Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Allies en Enemies]
Allies en Enemies
Beste Mensjes,

Onze allies en enemies page is af (check bij claninfo). En onze eerste ally is Exercitum, helaas is Exercitum momenteel ff of-line (ze hebben geen hosting meer) maar binnekort zal Exercitum terug met de volgende site exercitum.com. Er zijn een aantal afspraken die Supa Vegeta en ik hebben gemaakt. Bij wars backen we elkaar up. Als een Pk trip uit meer dan 8 man bestaat en oranje (en bij Exercitum gele) capes draagt dan is hij veilig voor de andere clan, geef het wel altijd ff door aan Supa Vegeta, n g c of stony2002 zodat ze weten dat jullie van RSR zijn. Veder zijn individuele leden ook al dragen ze een gele of een oranje cape niet veilig voor individuele leden van de andere clan, we kunnen niet verwachten dat zei onze hele ledenlijst kennen en wij die van hun. Ik hoop echter wel dat jullie je een beetje sociaal opstellen tegenover onze ally. Nou dat was het dan wel zo een beetje, op een goede sammenwerking tussen Exercitum en RSR.

Greetz The Killer B
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 2-7-2004 13:07
Antwoorden:
Ohno

Rune Member (6.9)

Yow, weer een nieuwe bladzijde geschreven in de geschiedenis van RSR. We worden beter & beter Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-7-2004 13:11
Tt112

Rune Member (6.9)

w00t nu gaan we echt beginne met groeien, nu moeten we wel van wat groei probleempjes afkomen.. en alvast een oplossing bedenken voor toekomstige groeiprobleempjes
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
2-7-2004 14:11
Blacksamuray

Gewist lid

ze zitten nu toch op een lycos site?
of heeft rodie dat al weggehaald want hij vindt lcyos maar slecht?
2-7-2004 14:22
Jwn_master

Gewist lid

Ok then so be it :/
Ik leg me er maar bij neer en zal iets vriendelijker doen tegen exer Plaatje
Ik ben wel blij dat ik ze nog mag aanvallen op solo pk trips, want anders zou het pken idd een stuk saaier worden Plaatje
Nouja nu zullen tenminste niet zo snel meer ge0wned worden in wars, omdat ik helaas moet toegeven dat exer veel mankracht heeft.
2-7-2004 14:24
Dutch Killer

Gewist lid

ik ben hier ontzettend blij mee. ik heb veel vrienden in exer, tijdje terug vroeg ik supa vegeta om allys te worden toen zei ie nee. ik weet niet wat jullie gedaan of gezegt hebben maar iedergeval goed werkPlaatje tis mayb handig om hun namen van leden in onze ledenlijst te zetten, of een nieuwe link naar exer leden lijst.
2-7-2004 14:25
Dark Prowler

Inactief

ik vin et echt cool ik ken al de leaders van exer en ze zijn kewle mense so be it
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-7-2004 15:26
D3c3pt0r

Gewist lid

ik vind het ook lijp ook al ben ik ook exer nu hoef ik niet meer te zien hoe rsr soms afgemaakt word door exer nu kunnen ze samen werken
2-7-2004 15:45
Rodie

Gewist lid

we zitten momenteel op [http://members.lycos.nl/exercitum]

maar een goede vriend op school is zo aardig geweest om te hosten tijdelijk voor exercitum , en zal vanaf morgen avond online zijn vanaf : [http://www.digi-town.nl/exercitum]

Plaatje: Plaatje

en dutch killer ,er is een publieke ledenlijst , daar kunnen jullie wel naar linken , en anders maken we gewoon een page erbij met jullie layout style Plaatje
2-7-2004 16:24
Zharlax

Rune Member (6.9)

ja als je bij allies op Exercitum klikt link hij nu door naar [www.exercitum.com] maar dat chamge ik dan wel ff.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
2-7-2004 16:41
Bruce Lee04

Gewist lid

K'vind het keigoe , nu gaan ze ons nimeer aanvalle zoals de vorige keer bij de r00ne r0x trip ! Plaatje
2-7-2004 16:49
Kingiman

Gewist lid

w00t, dit vind ik echt vet PlaatjePlaatje
2-7-2004 17:14
Motam

Gewist lid

ben er zeer blij mee vermits ik in exer en rsr zit Plaatje

nu kunnen we het maybe eens tegen di of "the" of maybe zelf rsd opnemen Plaatje

2-7-2004 17:50
Debesten

Gewist lid

sure droom maar zacht Plaatje
nog niet jongen supa vegeta is gestopt met exercitum en dit zal een donkere periode worden aangezien ook ik en rodie weg zijn voor meer dan 2 weken..
PlaatjePlaatje Plaatje we graken er wel door als niet iedereen stopt en nu is er een andere leider want stony en ngc zijn erook niet meer volgens mij.. GROTE VERWARRING DOOR ALLERLEI ZAKEN TEGELIJKETIJD kom terug binnen 2 weken voor meer info ,helpPlaatje
[http://www.digi-town.nl/exercitum/exercitum/]
3-7-2004 03:27
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

ik probeer allies te worden met de gladiatorz maar ze geven geen antwoord mischien will iemand anders het proberen o ps mischien staat hier geen link dan p-message het me dan even.

o ps ik vroeg het aan drass of ik het mocht proberen dus ik had net ook een p-message aan drass verstuurd nou hier komt de link:[http://www.geocities.com/gladiatorzclan/index.html]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
3-7-2004 17:48
Jwn_master

Gewist lid

quote:
Motam zei: ben er zeer blij mee vermits ik in exer en rsr zit Plaatje

nu kunnen we het maybe eens tegen di of "the" of maybe zelf rsd opnemen Plaatje

Lol Motam je gaat nu echt een beetje te ver.. DI is gewoon te groot en sterk om het tegen op te nemen.
De RSD is al helemaal onmogelijk, en bovendien zou ik dan niet meevechten, aangezien ik lui uit rsd ken. Ze zijn ook eindeloos veel sterker dan welke clan dan ooit..
3-7-2004 18:02
Antwoord 1-15 van 20 totaal.
>> Volgende 5

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.