Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [RSR DM tournament]
RSR DM tournament
Goedenavond RSR.

Hier een bericht van het LB over het nieuwste toernooi, het DM-Toernooi!
Jullie hebben al een tipje van de sluier gezien d.m.v een poll die ging over het inschrijvingsgeld, maar nu is hij dus echt uit.

Vanaf heden is de inschrijving geopent. Om je in te schrijven, pm je een lb lid of Ilovearagorn (het liefst op de irc-chat). Dan mag je naar edgeville komen om het inschrijfgeld, 75k, te betalen aan de RSR LB Bank. Daarna wordt je naam opgenomen in de lijst met deelnemers, in het topic op het wildernis board. Op zondagavond 19 november om 22:00 zal de inschrijving sluiten. Zo spoedig mogelijk daarna verschijnt dan, weer in het topic op het wildernis board, de indeling wie met wie vecht.

De organisatie:
Er worden poules gemaakt van 4 personen. De 4 laagste bij elkaar, dan de 4 ena laagste, en zo door. Bij een aantal deelnemers dat niet op 4 uitkomt komt er een poule van 3 of 5 bij. De deelnemers krijgen een week om 1x met iedereen uit zijn/haar poule te dm-en. Iedereen vecht in full rune met rune scim. Voor het gevecht moeten de kandidaten met elkaar afspreken of ze met of zonder teruggave vechten, als 1 van de 2 zijn spullen wil houden is hij doorslaggevend. Na het gevecht worden de items teruggegeven, mits dat is afgesproken. Bij elk gevecht moet een lb-lid aanwezig zijn om de uitslag te controleren. Voor het begin van het gevecht vraagt hij nog even of er met of zonder teruggave wordt gevochten. Voor elke keer dat gewonnen wordt, krijgen de deelnemers 1 punt. De top 2 uit de poule gaat door naar de volgende ronde, de nr 1 krijgt 100k. (De prijs voor het winnen van je poule is dus je inschrijfgeld terug, 25k extra en de full runes die je eventueel inzette)
Daarna volgt een afvalwedstrijd. De winnaar van de afvalwedstrijden krijgt de overige pot. Als er veel mensen mee hebben gedaan krijgt de nr 2 ook nog wat, enz.

Handicaps:
Handicap is 0.5 lobster per combat level verschil. Verder mag je in je inventory een strength potion hebben.
De inventory moet aan de scheids getoond worden, en de lege plaatsen moeten zijn opgevuld met willekeurige, tradable junk.

Regels:
- Het inschrijfgeld is 75k. Dit is het bedrag dat het dichst bij het gemiddelde uit de poll (81k) kwam.
- Na betaling van het inschrijfgeld is het niet mogelijk je weer uit te schrijven, tenzij er een hele dringende en goede reden is.
- Misdragingen tijdens de dm kunnen leiden tot een disqualificatie. Hieronder valt runnen of zich in en uit de wildy verplaatsen.
- Het niet teruggeven van de items van de ander, als dat is afgeproken, leidt tot disqualificatie en een ban van 3 maanden.
- Het LB/MAL team is t.a.t. bevoegd de regels aan te passen, mocht dit nodig zijn.

Veel plezier ermee,

Joost,
namens:
Het Ledenbestuur.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
Gepost door JostyRetired Leader (R) op 10-11-2006 20:07
Antwoorden:
Jules

Inactief

Count me in, vanmiddag ofzo geef ik wel het inschrijfgeld Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2006 10:50
Ijmuide 222

Inactief

Wel leuk, ik ga meedoen. ALleen wel jammer dat de regels niet goed zijn.

Het gaat er toch om wie de sterkste is? Waarom dan een handicap? En als je swordfish gaat gebruiken net zoals ik ga doen? Hoe zit het dan met die handicap?

Jammer dat het er niet om gaat wie de sterkste is.

EDIT: Oh ja, mag je ook P2P DM-en?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2006 15:44
Happyland 31

Gewist lid

Maar dan wint degene met het hoogste combat-,-
11-11-2006 15:55
Flippo28

Gewist lid

hoe wil ik met iemand die een 1 combat hoger is een halve lobster mee nemen?
11-11-2006 17:58
Happyland 31

Gewist lid

1 lob van tegenstander veranderen naar 2 shrimps
11-11-2006 18:05
Ferrari289

Gewist lid

Nou...
Dan neem je een trout ofzo...
Iets met 6
11-11-2006 18:05
Mrkuolematon

Gewist lid

mss dat ik wel mee ga doen voor de fuin PlaatjePlaatje
11-11-2006 18:14
Ilovearagorn

Leader (9)

Het is verplicht om lobsters te gebruiken, en als de handicap uitkomt op .5 wordt hij afgerond naar boven.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2006 18:51
Jules

Inactief

Best wel leip dat je dan voor 1 combat lvl verschil 1 lobster minder moet hebben, omdat dat soms heel belangrijk kan zijn terwijl de stats amper verschillen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2006 19:03
Ijmuide 222

Inactief

Ja inderdaad Jules.

En hoe zit het met pures? Als iemand nou 99 Strength heeft en zijn Combat is 80 of zo, dan moet een level 100 10 lobsters minder hebben als hij tegen die pure vecht.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2006 19:20
Ilovearagorn

Leader (9)

Dan hebben de pures voordeel doordat ze hun stats beter verdeeld hebben. Eerlijk toch?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2006 20:41
Geertjen2

Gewist lid

quote:
Ijmuide 222 zei: Ja inderdaad Jules.

En hoe zit het met pures? Als iemand nou 99 Strength heeft en zijn Combat is 80 of zo, dan moet een level 100 10 lobsters minder hebben als hij tegen die pure vecht.

Ik ben vrij zeker dat die pure dan verliest van een lvl 100er, defense speelt een vrij grote rol in f2p dms.
11-11-2006 20:46
Jostiepower

Inactief

inderdaad, str is niet de enige stat die belangrijk isPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2006 20:54
Ijmuide 222

Inactief

quote:
Ilovearagorn zei: Dan hebben de pures voordeel doordat ze hun stats beter verdeeld hebben. Eerlijk toch?

Ik vind van niet maar dit hebben we al besproken met bijna het hele LBPlaatje.

EDIT @ Gijs, maar een level 60 pure tegen een level 80 non-pure?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-11-2006 21:03
Needlekiller

Inactief

Mensen, even ter verduidelijking omdat ik zie dat er weinig 80`s en 90`s meedoen.

De handicap is zó ingesteld dat iemand van 20 combat`s lager een gelijke kans zou moeten kunnen maken tegen z`n tegenstander van 20 combats hoger.

Dit heb ik meerdere malen getest tegen 3 mensen.
Bertolie44 (broertje Jupske, combat 96)
Rezer88 (Combat 123)
Jostiepower (Combat 114)

Ik zelf ben 104 en alle gevechten eindigden eerlijk in een ongeveer gelijkspel maar met natuurlijk een winnaar Plaatje.

Dus laat je niet tegenhouden door de mensen die hoger zijn dan jij want je maakt een goede kans ze te verslaan!

~Pascal~
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

12-11-2006 20:09
Antwoord 16-30 van 43 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 13

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.