Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Medals & events]
Medals & events
Hoi,

Dit keer zijn deze mensen gekozen:

Blad van herkenning:
Ilovearagorn
K3ttino
Nighthell14

Originality Medal:
Het LB heeft besloten geen medal uit te reiken omdat er geen geschikte sign/ava aan de eisen voldeed.

Hier zijn enkele tips van de LB leden:
- Zelf gemaakt/verzonnen
- Actueel
- Geen Stat Sigs
- Grappig/Leuk
- Je kan hem ook krijgen d.m.v. een zinnetje tekst of voor je avatar

Proficiat!

Bij deze wil ik ook even duidelijk zijn over events, ik zie namelijk dat organisators op het laatste moment niet naar hun eigen event kunnen komen om welke reden dan ook. Velen maken dan een topic in het events board met de vermelding dat hun event niet doorgaat. Bijgevolg is dat niemand van iets weet, zo ook de leaders..contacteer in het vervolg even een leader via pm, dat je event niet kan doorgaan. Zo kunnen wij je event verder afhandelen en alsnog een oplossing zoeken.

Danku.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door GregorywRune Member (6.9) op 29-10-2006 23:40
Antwoorden:
Jules

Inactief

Nog steeds vreemd dat alleen LB leden een blaadje krijgen dan. Vooral bij jou Dave, en je kan me gaan flamen maar je weet zelf ook wel waar dat naartoe leidt.

Btw, ik zie nu dat Ijmuide 400+ posts heeft en geen blaadje. Wat is dit voor achterlijk gedrag.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
31-10-2006 17:47
Nighthell14

Inactief

Je kan niet in een keer 18 blaadjes gaan lopen geven voor iedereen die op dat moment actief is, dan wil iedereen hem wel en wat voor nut heeft dat ding dan nog?

Je kan het eens zijn met die blaadjes of niet, wij hebben niets aan Leaders gevraagd oid om ons deze blaadjes te geven.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-11-2006 07:56
Cotoneaster

Inactief

alle leden moeten beslissen over blaadje vind ik
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG]
1-11-2006 12:41
Juwara

Inactief

quote:
Flippo28 zei: omdat je 53 posts ehbPlaatje Ik vind dat iedereen hem heeft verdient alleen had ik ook paula een bladje gegeven.

-.-, komt omdat de topics waar ik in gepost had weg zijn,

Voor de zomer vakantie had ik 400 lol
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-11-2006 16:16
Dave-o

Gewist lid

quote:
Cotoneaster zei: alle leden moeten beslissen over blaadje vind ik

vriendjespolitiek.
1-11-2006 16:16
Juwara

Inactief

lol !
Rofl en Lol !

Lol alweer !

En rofl natuurlijk ook !
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
1-11-2006 17:53
Cotoneaster

Inactief

quote:
K3ttino zei:

vriendjespolitiek.

juist daarom dat je gekozen werd he !
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG]
1-11-2006 18:23
Jules

Inactief

quote:
Nighthell14 zei: Je kan niet in een keer 18 blaadjes gaan lopen geven voor iedereen die op dat moment actief is, dan wil iedereen hem wel en wat voor nut heeft dat ding dan nog?

Je kan het eens zijn met die blaadjes of niet, wij hebben niets aan Leaders gevraagd oid om ons deze blaadjes te geven.

Zeg ik dan dat anderen naast jullie blaadjes moeten krijgen? Ik zeg dat er mensen zijn die een blaadje eerder verdienen dan bepaalde mensen die wel een blaadje krijgen.

De leaders zijn iig zeer zwak bezig. Blaadjes geven aan alle LB-ers, toevallig, maar als ze niet eens zo veel posten is `t al helemaal triest.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-11-2006 17:53
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Zwak bezig, rofl alsof jij zo actief genoeg bent om ff te kijken wie of wie niet een blad moet krijgen?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-11-2006 17:57
Jules

Inactief

Probeer je me nou te flamen oid? Nice. Iig, ik vind dat andere mensen blaadjes verdienen. Like it or not, ik zet hier gewoon m`n mening neer Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-11-2006 19:56
Ewout

Inactief

wanneer word er trouwens nog eens een lintje gegeven?
wat ik vind over de blaadjes; cat zou het hare al eerder moeten krijgen en dave helemaal niet.
nighthell heeft de zijne wel verdient.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-11-2006 20:30
Antwoord 46-56 van 56 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.