Ilovearagorn Leader (9) | quote: Zelfkritiek is het begin van de wijsheid. 28-1-2007 11:42 | ||
Nighthell14 Inactief | Wat is het gemiddelde van RSR toch weer lekker hoog.. Vriendjespolitiek ftw? Ten eerste heb ik zelf niet eens gestemd op die medal oid, ten tweede rond die tijd waren er eigelijk geen boeiende avatar`s en signatures omdat JULLIE totaal geen inspiratie hebben en ten derde ruik ik hier wat jaloezie. Njaa in ieder geval gefeliciteerd Otherwise en Jeroen met jullie BvH en Ilove ook gefeliciteerd met je medal. Dat mensen van LB medals krijgen betekent trouwens dat de leden hier geen inspiratie hebben.. 28-1-2007 12:06 | ||
Ck Bond Gewist lid | De leden hebben meer inspiratie dan jij ooit zal hebben. En het is vriendjespolitiek.Kom op dat weten we allemaal,dat maak je me dan ook niet wijs dat het niet zo is.En ik vind dat van Tony en otherwise verdiend..maarok 28-1-2007 12:27 | ||
Ewout Inactief | alle medals zijn verdient al is cotoneaster wel wat actiever dan other en djerun, hij zou ook een blad moeten krijgen :/ dat van djerun is eigenlijk niet verdiend vind ik .... 28-1-2007 12:41 | ||
Daangame Inactief | Die turk van een Ersem (ck bond) verdient ook eens een blaadje <3 28-1-2007 12:42 | ||
Ck Bond Gewist lid | Nee zwitser (daan) niemand kent mij hier 28-1-2007 12:43 | ||
Mrkuolematon Gewist lid | Ik ken jou . 28-1-2007 12:44 | ||
Knuffelboom Gewist lid | Jongens RSR is vriendjes politiek, kortom je moet dus vriendjes van elkaar of iniedergeval van de LB en MAL`s worden Nja die BvH zijn een beetje onterecht, Coto ofzo zou eigelijk zon blaadje moeten krijgen maargoed 28-1-2007 12:54 | ||
Flippo28 Gewist lid | tja ik bind het ook een eetje onterecht maar goed wel gratz aan iedereen die iets heeft gekregen! 28-1-2007 12:59 | ||
6warhammer6 Inactief | Heeeeeel toevallig krijgen ALWEER de MAL`s/LB het grootste deel van de medals. En een anti-RSR ava en daar ook nog eens voor beloond worden? ROFLMAO! xD En ik durf te wedden dat 50% van RSR, Djerun niet eens kent. De enige die een medal heeft verdiend is Ilovearagorn. Gratz. 28-1-2007 13:02 | ||
Daangame Inactief | quote: Raar je staat 9e bij beste RSR lid ... wel veel vrienden 28-1-2007 13:32 | ||
Ewout Inactief | oh ja, nog iets: Originality Medal Gegeven voor: Het winnen van de maandelijkse Sigline Wedstrijd waarom zaten er dan 3 maanden tussen? 28-1-2007 13:40 | ||
I Denvin I Mith Member (4.0) | De enige verdiende vind ik ilovearagorn sorry de rest vind ik eigenlijk niet verdient maar wat doe je eraan en dat een ava wint die tegen rsr is wint?ik heb leukere signs gezien waar jullie vast niet op letten,mischien wat beter zoeken? toch maar gratz dan... 28-1-2007 13:48 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Get use to it ^.^ Of je nu akkoord bent of niet, ze heus die medals niet terug afnemen Gratz met medals! Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 28-1-2007 13:54 | ||
Stomme Kaas Gewist lid | Lol ik had nog gelijk ook met de member page medal . En gratz tony het was gewoon een leuke ava. 28-1-2007 14:05 |