Darkspeedy0 Banned | Ze zijn gegeven. Ik was niet eens met Lars. Maar Greg heeft besloten. Voor de rest Gratz. 25-8-2006 13:07 | ||
Sir Mvl Inactief | Gefeliciteerd allen Over die postberekeningen van sommigen: Na dertig dagen worden posts delete, remember? , en de laatste tijd is lars inderdaad `iets` inactief (logisch dat zijn postaantal dan laag is), maar het gaat over de voorbije drie maanden. 25-8-2006 13:13 | ||
Luki Luuk Gewist lid | en dat was het enige wijze antwoord van dit topic 25-8-2006 13:13 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | quote: Samen met Joost heb ik de knoop doorgehakt. 25-8-2006 13:20 | ||
Dark Prowler Inactief | Gefeliciteerd allemaal 25-8-2006 13:21 | ||
Josty Retired Leader (R) | Toch heeft ie daar gelijk Flikkerman, uiteindelijk zijn het Greg en ik geweest die de knoop doorgehakt hebben. Even inspringen op Michiel: Het is enorm logisch dat Lars op dit moment weinig posts heeft. Hij is nu voor de 4de keer op vakantie of weg voor school, als dat elke keer 2 tot 4 weken is, dan ben je relatief inactief ja. Echter in de tijden dat hij er wel is, is hij erg actief en van daaruit hebben wij dat besloten over Lars. Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 25-8-2006 13:36 | ||
Darkspeedy0 Banned | quote: Ik zeg toch dat jij had besloten. Dat je overlegde met Joost wist ik niet Maar kap met flamen en zeuren. 25-8-2006 13:40 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | quote: Even voor de duidelijkheid, het LB kiest alleen de Originality Medal. Zoals Arnoud zei besluit het MAL-team over de BvH`s en de Leaders over de FotC. -- Lars, Pascal, Jeroen, Arnoud, Warhammer, hartelijk gefeliciteerd. 25-8-2006 13:41 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | Woot congrats warhammer met je medal je hebt hem verdient Enja de rest natuurlijk ook Gratz ermee. 25-8-2006 13:53 | ||
Vincent20001 Gewist lid | Gefeliciteerd dan maar alleen. Ik weet niet hoe ik deze medaluitreiking moet opvatten. Maarjah wij hebben niks te zeggen over FOC`s en BvH`s. Wij kunnen alleen onze mening geven en dat is het dan. Naar mijn mening ben ik het eens over de FOC en orginaliteit. Alleen met BoH ben ik ook niet over eens. Lars snap ik wel, hij wordt herkend door ieder hier.(bijna) En Needlekiller zit er ook al zo lang in dat ik dat ook nog wel snap. Alleen warhammer is het enige, wat mij raadsels doet. Als ik zo al die posts zie van de leaders lijkt het erop alsof ze BvH hebben uitgedeeld op basis van het Forum. DAt is ongeveer 30% van alles wat zich afspeelt op RSR. Naar mijn inziens lijkt het mij beter om `ook` rekening te houden met de chat. Daar ligt 70% van de gespreksonderwerpen en wordt veel gepraat. Het is veel actueler over de situatie en is actiever dan het forum. Mijn `pleidooi` is hiermee beEINDIGD. Muhahaha Greetz Vincent. 25-8-2006 14:01 | ||
Josty Retired Leader (R) | Als we alleen naar de chat zouden kijken, dan zouden deze 3 BvH`s ook erg goed zijn gekozen. Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 25-8-2006 14:04 | ||
Vincent20001 Gewist lid | ? Die enkele X dat ik Warhammer zie Maarjah gegeven is gegeven 25-8-2006 14:17 | ||
Ewout Inactief | grats, het werd tijd dat warhammer bvh kreeg gefeliciteerd iedereen! 25-8-2006 14:17 | ||
Happyland 31 Gewist lid | Iedereen gratz en vooral djerun want die sig is idd heel origineel en grappig vind ik 25-8-2006 14:26 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | quote: 3 Maanden hebben ongeveer 91 dagen slimmerik Gratz Oorloghamer, Naald en Lars met BvH. En Arnoud heeft het ook wel verdiend met zijn inzet van de questpages. (en het deleten van de questpages natuurlijk:$) En voor welke sig heeft Djerun zijn medal gekregen? Ben wel benieuwd. (Ik denk dat het met Hollandse nieuwe is alleen ik wil het zeker weten) 25-8-2006 14:43 |