Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Grootschalige Questpage update!]
Grootschalige Questpage update!
Hey,

Even een melding dat ik de langbeloofde grote Questpage update heb uitgevoerd.
Ik heb 10 guides online gezet, wat bugs verholpen, en nog een paar kleinigheden veranderd.

Het eerste wat jullie op zal vallen is dat ik de nieuwe quests in de lijst heb gezet, en dat ik de lijstkleur naar wit heb veranderd.
Dit omdat de page bij de 2 meest gebruikte lay-outs nu perfect leesbaar is, wat hij met blauw absoluut niet was; Dit is jammer voor de mensen met de page lay-out a Whole White world, maar dit is de enige oplossing die ik nu kon vinden.

De toegevoegde questguides zijn:

A Soul`s Bane door Bloodlover99
Sheep Shearer door Riemis, SharonF en Arnoud X122
Doric`s Quest door Biteshoe
Mourning`s Ends part I door Arnoud X122
Sheep Herder door Arnoud X122 en Ilovearagorn
Sea slug Quest door Bloodlover99
Rum Deal door Arnoud X122
Animal Magnetism door Arnoud X122 en Ilovearagorn
The Restless Ghost door Biteshoe
The Eyes of Glouphrie door Arnoud X122 en Jonnybak

Ik hoop dat jullie dezen ook zullen gebruiken, maar niets is verplicht natuurlijkPlaatje

Verder bleven mensen me maar pmen over het feit dat de Mourning`s Ends Part I link naar de Mourning`s Ends part II guide linkt; Dit probleem bleef zich maar herhalen, maar is nu definitief opgelostPlaatje
Ook heb ik de link in de Herblorepage hersteld die naar Druidic Ritual gaat.
De link naar Monk`s Friend die niet werkte heb ik ook hersteld, samen met een aantal links die niet werkten, omdat de guides door een error waren gewist; De guides zijn helaas verloren maar de links linken niet meer naar lege pagina`s.

Als laatst heb ik Hunter toegevoegd aan de skillpages lijst, de page is nog niet gemaakt, maar nu staat in ieder geval de link erPlaatje

[Xedit] Voor de geïntresseerde lezer, de 3 questguides die tijdelijk off-line waren zijn zojuist weer online gehaald! Weest allen verheugd![/Xedit]

Happy Questing!

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 18-3-2007 15:18
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Goed werk Arnoud. Bij problemen, weet je me te vinden Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-3-2007 15:21
Demon Poonah

Rune Member (6.9)

Mooi Plaatje zal zo meteen eens een guide probere Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-3-2007 15:23
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Arnoud zei: Dit is jammer voor de mensen met de page lay-out a Whole White world, maar dit is de enige oplossing die ik nu kon vinden.

Owned? Plaatje
Misschien kan je geel proberen, da`s dacht ik ook best wel leesbaar. (Alhoewel, op dat wit weet ik het ook niet echt zeker)
Mooie update, hoewel het me eigenlijk geen reet kan schelen, omdat ik alle quests (f2p) al heb gedaan en ik toch al lang gestopt ben met rs Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
18-3-2007 15:25
Ewout

Inactief

quote:
Arnoud X122 zei: Sheep Shearer door Riemis, SharonF en Arnoud X122

yay ^^
ben nu bezig met goblin diplomacy quest Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-3-2007 15:28
Ferrari289

Gewist lid

quote:
Gregoryw zei: Goed werk Arnoud. Bij problemen, weet je me te vinden Plaatje

Haal mijn guides er ff af, plz -.-?
18-3-2007 15:41
Just Ne Pker

Leader (9)

Nice work Arnoud! Doe zo verder zou ik zeggen! En het wit staat wel mooi vind ik Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
18-3-2007 16:07
Kholdstare 4

Gewist lid

Sheep shearer door 3 mensen? Lol? Plaatje
Mja, nice update, goed werk Arny Plaatje
18-3-2007 16:16
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Ferrari289 zei:

Haal mijn guides er ff af, plz -.-?

Wouldn`t bet on it.

Jij verleende ons het auteursrecht, en volgens de wet mag auteursrecht alleen ingetrokken worden wanneer beide partijen daarmee instemmen bij een handtekening, omdat het verlenen ervan anders nutteloos zou zijn.

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-3-2007 16:26
Lancedh

Inactief

ik kan me zelf niet meer herrineren dat ik The Restless Ghost heb gemaakt
kan het zijn dat je de tekst van The Restless Ghost bent vergeten te centreren ?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-3-2007 16:26
Stomme Kaas

Gewist lid

Ja er waren wat problemen gister maar alsnog goed gedaan Plaatje.
En als je nog f2p guides nodig hebt je weet me te vinden.
18-3-2007 16:27
Otherwise777

Inactief

ik hbe al een tijdje geleden 2 guides opgestuurd arnoud toen kreeg ik een pm terug met ik hbe ook een leven dus heb ff geduld en nu staan ze er niet bij 0.o
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
18-3-2007 16:33
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Other, ik heb nu de eerste 10 guides gedaanPlaatje Er zijn nog een stuk of 5 die nog komen, waaronder jouw 2Plaatje

Greetz,
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-3-2007 16:35
Ferrari289

Gewist lid

quote:
Arnoud X122 zei:

Wouldn`t bet on it.

Jij verleende ons het auteursrecht, en volgens de wet mag auteursrecht alleen ingetrokken worden wanneer beide partijen daarmee instemmen bij een handtekening, omdat het verlenen ervan anders nutteloos zou zijn.

Greetz,
Arnoud X122

Helaas is dat niet het geval.
18-3-2007 17:35
Otherwise777

Inactief

quote:
Arnoud X122 zei: Other, ik heb nu de eerste 10 guides gedaanPlaatje Er zijn nog een stuk of 5 die nog komen, waaronder jouw 2Plaatje

Greetz,
Arnoud X122

oh ok

naja ik heb ze voor zekerheid nog een keer ingestuurd met andere naam wat duidelijker Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
18-3-2007 18:57
6warhammer6

Inactief

Sheep Shearer door 3 mensen. Lol? xD
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
18-3-2007 19:18
Antwoord 1-15 van 33 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.