Medals & events
Hoi,
Dit keer zijn deze mensen gekozen:
Blad van herkenning:
Ilovearagorn
K3ttino
Nighthell14
Originality Medal:
Het LB heeft besloten geen medal uit te reiken omdat er geen geschikte sign/ava aan de eisen voldeed.
Hier zijn enkele tips van de LB leden:
- Zelf gemaakt/verzonnen
- Actueel
- Geen Stat Sigs
- Grappig/Leuk
- Je kan hem ook krijgen d.m.v. een zinnetje tekst of voor je avatar
Proficiat!
Bij deze wil ik ook even duidelijk zijn over events, ik zie namelijk dat organisators op het laatste moment niet naar hun eigen event kunnen komen om welke reden dan ook. Velen maken dan een topic in het events board met de vermelding dat hun event niet doorgaat. Bijgevolg is dat niemand van iets weet, zo ook de leaders..contacteer in het vervolg even een leader via pm, dat je event niet kan doorgaan. Zo kunnen wij je event verder afhandelen en alsnog een oplossing zoeken.
Danku.
1045 posts
Praatgemiddelde: (<60) Yo, keep it up!
Gepost door
GregorywRune Member (6.9) op
29-10-2006 23:40
Dave-o
Gewist lid
| quote:
Bartsioso zei: Grats met de blaadjes allemaal voortal tony :wub::wub::wub:
tony is mine..
:hush:
tell him.. tony?... TONY?!?!? 30-10-2006 17:51 |
Bakara 66
Gewist lid
| quote:
Nighthell14 zei: Op het moment van zoeken had je hem niet meer war , had deze niet verwacht maar ben er wel blij mee !
Ook gefeliciteerd aan Carina en Dave, die verdienen hem ook .
ik vind dat jij em wel verdiend heb (orginality)
en pete mt ook
btw ik eigelijk ook wel
ik had eerst:fietsen is gezond eet meer fiets.. en nog een but if forgot 30-10-2006 19:57 |
De Z Warrior
Inactief
| gratz allemaal
**zucht** weer 2 maand w8ten dat ik een blad krijg **zucht** 113 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 30-10-2006 20:01 |
Jostiepower
Inactief
| gratz allemaal , ik vind wel dat jullie hem verdienen 97 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 30-10-2006 20:02 |
Killerareso
Gewist lid
| quote:
Paulus55 zei: ``Blad van herkenning
Gegeven voor: Is veel actief (dus bekend) op het ---FORUM---``
Lol...
Ten eerste, gratz aan Tony. Hij heeft het zeker wel verdiend
Maar Carina en Dave?
Carina is dan wel actief op de chat... Maar zie je haar nou echt vaak op het forum? Ik bedoel... Ze is dan wel een 7 voor een paar dagen, maar waarom staat er dan dat je actief & bekent moet zijn op het FORUM?
En dan Dave... Nog een LB lid (Jaja, alleen maar LB leden krijgen medals deze keer).
Waarom hij? Hij is tig keer banned en dan geef je hem een BvH?
Zoals Arnoud ooit eens zei...
En als iemand denkt dat ik jaloers ben, ja, ik had verwacht dat ik eindelijk eens dat blaadje kreeg.
Om een beetje beleefd te blijven:
Gratz allen met jullie blaadjes!
hoe denk je dat ik me voel 2,5 jaar en nog steeds geen blad. Vroeger kregen mensen met 40 duimpjes ongeveer al dat ding. nu moet je alleen spammen of veel gebanned worden voor dat ding (*kuch* compunick *kuch*
nouja
dave, cat en nighthell. van harte met jullie badges 31-10-2006 07:59 |
Nickalicious
Gewist lid
| quote:
Flikkerman zei: Jaloers?Eens per 2 maanden vertrek je en zweer je nooit terug te komen en als je dan weer terugkomt moeten we allemaal maar de grote nick aanschouwen.Blijf in het vervolg weg.
Fu man, jij beoordeelt mensen op hun muziekkeuze en rooklepelasot ze altijd af. 31-10-2006 08:17 |
Flikkerman
Gewist lid
| Geloof je het zelf?Ik beoordeel ze op de grootte van hun nek en hoe irritant ze zijn.True;muzieksmaak heeft er mee te maken maar daar heb ik nog nooit een echte opmerking over gemaakt.
Binnen een week ben je toch weer geband dus wat do you care. 31-10-2006 09:42 |
Cotoneaster
Inactief
| quote:
Paulus55 zei: ``Blad van herkenning
Gegeven voor: Is veel actief (dus bekend) op het ---FORUM---``
Lol...
Ten eerste, gratz aan Tony. Hij heeft het zeker wel verdiend
Maar Carina en Dave?
Carina is dan wel actief op de chat... Maar zie je haar nou echt vaak op het forum? Ik bedoel... Ze is dan wel een 7 voor een paar dagen, maar waarom staat er dan dat je actief & bekent moet zijn op het FORUM?
En dan Dave... Nog een LB lid (Jaja, alleen maar LB leden krijgen medals deze keer).
Waarom hij? Hij is tig keer banned en dan geef je hem een BvH?
Zoals Arnoud ooit eens zei...
En als iemand denkt dat ik jaloers ben, ja, ik had verwacht dat ik eindelijk eens dat blaadje kreeg.
Om een beetje beleefd te blijven:
Gratz allen met jullie blaadjes!
k3 heeft het ook niet verdiend volgens mij sry ik had deze gegeven aan warhammer ofzo [IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG] 116 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 31-10-2006 12:47 |
Daangame
Inactief
| LOL Volgens mij heeft War al een blaadje
Maarja grats aan winnaars, en wie zeurt krijgt er toch geen 58 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 31-10-2006 14:17 |
Happyland 31
Gewist lid
| Heheh idd daan
En Paulus krijgt hem ook nog wel eens 31-10-2006 14:29 |
Juwara
Inactief
| Gratz
Guys,
*kruipt in hoek*
waarom ik niet? omdat ik op vakantie ben geweest?
JK 40 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 31-10-2006 15:48 |
Flippo28
Gewist lid
| omdat je 53 posts ehb Ik vind dat iedereen hem heeft verdient alleen had ik ook paula een bladje gegeven. 31-10-2006 16:51 |
T0tal King
Gewist lid
| gratz all, allemaal verdient. 31-10-2006 17:34 |
Jules
Inactief
| Allemaal leuk en aardig, maar is het niet een heel klein beetje toevallig dat jullie allemaal aan jezelf een blaadje geven? Vooral bij Dave, omdat hij alleen maar walgelijke posts maakt en niet echt bepaald bekend is op het forum.
En over de originality medal: Lol, misschien moet ik maar eens iets doen om hem te krijgen 585 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 31-10-2006 17:38 |
Dave-o
Gewist lid
| 1 ding. lb geeft ALLEEN originalty, en geen andere, dus fu noob. 31-10-2006 17:42 |
Antwoord 31-45 van 56 totaal.