Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Het Allereerste officiële Clanevent!]
Het Allereerste officiële Clanevent!
Na maanden is het eindelijk zo ver, het clanevent is daar! Oorspronkelijk een idee van Paulus55, die er zijn erelint voor heeft gekregen, presenteren we jullie het Clanevent. Het clanevent is een speciaal event, met een speciaal duimpje, wat voor de hele clan is. Een clanevent is natuurlijk net zoals een normaal event, maar dan wel extra speciaal! Dit event zal 1x in de 3 maand plaatsvinden, op de derde zaterdag van de 3e maand. Helaas vormt dit direct al een uitzondering, waardoor we het naar 23 Juni 2007 verschuiven i.v.m. examens in België..

In ieder geval, ter jullie info, wat data:

Tijd: 19:30 tot onbekend
World: 125
Datum: 23 Juni 2007
Verzamelplek: Varrock Courtyard, het pleintje voor Varrock Castle, binnen de muren bij de guards.
Requirements: De items voor de Dresscode en logs!

Dit event zal ook zichtbaar zijn op de kalender, met een mooi lichtblauw kleurtjePlaatje

Lees onderstaande info goed, het is van belang voor het Clanevent van 23 Juni 2007:

Om te beginnen is er een Dresscode, die ik hieronder zal uitleggen, het zou leuk zijn als je dit aan zou doen, verplichten kunnen we je niet, maar je bent niet populair als je het niet aandoet!Plaatje :

-Normal Staff (Te koop bij Zaff op Varrock Square)
-Pink Skirt (Te koop bij Thessilia die ook te vinden is op Varrock Square)
-Natuurlijk zou geen RsR Clanevent compleet zijn zonder de oude nostalgische Orange Cape!Plaatje Deze dient als laatste ook gedragen te wordenPlaatje

Het zou natuurlijk veel leuker zijn als alles geheim bleef, maar om administratieve redenen is dit niet mogelijk. Tijdens het event staat gezelligheid voorop, maar als je wordt gevraagd stil te zijn, moet je dit ook doen, want dan moet er iets belangrijks gemeld worden. Een chaos is geen plezier, een chaos is meer irritant en eventverpestendPlaatje

Tijdens het event gaan we verscheidene dingen doen, we gaan gewoon lol maken, gezellig praten, en we gaan nog een quiz doen; met kleine rewards, uitleg hierover volgt op het event, dat is ietwat moeilijk uit te leggen, maar het zal 100% eerlijk verlopen, dat kan ook niet anders op die manierPlaatje
Jullie gaan ook Varrock dak opfikken, vandaar de logs! De rest houden we voorlopig nog even geheimPlaatje

We hopen dat jullie je zullen vermaken, en onthouden, vooral komen!Plaatje

[Xnote] Wegens het feit dat je na een tijdje niet meer kan reageren op een Clannieuwstopic, zal een exacte kopie van deze post zich bevinden bij Evenementenboard -> Het clanevent 1 Event onder de sticky`s; dit topic dient alleen gebruikt te worden voor speciale meldingen, al kan dit ook op clannieuws.[/Xnote]

Greetz,
Arnoud X122 namens de MALs
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 28-5-2007 12:11
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Eindelijk hebben we het voor elkaar gekregen. Zal een leuk event worden.

Ohja, een voorbeeld van dat nieuwe duimpje kan je vinden: Claninfo > Medals.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-5-2007 12:14
Paulus55

Rune Member (6.9)

MIJN IDEE#############################
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-5-2007 12:14
Nowaii Arka

Gewist lid

Weeeeeeewt ill be tehre that rocks xD
28-5-2007 12:21
Jules

Inactief

quote:
Paulus55 zei: MIJN IDEE#############################

Yup. Voor het eerst komt iets nuttigs uit je mond vallen...

Btw, PICPOST Plaatje((((((((((PlaatjePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-5-2007 12:22
Skills Jo

Gewist lid

Wewt! Alleen duurt het nog wel ff Plaatje
28-5-2007 12:22
Gertking

Gewist lid

WE WANT CLANEVENT

ik kom als ik het niet vergeet
28-5-2007 12:27
Necaris1

Gewist lid

Ik kom normaal gezien wel. Plaatje
28-5-2007 12:34
Fiftysunit

Gewist lid

ik zal zeker proberen te komenPlaatje lijkt me leukPlaatje
28-5-2007 12:54
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
Gertking zei: WE WANT CLANEVENT

ik kom als ik het niet vergeet
Hoe kan je dit nou vergeten? Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-5-2007 13:02
Mrkuolematon

Gewist lid

ik probeer wel te komen hoor Plaatje
28-5-2007 13:39
Yarnamc

Gewist lid

argh-.-valt in examens-.- bij mij duren examens tot 25maandagn, die dag is het laatste examen-.-
28-5-2007 13:41
Gertking

Gewist lid

quote:
Gregoryw zei: Hoe kan je dit nou vergeten? Plaatje

makkelijk gewoon niet aan denken Plaatje
28-5-2007 13:42
Ohno

Rune Member (6.9)

Zal er proberen te zijn, goed idee Paul Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-5-2007 13:43
Nighthell14

Inactief

Natuurlijk kom ik ook een kijkje nemen, vind de dresscode vooral erg leuk Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-5-2007 14:05
Sir Mvl

Inactief

I`ll be there Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-5-2007 14:28
Antwoord 1-15 van 27 totaal.
>> Volgende 12

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.