Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [RSR DM tournament]
RSR DM tournament
Goedenavond RSR.

Hier een bericht van het LB over het nieuwste toernooi, het DM-Toernooi!
Jullie hebben al een tipje van de sluier gezien d.m.v een poll die ging over het inschrijvingsgeld, maar nu is hij dus echt uit.

Vanaf heden is de inschrijving geopent. Om je in te schrijven, pm je een lb lid of Ilovearagorn (het liefst op de irc-chat). Dan mag je naar edgeville komen om het inschrijfgeld, 75k, te betalen aan de RSR LB Bank. Daarna wordt je naam opgenomen in de lijst met deelnemers, in het topic op het wildernis board. Op zondagavond 19 november om 22:00 zal de inschrijving sluiten. Zo spoedig mogelijk daarna verschijnt dan, weer in het topic op het wildernis board, de indeling wie met wie vecht.

De organisatie:
Er worden poules gemaakt van 4 personen. De 4 laagste bij elkaar, dan de 4 ena laagste, en zo door. Bij een aantal deelnemers dat niet op 4 uitkomt komt er een poule van 3 of 5 bij. De deelnemers krijgen een week om 1x met iedereen uit zijn/haar poule te dm-en. Iedereen vecht in full rune met rune scim. Voor het gevecht moeten de kandidaten met elkaar afspreken of ze met of zonder teruggave vechten, als 1 van de 2 zijn spullen wil houden is hij doorslaggevend. Na het gevecht worden de items teruggegeven, mits dat is afgesproken. Bij elk gevecht moet een lb-lid aanwezig zijn om de uitslag te controleren. Voor het begin van het gevecht vraagt hij nog even of er met of zonder teruggave wordt gevochten. Voor elke keer dat gewonnen wordt, krijgen de deelnemers 1 punt. De top 2 uit de poule gaat door naar de volgende ronde, de nr 1 krijgt 100k. (De prijs voor het winnen van je poule is dus je inschrijfgeld terug, 25k extra en de full runes die je eventueel inzette)
Daarna volgt een afvalwedstrijd. De winnaar van de afvalwedstrijden krijgt de overige pot. Als er veel mensen mee hebben gedaan krijgt de nr 2 ook nog wat, enz.

Handicaps:
Handicap is 0.5 lobster per combat level verschil. Verder mag je in je inventory een strength potion hebben.
De inventory moet aan de scheids getoond worden, en de lege plaatsen moeten zijn opgevuld met willekeurige, tradable junk.

Regels:
- Het inschrijfgeld is 75k. Dit is het bedrag dat het dichst bij het gemiddelde uit de poll (81k) kwam.
- Na betaling van het inschrijfgeld is het niet mogelijk je weer uit te schrijven, tenzij er een hele dringende en goede reden is.
- Misdragingen tijdens de dm kunnen leiden tot een disqualificatie. Hieronder valt runnen of zich in en uit de wildy verplaatsen.
- Het niet teruggeven van de items van de ander, als dat is afgeproken, leidt tot disqualificatie en een ban van 3 maanden.
- Het LB/MAL team is t.a.t. bevoegd de regels aan te passen, mocht dit nodig zijn.

Veel plezier ermee,

Joost,
namens:
Het Ledenbestuur.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
Gepost door JostyRetired Leader (R) op 10-11-2006 20:07
Antwoorden:
Ijmuide 222

Inactief

Pascal, hierdoor gaat het er niet meer om wie de sterkste is maar wie veel geluk heeft.
Het is best oneerlijk dat mensen die hard hebben gewerkt voor hun Combat nu een handicap krijgen omdat ze hard hebben gewerkt.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-11-2006 20:22
Happyland 31

Gewist lid

Ik denk niet dat je dat zei als je combat 70 was ofzo.
12-11-2006 20:42
Stupidwitch

Gewist lid

beetje laat.. keek net op rooster voor school en dacht kijk meteen ff op rsr, en toen d8 ik hier nog aan dat ik er aan mee wou doen. is het goed dat ik het maandag middag geef? want was zowat het hele weekend druk. Hopelijk kan ik nog mee doen. zo niet, spijtig.
12-11-2006 21:45
Ijmuide 222

Inactief

[qoute] Josty zei: Op zondagavond 19 november om 22:00 zal de inschrijving sluiten.

Stupidwitch, het staat er gewoon in dat het nog kanPlaatje.
Het is handig om het bericht helemaal te lezen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-11-2006 21:54
Jostiepower

Inactief

quote:
Ijmuide 222 zei: Pascal, hierdoor gaat het er niet meer om wie de sterkste is maar wie veel geluk heeft.
Het is best oneerlijk dat mensen die hard hebben gewerkt voor hun Combat nu een handicap krijgen omdat ze hard hebben gewerkt.

in rsr zijn de combats nou eenmaal erg verdeeld, als er bijvoorbeeld dan al 1 120+ zoals geertjan0 mee zou doen zou het meedoen voor cb`s 80 bijvoorbeeld geen nut meer hebben.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-11-2006 07:31
Mrkuolematon

Gewist lid

pures hebben hier wel een groot voordeel in dit dm-toernooi best wel handig Plaatje
13-11-2006 07:40
I Denvin I

Mith Member (4.0)

pures kunnen geen full rune dragen?dus ik denk dat ze niet zon groot voordeel hebben hoor Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-11-2006 08:02
Needlekiller

Inactief

Indeed Denvin, en Ijmuide, niet alles is gebasseerd op geluk Plaatje

Met een beetje reeële stats kom je een eind maar dit is een lichte handicap om `t ietsje eerlijker te maken he?

Het zal waarschijnlijk toch niet zover komen dat een combat 90 tegen een 125 moet Plaatje.

Waarschijnlijk een 115 tegen 120 ofzo.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

13-11-2006 19:21
Otherwise777

Inactief

ik schrijf me ook in bij wie kan ik betalen?
en kank dan ook meteen wat pcp betalen
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
13-11-2006 20:43
Ijmuide 222

Inactief

quote:
I Denvin I zei: pures kunnen geen full rune dragen?dus ik denk dat ze niet zon groot voordeel hebben hoor Plaatje

Er zijn pures die 40 Defence hebben.

Gelukkig is Blizzard PK gebanned want anders zou zijn pure een heel grote kans maken om te winnen.

Er komt vast geen pure, tenminste, dat hoop ik.

@ Pascal, dat laatste is goed om te horenPlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-11-2006 21:34
Br0ngers

Gewist lid

Ik doe wel mee cmb 106.
13-11-2006 22:55
Needlekiller

Inactief

Als jullie mee willen doen, een pm of chat-pm naar Cat of een andere LB sturen, deze pm`ed my dan hier in m`n inbox dat ik je op de betaal-lijst kan zetten.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

13-11-2006 23:19
Jules

Inactief

quote:
Ijmuide 222 zei: Pascal, hierdoor gaat het er niet meer om wie de sterkste is maar wie veel geluk heeft.

Niet zo zeuren man. Nu heeft iedereen temminste nog een kans - je kan wel whinen dat hogere lvls meer hebben getrained maar dat staat er buiten, als iedereen evenveel kans heeft om te winnen doen er meer mensen mee, en dus meer geld in het laatje voor RSR + Een hoger geldbedrag dat gewonnen kan worden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-11-2006 17:34
Antwoord 31-43 van 43 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.