Bert Rune Member (6.9) | Whooooooooooooo,onze eerste enemy Wat is hun site,dankan ik eens kijken hoe goed(of beter gezegt 'slecht' ze wel zijn Den Boom In 6-7-2004 20:52 | ||
Kingiman Gewist lid | pfff... ik zit in allebei en ik vind het ergens op slaan dat ik een keuze moet maken 6-7-2004 20:53 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Klik op "The Fallen" bij Alliesen en Enemies Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 6-7-2004 20:55 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Zo raar dat zijn gelijk allemaal leden van ons! Monnik,maggot.... wtf Den Boom In 6-7-2004 21:07 | ||
Jules Inactief | Dats blizzards clan toen hij wegging...ik snap ook niet waarom we enemys zijn, het is een plotselinge besslissing van de leaders ofzo? :/ 6-7-2004 21:11 | ||
Bert Rune Member (6.9) | Majah whatevah we hebben nu toch een enemy eh. want zo GEEN enemy hebben zou ook zonde zijn wer,nou kunnen we tenminsten clan wars houdenGehehehe Den Boom In 6-7-2004 21:13 | ||
Dark Prowler Inactief | bl44t noemt ie denk ik blizzie zei er iets van 6-7-2004 21:16 | ||
Deadboy10 Gewist lid | komaan da was wel een beetje dom hoor no offence tegen leiders voor clan wars zijn ze nuttikeloos te weinig leden dan waarom vijand enne daar zitte veel goeie leden van onze clan in dus persoonlijk vind ik dit een heel slecht idee oke 6-7-2004 21:21 | ||
Rattenhoofd Rune Member (6.0) | is the fallen die clan van blizz aaaah de nie zo flauw man, das tog gewoon best gezellig maarja. als jullie et perse willen...dan ga ik wel uit fallen jammer... 6-7-2004 21:28 | ||
Kingiman Gewist lid | ik heb veel overlegt met killerbart en drass op msn, maar ik kan jullie vertellen, ze doen er niks aan, dus zeuren heeft ook geen zin 6-7-2004 21:44 | ||
Motam Gewist lid | nee,ik steuns killerbarts keuze er zouden problemen komen als je ze zou killen in wildy,dan gaan ze hier posten dat we ze kilden ofzo en dan een ban krijgen terwijl we hun als "the fallen" kilde en niet als rsr's Ik vind dit een zeer goede beslissing zelfs The fallen will fall 6-7-2004 21:45 | ||
Zharlax Rune Member (6.9) | Okay ff wat uitleg, op het gore forum heeft Blizzard heel duiderlijk gemaakt dat zijn grootste droom is om RSR ten onder zien te gaan. Een letterlijke quote is "RSR STERFT UIT". Alle leden van RSR die dus in Blizzards clan zitten steunen hem pasief en zijn dus in feite tegen RSR. Om moeilijkheden te voorkomen zullen jullie dus helaas moeten keizen. Nogmaals, de keuzen is geheel je eigen en wat je ook kiest mijn respect hebben jullie allemaal. Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan. 6-7-2004 21:46 | ||
Jwn_master Gewist lid | quote: Wat heeft het voor een nut om allies te hebben als je geen enemies hebt? Ik vind het terecht dat we enemies zijn, in Fallen zitten al die lui die uit de rsr gekicked zijn, en vinden dit een soort wraak ofzow. Nu kunnen ze voelen hoe erg rsr uitgestorven is Ik hoop dat onze 'allies' ons bijstaan 6-7-2004 21:50 | ||
Rattenhoofd Rune Member (6.0) | ok ik begrijp je, maar wat je zegt is niet helemaal waar je kan verschillende redenen hebben om in een clan te zitten, niet per definitie omdat je het met de ideeen van de leader eens bent, maar bijvoorbeeld om de andere mensen die erin zitten, of voor de gezelligheid(dat was bij mij dus het geval) maar ik begrijp dat rsr enemys met hun is, en zal dus tot mijn spijt uit "the fallen" moeten stappen 6-7-2004 21:50 | ||
Kippendoder Inactief | What the...? Zoveel (ex-)rsr leden?Tja, nu hebben we tenminste een enemie.Maar wel een enemie met personen die vroeger niet bij de enemie zaten.Who cares . hey! 6-7-2004 21:51 |