quote:
Bij deze heeft het MAL team besloten zich neer te leggen bij de overweldigende meerderheid die voor het vertrek van Arjen was.
Eerder vandaag is er een stemming geweest betreft het feit of Arjen nog langer 8 mag blijven.
De stemming toonde aan dat 4/7 van RSR statistisch voor de stelling
Weg met Arjensun was.
Het is een vreselijk verlies voor het MAL team, maar aangezien we niet langer aan de zoveel beklaagde `vriendjespolitiek` willen doen heeft Arjen met enigszins begrip zijn bureau geruimt.
Het gaat je goed Arjen, ik weet zeker dat je leven ook zonder RSR nog de moeite waard is.
Het MAL-team
quote:
Pepper The 1 zei: Bye ja je was inderdaad niet zo actief meer , nog gl met wat je nu gaat doen .
quote:
Otherwise777 zei:
maja hij was ook niet echt actief de laatse tijd
naja iig gl
quote:
T4i4mo zei: dit kan gewoon niejt waarzijn, ik ken niemand die Arjen uit rsr zou willen hebben
quote:
Bolivius zei: gf
quote:
Cotoneaster zei: hey
Hallo
Ik wil je echt even een ding vragen
Begrijp me niet verkeerd...
Maar die poging om Arjen te laten lijken dat ie down is is BEHOORLIJK mislukt
Goed dat ik hier niets van wist
Daar gaat het niet om
het MAL-team heeft zo proberen te laten lijken dat ze democratisch zijn
Dat is ook mislukt
En in mijn/veel leden hun ogen worden ze slechter
Kn zijn..
Ik zou dit niet gedaan hebben
Nou ik ook niet,want als mal team een beetje nep doen over dat een MAL gedownd wordt is niet zo fijn
Er zijn noobjes die het geloven
Maar ik moet eerlijk zeggen,dit is de slechtste fake ooit
Ik kon erook niet méé lachen
Nee daarom
lsje even aan de MAL`s die er bij betrokken zijn wilt melden,
quote:
quote:
(22:54:36) (Geoff) lol zullen we ff doordouwen en n topic op clan news maken
(22:54:41) (Geoff) over hoe je weg gestemt ben door de clan
(22:54:46) (Geoff) en dat we ons daarbij neerleggen xd
(22:54:57) (Geoff) wedden dat de pleuris losbreekts ;p
(22:59:55) (Arjensun) Haha prima, lijkt me wel lachen
(23:00:12) (Arjensun) Of krijgen we dan weer reacties dat het MAL team kinderachtig is ^^
quote:
Folkie5 Gewist lid | Het was dus een ``grap``? 8-2-2007 19:08 | ||
f Gewist lid | Omg nee dat was het dus juist niet, wat hij hier uitlegt. Ze hebben gestemd of Arjen weg moest. Ze vonden het blijkbaar zo belangerijk dat ze 7 man bij de stemming genoeg vonden. Mooi dat er even verduidelijking is. 8-2-2007 19:11 | ||
I Denvin I Mith Member (4.0) | noob 8-2-2007 19:14 | ||
Rndom Angl Inactief | Ok, schrap eerst even alle "sarcastische" stuff uit je post en dan lees ik em nog wel een keer serieus door =] Hi mom! 8-2-2007 19:14 | ||
6warhammer6 Inactief | quote: En nu niet gaan zeggen dat het aan ons ligt dat je dat gezaag krijgt. Een slechte grap als actie, vraagt om een k*treactie. 8-2-2007 19:15 | ||
Geertjen2 Gewist lid | Spijtig dat je blijft. 8-2-2007 19:16 | ||
Needlekiller Inactief | We just got owned ? Naja, idc, lette niet echt op alle shit die de ledne posten, WB 8-2-2007 19:21 | ||
Ferrari289 Gewist lid | Goed, het was dus geen grap. Ben blij dat er eindelijk duidelijkheid over is. 8-2-2007 19:22 | ||
6warhammer6 Inactief | quote: Leer lezen, aap. -.-" Ps. quote: Ik heb niemand om die "grap" zien lachen hoor. 8-2-2007 19:27 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Ik vond het best wel amusant te zien hoe iedereen zich belachelijk gedraagt. Fijn dat dit opgehelderd is Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 8-2-2007 19:27 | ||
Dave-o Gewist lid | Zucht.... wat was dan het GRAPPIGe, van deze grap? 8-2-2007 19:34 | ||
Nickalicious Gewist lid | Ik vind dit eigenlijk best zwak, niet van jou Arjen maar van RSR. Eerst jouw mod maken dan een admin en nu downen omdat ze niet aan vriendjespolitiek willen doen? Nu moet RSR zeker een soort "democratie" voorstellen? Ik denk dat niemand echt problemen met jou heeft als MOD, ik heb namelijk nog nooit een verkeerde reply van jou gezien, altijd erg sociaal en zelfs met een flinke schep ABN geschreven. Mijn post zal door deze zin wel gewist worden maargoed: *kuch* Geen ABN Gregoryw *kuch* maargoed daar mag je uiteraard niemand op beoordelen, wij Nederlanders zijn gewoon slimmer. *Uiteraard* (Voor alle Belgen die zich aangesproken voelen: dit was een geintje) Om dit even af te maken wil ik nog wel iets kwijt, RSR kent mij als de mongool die flamed en ene met een grote bek. Maargoed ik hoop dat jullie dit niet met een Rodegloeiende bril willen lezen. DankU, Nick 8-2-2007 19:39 | ||
Mrkuolematon Gewist lid | Omfg, wat een domme grap... 8-2-2007 19:41 | ||
Arjensun Rune Member (6.9) | quote: Jullie reacties, maar ze doen vast nog neit aan zelfreflectie in het voortgezet onderwijs. En @CompuNick: Dit alles heeft plaatsgevonden met mijn medeweten, en was niet serieus bedoeld. Dus niks `geen vriendjes politek`, dat houden we gewoon And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti. 8-2-2007 19:44 | ||
Nickalicious Gewist lid | Nee maar daar hoef je niet helderziend voor te zijn om te voorspellen . 8-2-2007 19:45 |