Paulus55 Rune Member (6.9) | ga nou is de pijp uit j/k hmmm.. ik heb er al ene 18-6-2006 16:49 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Fijn zo, lijkt dat we niet zo lang hebben moeten wachten op dat systeem waarop Josty op doelde Goede update thul! Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 18-6-2006 16:51 | ||
Kholdstare 4 Gewist lid | Even wat info. Als je de guide gecodeerd wilt hebben (alleen voor questguides), mag je hem naar mij doorsturen. Ik codeer hem en geef hem dan terug. Zo hebben de questpage onderhouders minder werk En een kleine verduidelijking die volgens mij niet zal gesnapt worden: om je guide in te sturen, druk je ergens in het titelbalkje, en dan op enter (zet er anders een stuur-knop ofzo bij) Hoop dat dat nog wat meer hielp Anyways, het systeem ziet er goed uit, kan ik m`n guides ook ergens naartoe sturen Ty, en reken maar dat ik er gebruik van zal maken 18-6-2006 17:00 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Het beste is als hij NIET in html formaat is, kholdstare 4, want de admins zien de html code toch niet. 18-6-2006 17:03 | ||
Ferrari289 Gewist lid | Ok, dat is mooi, zal denk ik wel wat insturen. 18-6-2006 17:04 | ||
Kholdstare 4 Gewist lid | quote: Hoezo niet? Het is toch gewoon tekst? En het is de questpage code, dus met kleuren enzo, zoals ie hoort te zijn... Wat is het probleem? 18-6-2006 17:06 | ||
Kratos184 Gewist lid | lol, dit is veel makkelijk. Ik zal es een keer een stukje gaan schrijven voor de quest page. Van een quest die ik nog niet gedaan heb. 18-6-2006 17:09 | ||
Happyland 31 Gewist lid | Je zou ook een verzendknop kunnen maken daar,anders schiet het niet op 18-6-2006 17:42 | ||
Ewout Inactief | ik ben er met een bezig zal hem vanavond proberen in te zenden. 18-6-2006 17:45 | ||
Dy29 Gewist lid | Zou het niet handiger als je hierbij zet welke guides al ingezonden en geaccepteerd zijn? Als jullie nu al een goede agil guide hebben en iemand zendt er nog eentje in, waste of time he. 18-6-2006 17:48 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | quote: Er is een verzendknop! Zie je hem niet? Oh, en Kholdstare, html wordt weergegeven, niet de code, dus het is lastiger kopieren. Tenzij je de body weglaat, natuurlijk, dan is html wel zichtbaar... EDIT: Dy29, alle aangenomen guides staan uiteraard in het menu onder "Skill Pages". Duh. 18-6-2006 17:49 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Veel plezier met het insturen van guides. Let op, wel zelf maken ook screens! 18-6-2006 18:31 | ||
6warhammer6 Inactief | Als er weer eens een nieuwe quest is ga ik die direct doen en zal ik ook wel een guide maken. (als ik er aan denk ) 18-6-2006 18:37 | ||
Ijmuide 222 Inactief | Dat is nog eens handig. Door dit systeem ga ik misschien ook een skill page maken. Misschien wordt dat nog wel wat. Ik ga het proberen als ik genoeg tijd heb. Leuk dat dit er nu is. 18-6-2006 20:16 | ||
Djerun Xvii Inactief | quote: Met dank aan het programma van Djerun @Thulinma: ik heb een prog geschreven waarmee je heel simpel een questguide van tekst naar html kan toveren. Dat programma heb ik dus ook aan Khold gegeven. Als jij het ook wil moet je het maar zeggen. (Geldt ook voor andere MALs) 18-6-2006 20:23 |