Zoek in het forum!
Afwezigheid
Hoi Plaatje

Het is vermoed ik tijd voor een korte verklaring van mijn kant. Zoals iedereen wel gemerkt moet hebben ben ik in de loop der tijd flink wat inactiever geworden.
Ik ben niet meer de actieve 7 die ik ooit geweest ben (jaja ik zit hier onderhand al zo een 3jaar aan vast PlaatjePlaatje Toch probeerde ik altijd nog eventjes langs te hoppen en mijn meningen te geven.

De afgelopen tijd had ik zelfs daar geen tijd meer voor. Ik heb me in mijn tijd op RSR erg vermaakt en een hoop leuke mensne ontmoet.

Maar op het moment zit ik met een gigantisch druk leven en opkomende examens. Nadat ik men centraal examen gehad heb ben ik direct de dag na men laatste examen 2 weken in lloret (spanje)met 8vrienden/innen. Wanneer ik terug kom van lloret heb ik de uitslag (ik hoop een goede, maar ik sta er niet geweldig voor dus zal er flink aan moeten gaan werken komende tijd). Hiervan afhankelijk zal ik of zakken/herkansen/slagen. Maar direct na het 2e tijdvak (ofwel de herkansing, of ik deze heb is nooit zeker maar die tijd kan ik iig niet op vakantie haha) gaat ik weer weg. Ik ben dan 3 weken naar zuid frankrijk aan de middelandse zee met ouders/vriendin. Ofwel ik ben dan al zo een geruime 2 maanden afwezig, maarja daar blijft het niet bij. Wanneer ik terug kom van Frankrijk zal ik misschien mijn RS en RSR weer een beetje oppakken alhoewel ikvermoedelijk nog ten minste 1x en misschien nog wel 2 keer op vakantie ga. Ik ga namelijk nog 1week naar Engeland (een groot pretpark in engeland met mn vriendin + dr ouders). En daarna misschien (als men geld nog niet uitgeput is) nog 2 weken met mn meissie weg.

Dan is een groot deel van de vakantie dus duidelijk al verstreken. Direct nadat ik terug kom heb ik weer tijd. Ik zal dan vermoedelijk wel weer actiever gaan worden. Alhoewel ik dan wel met een rotsnelheid voor men rijbewijs wil gaan. Ik heb de afgelopen maanden geen tijd gehad en nu vlak voor de vakantie gaat uiteraard ook niet werken. Daarom kies ik voor direct nadat ik terug kom van al men vakanties.

Om een lang verhaal kort te maken.

Ik ga de komende tijd niet actief zijn en misschien wel niet eens aanwezig voor een lange periode. Ik wens heel RSR veel plezier en succes aan de mods/mals.

Ik kom zeker terug.. maar hoe actief of wanneer kan ik niet voorspellen. Als ik niet actief genoeg terug kom zal mijn rang naar retired verschoven worden (alhoewel ik hoop dat dit niet het geval gaat zijn PlaatjePlaatje)

Een fijne vakantie toegewenst en succes aan iedereen die met mij examens heeft.

Geoff // Rezer88 // RSR Leader
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
Gepost door Rezer88Rune Member (6.9) op 8-5-2006 00:26
Antwoorden:
666megaminer

Inactief

Succes, zit nu ook in de examens, maar t`is maar VMBO, dus dat gaat wel lukken Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

8-5-2006 18:33
Priamus

Gewist lid

Ik zie zo maar even dat het goed gaat met RSR.

Een fijne vakantie.
8-5-2006 18:46
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

Jammer, tot over een lange tijd Rezer!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2006 21:50
Scare Ranger

Gewist lid

jmmr dat je weggaat...veel suc6 met je examens en je meissie Plaatje
9-5-2006 20:25
Antwoord 31-34 van 34 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.