Zoek in het forum!
Medals
Na 3 maanden wachten delen we terug medals uit, dit keer zijn het deze mensen:

Blad van herkenning:
Needlekiller
larsbandit
6warhammer6

Originality Medal:
Djerun XVII (gekozen door het lb, voordat hij lb was)

Flame of the Clan:
Arnoud X122

Proficiat aan de gelukkigen !
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door GregorywRune Member (6.9) op 25-8-2006 11:39
Antwoorden:
Needlekiller

Inactief

quote:
Bv202 zei: "wegens actiefheid in het forum"

Pascal zie ik bijna nooit en Lars ook niet.

Volgens mij kregen ze die omdat ze lb/ex-lb zijn?

Ik post dan misschien wel niet vaak, maar dat is omdat bijna alles of oninteressant is, of omdat het spam is.

Ik lees wel een hoop threads, met name dan de eerste pagina ervan Plaatje

Gratz Jeroen, jou sig was atm de beste Plaatje
Ook gratz naar Arnoud en de andere.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

25-8-2006 12:16
Flikkerman

Gewist lid

Uhu,dat is 2/3 actief?=S.Dat is amper 7 posts de maand.
25-8-2006 12:16
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

Grats all.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-8-2006 12:23
Arjensun

Rune Member (6.9)

Grats aan degene die een medal hebben gekregen!

Verder wil ik dit nog even kwijt:
De medals zijn gegeven, die worden heus niet meer teruggedraaid. Er is deze keer ook gestemd door alle MAL`s dus ga niet alleen ouwehoeren tegen de leaders.

Dan nog de kritiek op de medals. Volgens mij kent bijna iedereen Larsbandit wel, dan lijkt een Blad van HERKENNING me wel terecht.

En tjaa die jaloerse reacties van K3ttino en Flikkerman vind ik een beetje zielig. Als je iemand iets niet wilt gunnen is dat erg jammer.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
25-8-2006 12:35
Josty

Retired Leader (R)

Daarbij is de FoC helemaal losgehouden van de MAL`s en pas op het laatst (dus in dit bericht duidelijk gemaakt). Daarbij is er wel degelijk overleg geweest tussen de mals over wel of niet actief. Dat niet iedereen van alle 400+ acieve leden deze mening deelt kan, maar ga dan niet zo lopen zieken, kom op zeg.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
25-8-2006 12:42
Dave-o

Gewist lid

oh lars gujn ik het wel, ik ben zeeer goed bevriend met hem. dat is het niet. maar ik vind, en ook de rest van lb, dat Cat extreem veel doet. en dan gaat greg met "ff een maandje iets doen" komen. ffs cat doet al meedere maanden meer voor rsr, steekt er meer tijd in dan greg in z`n hele rsr carriere?

ps. ik "zeur" niet dat er medals wegkomen, maar dat er zeker wel wat missen.
25-8-2006 12:45
Flikkerman

Gewist lid

Gewoon omdat ik en dave zeggen wat we denken zijn ik jaloers?Trouwens er zijn meerdere die zeiden dat lars niet actief was kereltje.

KTHXBAI
25-8-2006 12:46
Cotoneaster

Inactief

wtf stop nu eenns allemaal met zagen over de medals

de leaders zullen wel weten wie de het verdiend heeft en ik weet en zie aan jullie posts dat jullie jaloers zijn dat ze de medals gekregen hebben en jullie niet!

en ja btw iedereen gaat wel eens op vakantie zeker Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://i44.tinypic.com/28sll06.png[/IMG]
25-8-2006 12:47
Flikkerman

Gewist lid

Aan die reactie zie ik dat je er juist niks van gelezen hebt.
25-8-2006 12:54
Gregoryw

Rune Member (6.9)

quote:
K3ttino zei: oh lars gujn ik het wel, ik ben zeeer goed bevriend met hem. dat is het niet. maar ik vind, en ook de rest van lb, dat Cat extreem veel doet. en dan gaat greg met "ff een maandje iets doen" komen. ffs cat doet al meedere maanden meer voor rsr, steekt er meer tijd in dan greg in z`n hele rsr carriere?

ps. ik "zeur" niet dat er medals wegkomen, maar dat er zeker wel wat missen.

Daarom stond het ook tussen " ". Zoals ik je al zei, beloningen volgen..En wat ik allemaal voor RSR heb gedaan kan jij niet allemaal weten want jij weet NIETS. Clear?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-8-2006 12:55
Cotoneaster

Inactief

ben het al de hele tijd aan het volgen van men eerste post nummmer 5 was ik!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-8-2006 12:55
Flikkerman

Gewist lid

Als je tegoei had gelezen had je gezien dat het niet om vakantie ging maar omdat hij amper 7 posts in een maand deed k?

Ik ga er verder maar over zwijgen anders gaat mysterieus genoeg mijn postcount omlaag gaan.
25-8-2006 12:56
Cotoneaster

Inactief

hah ik zie het alweer zen postcount gaat omlaag toch niet erg als je geen medal wil jongens toch... men praatgemiddelde is ook maar 25 i care?

pff tja 7 post is nie veel maar als hij nu eens 1 maand op vakantie was een maand vakantie jov ik zeg maar dan de examens ervoor..
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-8-2006 13:03
Luki Luuk

Gewist lid

quote:
Gregoryw zei:
quote:
En wat ik allemaal voor RSR heb gedaan kan jij niet allemaal weten want jij weet NIETS. Clear?

good point.

mensen hebben het gewoon eerlijk verdient wat boeit het dat iemand op non-actief staat?als het lb het zo gekozen heeft, so be it
25-8-2006 13:04
Jostiepower

Inactief

de medals zijn al gegeven valt niets aan te veranderen, dus zeur niet.
en die medal voor cat komt heus wel over 2 maanden....
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
25-8-2006 13:04
Antwoord 31-45 van 73 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.