Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Grootschalige Questpage update!]
Grootschalige Questpage update!
Hey,

Even een melding dat ik de langbeloofde grote Questpage update heb uitgevoerd.
Ik heb 10 guides online gezet, wat bugs verholpen, en nog een paar kleinigheden veranderd.

Het eerste wat jullie op zal vallen is dat ik de nieuwe quests in de lijst heb gezet, en dat ik de lijstkleur naar wit heb veranderd.
Dit omdat de page bij de 2 meest gebruikte lay-outs nu perfect leesbaar is, wat hij met blauw absoluut niet was; Dit is jammer voor de mensen met de page lay-out a Whole White world, maar dit is de enige oplossing die ik nu kon vinden.

De toegevoegde questguides zijn:

A Soul`s Bane door Bloodlover99
Sheep Shearer door Riemis, SharonF en Arnoud X122
Doric`s Quest door Biteshoe
Mourning`s Ends part I door Arnoud X122
Sheep Herder door Arnoud X122 en Ilovearagorn
Sea slug Quest door Bloodlover99
Rum Deal door Arnoud X122
Animal Magnetism door Arnoud X122 en Ilovearagorn
The Restless Ghost door Biteshoe
The Eyes of Glouphrie door Arnoud X122 en Jonnybak

Ik hoop dat jullie dezen ook zullen gebruiken, maar niets is verplicht natuurlijkPlaatje

Verder bleven mensen me maar pmen over het feit dat de Mourning`s Ends Part I link naar de Mourning`s Ends part II guide linkt; Dit probleem bleef zich maar herhalen, maar is nu definitief opgelostPlaatje
Ook heb ik de link in de Herblorepage hersteld die naar Druidic Ritual gaat.
De link naar Monk`s Friend die niet werkte heb ik ook hersteld, samen met een aantal links die niet werkten, omdat de guides door een error waren gewist; De guides zijn helaas verloren maar de links linken niet meer naar lege pagina`s.

Als laatst heb ik Hunter toegevoegd aan de skillpages lijst, de page is nog niet gemaakt, maar nu staat in ieder geval de link erPlaatje

[Xedit] Voor de geïntresseerde lezer, de 3 questguides die tijdelijk off-line waren zijn zojuist weer online gehaald! Weest allen verheugd![/Xedit]

Happy Questing!

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 18-3-2007 15:18
Antwoorden:
Ewout

Inactief

mijn foto`s, sharons text en arnouds spellincontrole Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-3-2007 19:20
Paulus55

Rune Member (6.9)

Mijn Hazeel Cult guide... RIP. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-3-2007 19:37
Jules

Inactief

Mijn questguides zijn wel erg heet Plaatje Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-3-2007 20:53
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Ok, als mensen hun copyrights gaan intrekken, zodat RsR onrechtmatige guides heeft, kan ik het ook hard gaan spelen;

Verwacht binnenkort Rum Deal en Sheep Herder terug; Animal Magnetism is al vervangen door 1 van MIJN guides.

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-3-2007 21:34
Ferrari289

Gewist lid

*kuch*
Jij hebt totaal geen recht op die guides, dus ik wil niet veel zeggen.
Je krijgt ze niet meer terug, ze zijn weg en komen niet terug, pech voor je.
18-3-2007 21:49
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Mijn beste Ferrari, ze zijn al terug.

Animal Magnetism en Sheep herder zijn totaal herschreven guides met mijn(en Gedeeltelijk Cat haar) Plaatjes en Mijn Zelfgeschreven Tekst;

Het enige wat je hiermee hebt bereikt is RsR een naaistreek leveren en daardoor jezelf in een kwaad daglicht gesteld, en een hopeloze poging mij 2 uurtjes meer werk te geven.
Daarbij heb ik nu de eer van de guides omdat ze van mij zijn; Je hebt mij er niet mee, jezelf wel.

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-3-2007 22:24
Nighthell14

Inactief

Ferrari got pwned by Arnoud Plaatje.

Ik vind de updates geweldig, maar ik heb alle quests al gedaan dus zal er eigelijk niet naar kijken Plaatje. Btw Arnoud, het was geen error maar je eigen fout dat alles gewist is :x.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-3-2007 11:07
Ijmuide 222

Inactief

Ziet er goed uit, misschien zal ik het ooit gebruikenPlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-3-2007 14:01
Fiftysunit

Gewist lid

nicePlaatje aangezien ik rs zo`n beetje helemaal gezien heb en ongeveer alle leuke dingen heb gedaan is het tijd voor de questsPlaatje
19-3-2007 14:15
Flippo28

Gewist lid

zou er iemand van de quest desert treseure een kunnen maken?

ik zou het in iedergeval erg handig vinden als er een nederlands talig guide van was.
19-3-2007 15:05
Otherwise777

Inactief

flippo er zijn alang nederlandse guides lunagang Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
19-3-2007 15:14
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Nighthell14 zei: Ferrari got pwned by Arnoud Plaatje.

Ik vind de updates geweldig, maar ik heb alle quests al gedaan dus zal er eigelijk niet naar kijken Plaatje. Btw Arnoud, het was geen error maar je eigen fout dat alles gewist is :x.

SU, daar kwam ik gisteravond pas achter... Plaatje

[Xedit] Voor de geïntresseerde lezer, de 3 questguides die tijdelijk off-line waren zijn zojuist weer online gehaald! Weest allen verheugd![/Xedit]

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-3-2007 16:39
Ferrari289

Gewist lid

En ze zijn toch weg van mij en daar ben ik blij om.
En doe niet zo kinderachtig om alles hier te kalken, als moderator moet je daar toch wel beter mee om kunnen gaan.
19-3-2007 18:43
Just Ne Pker

Leader (9)

Waarom mag RSR de guides eigelijk niet gebruiken?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
19-3-2007 18:52
Ferrari289

Gewist lid

Ze staan ook op Rune Vision namelijk. En die heeft het auteursrecht voor een deel, ik bezit het auteursrecht. RSR totaal niet.
19-3-2007 18:58
Antwoord 16-30 van 33 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 3

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.