Ijmuide 222 Inactief | Het duurde wel lang voordat de medals uitgedeeld werden. Vooral de memberpage medal is bijzonder omdat die deze keer voor het eerst werd uitgedeeld. 28-1-2007 14:12 | ||
Josty Retired Leader (R) | Gratz aan alle winnaars. Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 28-1-2007 14:32 | ||
Halve Gek1 Inactief | hehe laten ik ook maar is rsr afbreken krijg ik misschien ook een medal -.- gratzz cat jij verdiende het 28-1-2007 14:52 | ||
Pk-jos Inactief | Cat: Heb de memberpag al paar keer bekeken, mooie layout etc. was voor mij ook beste Memberpage. Tony: Rsr afkraken? neeee, hij zet gwn de waarheid in zen sig. Voor bvh hadden het wel andere mogen zijn bc coto.. 28-1-2007 15:17 | ||
Den_temmy Gewist lid | quote: ik wil niet moeilijk doen hoor, maar ik vind de mijne wel iets origineler dan de jouwe:$ jouwe betekend eigenlijk: lach met rsr want ze teleporten... niet dat ik het jullie niet gun, integendeel. Alleen vind ik bepaalde keuzes overdreven, volgens mij gaat het forum nog steeds voor op de chat. Op de chat is geen zak te beleven en niemand daar verteld iets intressant, waarom er dan online blijven? nouja. Aan de leaders hebben de leden hier eenmaal niks te zeggen. over and out. @pk jos: hij zegt de waarheid? stel jij weegt100kg en ik maak een sig en zet daarop: pk-jos is dik! win ik dan ook die orginality badge? want ja tis de waarheid... 28-1-2007 15:26 | ||
Happyland 31 Gewist lid | BvH Otherwise,je hebt hem verdiend! Djerun,op forum niet al te actief,vind het niet helemaal verdiend kwa forum,maar je zit wel altijd op de chat. Memberpage Medal Vind hem verdiend,proficiat! Originality Vind het wel een mooie ava. Redelijk verdiend @die banners,haal ze weg 28-1-2007 15:37 | ||
Ck Bond Gewist lid | Waar slaan die sigs van jullie op?Als jullie de leden aanspreken voel ik me aangesproken want ik ben ook een lid.Dan doen wij het zelfde terug.Feel free to use my sig. [http://img95.imageshack.us/img95/5863/wwnmny3.png] is link 28-1-2007 16:05 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | @CK, Die slaan op de banners van Warhammer + Riemis. Zie Coton`s topic op Ideeenboard. 28-1-2007 16:09 | ||
Ck Bond Gewist lid | Nou en als mod zou je je toch niet moeten verlagen tot het (volgens jullie zo lage) niveau van de leden,dat is waarom jullie normale leden willen toch? 28-1-2007 16:11 | ||
Ewout Inactief | de mijne is al weg hoor cat, ik ben overtuigd 28-1-2007 16:11 | ||
Happyland 31 Gewist lid | quote: Wie zeurde nou over meelopers? 28-1-2007 16:20 | ||
Dave-o Gewist lid | quote: nu word ie mooi. "omdat JULLIE totaal geen inspiratie hebben". 28-1-2007 16:20 | ||
Ck Bond Gewist lid | quote: Wie zeurt over mod-slijmers. Ik wist nieteens dat ze een banner hadden gemaakt.Ik zag de banners van de Mod`s en toen heb ik de mijne gemaakt dus.. 28-1-2007 16:22 | ||
Happyland 31 Gewist lid | Heb ik jou gequote!? Nee. Beter lezen dus. 28-1-2007 16:27 | ||
Djerun Xvii Inactief | Hmm, ik weet eerlijk gezegd ook niet waar ik die BvH aan verdiend heb, ik ben eigenlijk helemaal niet actief op het forum. Ik ben alleen wel elke dag actief op de chat te vinden. Misschien moet de definitie van BvH aangepast worden? "... kreeg het Blad van Herkenning wegens actiefheid in het forum en/of de chat!" Gefeliciteerd aan alle anderen met een nieuwe medal, en voor degenen die er geen kregen: zorg voor een originele, leuke sig, avatar of memberpage, en misschien krijg je er de volgende keer wel een Hoe meer leuke sigs en memberpages we hebben, hoe leuker RSR is, toch? 28-1-2007 16:35 |