Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Het Allereerste officiële Clanevent!]
Het Allereerste officiële Clanevent!
Na maanden is het eindelijk zo ver, het clanevent is daar! Oorspronkelijk een idee van Paulus55, die er zijn erelint voor heeft gekregen, presenteren we jullie het Clanevent. Het clanevent is een speciaal event, met een speciaal duimpje, wat voor de hele clan is. Een clanevent is natuurlijk net zoals een normaal event, maar dan wel extra speciaal! Dit event zal 1x in de 3 maand plaatsvinden, op de derde zaterdag van de 3e maand. Helaas vormt dit direct al een uitzondering, waardoor we het naar 23 Juni 2007 verschuiven i.v.m. examens in België..

In ieder geval, ter jullie info, wat data:

Tijd: 19:30 tot onbekend
World: 125
Datum: 23 Juni 2007
Verzamelplek: Varrock Courtyard, het pleintje voor Varrock Castle, binnen de muren bij de guards.
Requirements: De items voor de Dresscode en logs!

Dit event zal ook zichtbaar zijn op de kalender, met een mooi lichtblauw kleurtjePlaatje

Lees onderstaande info goed, het is van belang voor het Clanevent van 23 Juni 2007:

Om te beginnen is er een Dresscode, die ik hieronder zal uitleggen, het zou leuk zijn als je dit aan zou doen, verplichten kunnen we je niet, maar je bent niet populair als je het niet aandoet!Plaatje :

-Normal Staff (Te koop bij Zaff op Varrock Square)
-Pink Skirt (Te koop bij Thessilia die ook te vinden is op Varrock Square)
-Natuurlijk zou geen RsR Clanevent compleet zijn zonder de oude nostalgische Orange Cape!Plaatje Deze dient als laatste ook gedragen te wordenPlaatje

Het zou natuurlijk veel leuker zijn als alles geheim bleef, maar om administratieve redenen is dit niet mogelijk. Tijdens het event staat gezelligheid voorop, maar als je wordt gevraagd stil te zijn, moet je dit ook doen, want dan moet er iets belangrijks gemeld worden. Een chaos is geen plezier, een chaos is meer irritant en eventverpestendPlaatje

Tijdens het event gaan we verscheidene dingen doen, we gaan gewoon lol maken, gezellig praten, en we gaan nog een quiz doen; met kleine rewards, uitleg hierover volgt op het event, dat is ietwat moeilijk uit te leggen, maar het zal 100% eerlijk verlopen, dat kan ook niet anders op die manierPlaatje
Jullie gaan ook Varrock dak opfikken, vandaar de logs! De rest houden we voorlopig nog even geheimPlaatje

We hopen dat jullie je zullen vermaken, en onthouden, vooral komen!Plaatje

[Xnote] Wegens het feit dat je na een tijdje niet meer kan reageren op een Clannieuwstopic, zal een exacte kopie van deze post zich bevinden bij Evenementenboard -> Het clanevent 1 Event onder de sticky`s; dit topic dient alleen gebruikt te worden voor speciale meldingen, al kan dit ook op clannieuws.[/Xnote]

Greetz,
Arnoud X122 namens de MALs
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 28-5-2007 12:11
Antwoorden:
Just Ne Pker

Leader (9)

Rekening houden met de examens? Niet dus...

Mooi idee
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
28-5-2007 14:39
6warhammer6

Inactief

Pink skirt?
Ik kom!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
28-5-2007 14:43
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Gregoryw zei: Hoe kan je dit nou vergeten? Plaatje

Wedden dat dat me lukt? Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
28-5-2007 16:05
Mark Smeets

Gewist lid

Jammer, kan er gelijk de eerste keer al niet bij zijn, valt precies samen met graspop, naja mss 3 maanden later dan maar.
28-5-2007 16:28
Paulus55

Rune Member (6.9)

quote:
Glowball02 zei:
Wedden dat dat me lukt? Plaatje

Waag het eens. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-5-2007 16:33
Ilovearagorn

Leader (9)

Pink skirt ftw k.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-5-2007 17:24
Soldier4018

Inactief

Ik probeer zeker te komen! Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-5-2007 17:37
Arjensun

Rune Member (6.9)

Als ik er ben dan ben ik er, en zo niet, dan nietPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
28-5-2007 22:20
Ijmuide 222

Inactief

Ik zal heel erg mijn best doen er te zijnPlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-5-2007 22:24
Paulus55

Rune Member (6.9)

quote:
Ilovearagorn zei: Pink skirt ftw k.

Die skirts van de dwarfs zijn nog steeds leuker. :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-5-2007 19:06
Slang91

Gewist lid

ik kom wel want omdat ik een beetje lui was geworden mag ik minder op de pc tijdens de examens of niet i´ll be there
31-5-2007 16:49
Liizziiee

Inactief

danke om rekening te houden met examens? zit er dan middenin Plaatje
naja zal wel gaatje binden hoop ik zoniet mep ik paula zijn hoofd eraf Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
He hallo, al van mijn blog gehoord?
Je vind hem op de Forum. Zeker een kijkje nemen!
---
Zoals velen weten, Farm ik heel graag, doch beperk ik me tot Herb farming.
Ben je in het bezit van seeds, en je bent te lui ze te farmen of je mankeert het level, Contacteer me.
Ik farm ze in jouw plaats, en geef 5 Herbs van gelijke soort per seed.
3-6-2007 11:17
Antwoord 16-27 van 27 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.