Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Allies en Enemies]
Allies en Enemies
Beste Mensjes,

Onze allies en enemies page is af (check bij claninfo). En onze eerste ally is Exercitum, helaas is Exercitum momenteel ff of-line (ze hebben geen hosting meer) maar binnekort zal Exercitum terug met de volgende site exercitum.com. Er zijn een aantal afspraken die Supa Vegeta en ik hebben gemaakt. Bij wars backen we elkaar up. Als een Pk trip uit meer dan 8 man bestaat en oranje (en bij Exercitum gele) capes draagt dan is hij veilig voor de andere clan, geef het wel altijd ff door aan Supa Vegeta, n g c of stony2002 zodat ze weten dat jullie van RSR zijn. Veder zijn individuele leden ook al dragen ze een gele of een oranje cape niet veilig voor individuele leden van de andere clan, we kunnen niet verwachten dat zei onze hele ledenlijst kennen en wij die van hun. Ik hoop echter wel dat jullie je een beetje sociaal opstellen tegenover onze ally. Nou dat was het dan wel zo een beetje, op een goede sammenwerking tussen Exercitum en RSR.

Greetz The Killer B
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 2-7-2004 13:07
Antwoorden:
Kippendoder

Inactief

What the...RSDPlaatje?DIPlaatje?Nog nooit van gehoord.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
5-7-2004 22:21
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

hehehe die wil je niet leren kennen manPlaatje
RSD, 'the' en di zijn de 3 sterkste clans van rs zowat...
ohja jwn, als je toch zulke goede contacten hebt met rsd, kun je dan plz vragen of ze allys willen worden met ons ofzoPlaatje
dan ownen we wel heel runescapePlaatje
maar dat willen ze mss niet.

en ff over exer, ik heb gehoord dat er 2 groepen komen, en dat de combat req weer teruggezet wordt naar 80Plaatje
kan iemand mij daarover ff duidelijkheid geven, want als hij weer 80 wordt ga ik ff trainen en ga ik erinPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
5-7-2004 22:25
Blacksamuray

Gewist lid

zolang ik het weet ging rodie niet meer dutchwarriors doen
maar een soort exercitum jr ze weten volgens mij nog niet de naam
volgens mij moes je dan 70+ zijn daarvoor
en exercitum heb gewoon te weinig leden en daarom het naar combat 80 gezet of 70 ranged
alleen raar dat ze geen 70 magic doen
6-7-2004 13:00
Acountkiller

Gewist lid

exer lijken net de reuzen uit harry potter voor de gene die de orde van de feniks hebben gelezen snappen mischien wat ik bedoel ik bedoel het stukje waar hgrid en madame malemour in de grotten zitten bij de reuzen vergelijk die reuzen ens met exer
ze zijn groot sterk en iedereen is er schijt van
overigens als ik voor zij wat roepen rsr roep vallen ze dan nog aanPlaatje
trouwens kunnen we de exer leden niet tijdelijk hier op vangen tot alles weer in orde is bij exer en wrom is supa gestoptPlaatje
7-7-2004 18:01
Majin Wouter

Gewist lid

supa wou gewoon liever bij di dus gebruikte hij et excuus dat hij te veel school werk enzo had dus hij heeft een mooi verraad gdaan en meeste exer zijn naar rsd en daar willen ze supa ook graag dood duzz...
7-7-2004 18:05
Antwoord 16-20 van 20 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.