Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Helpen met Skill Pages]
Helpen met Skill Pages
Hallo allemaal! (Nee, ik ben nog steeds niet dood Plaatje )

Iedereen met clearance level 2.0 of hoger kan nu in het menu bij "Skill Pages -> - Helpen?" tekst insturen die ze graag in de Skill Pages verwerkt zouden willen zien.
(Admins die toegang hebben tot de Skill Pages admin, jullie kunnen nu de ingezonden stukkies bekijken.)

Enjoy!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 18-6-2006 16:46
Antwoorden:
Nickalicious

Gewist lid

Ik vind dit dus serieus een geweldige update zo kan iedereen zen steentje bijdragen
18-6-2006 20:29
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

Mooie update, iedereen die wilt kan hier dus aan mee doen.
Maak er wat moois van mensen!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-6-2006 22:01
Silvfo

Gewist lid

Some people just won`t die...

Uhm ff serieus, ik vind dit wel een goede update. Nu kan iedereen redelijk makkelijk helpen met de skill pages Plaatje
18-6-2006 22:01
Mrkuolematon

Gewist lid

djerun telt dat ook voor gewone ledenPlaatje?
dit is wel een geweldige update voor de rest Plaatje hoef ik niet altijd naar tip.it of runehq Plaatje
19-6-2006 07:13
Dead Walker0

Inactief

hele goede update
misschien ga ik owk wel een skill page makenPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-6-2006 08:56
Hendrik73

Rune Member (6.9)

ik heb een quest guide gemaakt maar ik hoor er niets meer over hoe is dat nouPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-6-2006 13:17
Bck007

Inactief

WTF Thulinma leeft nog Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-6-2006 13:31
H0tmarijke

Adam Member (5.8)

quote:
Djerun Xvii zei:
@Thulinma: ik heb een prog geschreven waarmee je heel simpel een questguide van tekst naar html kan toveren. Dat programma heb ik dus ook aan Khold gegeven. Als jij het ook wil moet je het maar zeggen. (Geldt ook voor andere MALs)

Lol je kan toch ook gewoon Nvu gebruiken? Freeware met alles erop en eraan. Hier de link
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
"He who joyfully marches to music in rank and file has already earned my contempt. He has been given a large brain by mistake, since for him the spinal cord would suffice. This disgrace to civilization should be done away with at once. Heroism at command, senseless brutality, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism, how violently I hate all this, how despicable and ignoble war is I would rather be torn to shreds than be part of so base an action. It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but an act of murder."
21-6-2006 13:41
Vincent20001

Gewist lid

Oh dam, dan was ik op de verkeerde begrafenis, Dam-.-Plaatje

Goede Update^.^ Gelijk ff agility doen^^
23-6-2006 17:43
Antwoord 16-24 van 24 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.