Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Helpen met Skill Pages]
Helpen met Skill Pages
Hallo allemaal! (Nee, ik ben nog steeds niet dood Plaatje )

Iedereen met clearance level 2.0 of hoger kan nu in het menu bij "Skill Pages -> - Helpen?" tekst insturen die ze graag in de Skill Pages verwerkt zouden willen zien.
(Admins die toegang hebben tot de Skill Pages admin, jullie kunnen nu de ingezonden stukkies bekijken.)

Enjoy!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 18-6-2006 16:46
Antwoorden:
Paulus55

Rune Member (6.9)

ga nou is de pijp uit Plaatje j/k

hmmm.. ik heb er al ene Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-6-2006 16:49
Just Ne Pker

Leader (9)

Fijn zo, lijkt dat we niet zo lang hebben moeten wachten op dat systeem waarop Josty op doelde Plaatje Goede update thul!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
18-6-2006 16:51
Kholdstare 4

Gewist lid

Even wat info. Als je de guide gecodeerd wilt hebben (alleen voor questguides), mag je hem naar mij doorsturen. Ik codeer hem en geef hem dan terug. Zo hebben de questpage onderhouders minder werk Plaatje
En een kleine verduidelijking die volgens mij niet zal gesnapt worden: om je guide in te sturen, druk je ergens in het titelbalkje, en dan op enter Plaatje (zet er anders een stuur-knop ofzo bij)
Hoop dat dat nog wat meer hielp Plaatje
Anyways, het systeem ziet er goed uit, kan ik m`n guides ook ergens naartoe sturen Plaatje Ty, en reken maar dat ik er gebruik van zal maken Plaatje
18-6-2006 17:00
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Het beste is als hij NIET in html formaat is, kholdstare 4, want de admins zien de html code toch niet.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-6-2006 17:03
Ferrari289

Gewist lid

Ok, dat is mooi, zal denk ik wel wat insturen.
18-6-2006 17:04
Kholdstare 4

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: Het beste is als hij NIET in html formaat is, kholdstare 4, want de admins zien de html code toch niet.

Hoezo niet? Het is toch gewoon tekst? En het is de questpage code, dus met kleuren enzo, zoals ie hoort te zijn... Wat is het probleem? Plaatje
18-6-2006 17:06
Kratos184

Gewist lid

lol, dit is veel makkelijk. Ik zal es een keer een stukje gaan schrijven voor de quest page. Van een quest die ik nog niet gedaan heb.
18-6-2006 17:09
Happyland 31

Gewist lid

Je zou ook een verzendknop kunnen maken daar,anders schiet het niet opPlaatje
18-6-2006 17:42
Ewout

Inactief

ik ben er met een bezig Plaatje
zal hem vanavond proberen in te zenden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-6-2006 17:45
Dy29

Gewist lid

Zou het niet handiger als je hierbij zet welke guides al ingezonden en geaccepteerd zijn? Als jullie nu al een goede agil guide hebben en iemand zendt er nog eentje in, waste of time he.
18-6-2006 17:48
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Happyland 31 zei: Je zou ook een verzendknop kunnen maken daar,anders schiet het niet opPlaatje

Er is een verzendknop! Zie je hem niet?
Plaatje

Oh, en Kholdstare, html wordt weergegeven, niet de code, dus het is lastiger kopieren. Tenzij je de body weglaat, natuurlijk, dan is html wel zichtbaar...

EDIT: Dy29, alle aangenomen guides staan uiteraard in het menu onder "Skill Pages". Duh.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-6-2006 17:49
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Veel plezier met het insturen van guides. Let op, wel zelf maken ook screens!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-6-2006 18:31
6warhammer6

Inactief

Als er weer eens een nieuwe quest is ga ik die direct doen en zal ik ook wel een guide maken. Plaatje(als ik er aan denkPlaatje )
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
18-6-2006 18:37
Ijmuide 222

Inactief

Dat is nog eens handig. Door dit systeem ga ik misschien ook een skill page maken.
Misschien wordt dat nog wel wat. Ik ga het proberen als ik genoeg tijd hebPlaatje.

Leuk dat dit er nu is.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-6-2006 20:16
Djerun Xvii

Inactief

quote:
Kholdstare 4 zei: Even wat info. Als je de guide gecodeerd wilt hebben (alleen voor questguides), mag je hem naar mij doorsturen. Ik codeer hem en geef hem dan terug. Zo hebben de questpage onderhouders minder werk Plaatje

Met dank aan het programma van Djerun Plaatje

@Thulinma: ik heb een prog geschreven waarmee je heel simpel een questguide van tekst naar html kan toveren. Dat programma heb ik dus ook aan Khold gegeven. Als jij het ook wil moet je het maar zeggen. (Geldt ook voor andere MALs)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-6-2006 20:23
Antwoord 1-15 van 24 totaal.
>> Volgende 9

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.