, dus dat de HDD overleden is, is niet zo`n probleem.. back-ups ftw! Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-7-2007 18:24
Mrkuolematon

Gewist lid

Hmmm, waar kunnen we die clan-event duimpjes krijgen, nja ik zit nu ook met een soortgelijk probleem met mijn pc...
5-7-2007 19:24
6warhammer6

Inactief

Mogen de HDD in vrede rusten.

Amen
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
6-7-2007 17:57
Antwoord 16-25 van 25 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.