Zoek in het forum!
Afwezigheid
Hoi Plaatje

Het is vermoed ik tijd voor een korte verklaring van mijn kant. Zoals iedereen wel gemerkt moet hebben ben ik in de loop der tijd flink wat inactiever geworden.
Ik ben niet meer de actieve 7 die ik ooit geweest ben (jaja ik zit hier onderhand al zo een 3jaar aan vast PlaatjePlaatje Toch probeerde ik altijd nog eventjes langs te hoppen en mijn meningen te geven.

De afgelopen tijd had ik zelfs daar geen tijd meer voor. Ik heb me in mijn tijd op RSR erg vermaakt en een hoop leuke mensne ontmoet.

Maar op het moment zit ik met een gigantisch druk leven en opkomende examens. Nadat ik men centraal examen gehad heb ben ik direct de dag na men laatste examen 2 weken in lloret (spanje)met 8vrienden/innen. Wanneer ik terug kom van lloret heb ik de uitslag (ik hoop een goede, maar ik sta er niet geweldig voor dus zal er flink aan moeten gaan werken komende tijd). Hiervan afhankelijk zal ik of zakken/herkansen/slagen. Maar direct na het 2e tijdvak (ofwel de herkansing, of ik deze heb is nooit zeker maar die tijd kan ik iig niet op vakantie haha) gaat ik weer weg. Ik ben dan 3 weken naar zuid frankrijk aan de middelandse zee met ouders/vriendin. Ofwel ik ben dan al zo een geruime 2 maanden afwezig, maarja daar blijft het niet bij. Wanneer ik terug kom van Frankrijk zal ik misschien mijn RS en RSR weer een beetje oppakken alhoewel ikvermoedelijk nog ten minste 1x en misschien nog wel 2 keer op vakantie ga. Ik ga namelijk nog 1week naar Engeland (een groot pretpark in engeland met mn vriendin + dr ouders). En daarna misschien (als men geld nog niet uitgeput is) nog 2 weken met mn meissie weg.

Dan is een groot deel van de vakantie dus duidelijk al verstreken. Direct nadat ik terug kom heb ik weer tijd. Ik zal dan vermoedelijk wel weer actiever gaan worden. Alhoewel ik dan wel met een rotsnelheid voor men rijbewijs wil gaan. Ik heb de afgelopen maanden geen tijd gehad en nu vlak voor de vakantie gaat uiteraard ook niet werken. Daarom kies ik voor direct nadat ik terug kom van al men vakanties.

Om een lang verhaal kort te maken.

Ik ga de komende tijd niet actief zijn en misschien wel niet eens aanwezig voor een lange periode. Ik wens heel RSR veel plezier en succes aan de mods/mals.

Ik kom zeker terug.. maar hoe actief of wanneer kan ik niet voorspellen. Als ik niet actief genoeg terug kom zal mijn rang naar retired verschoven worden (alhoewel ik hoop dat dit niet het geval gaat zijn PlaatjePlaatje)

Een fijne vakantie toegewenst en succes aan iedereen die met mij examens heeft.

Geoff // Rezer88 // RSR Leader
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
Gepost door Rezer88Rune Member (6.9) op 8-5-2006 00:26
Antwoorden:
Bertjuh1

Gewist lid

Oke succes met je examens .
have fun op vakantie en neem een cadeutje voor MIJ mee Plaatje
en knoop in de oren wat ik je gezegt heb !
8-5-2006 10:49
Br0ngers

Gewist lid

Tot over een paar maanden dan maar, have fun Plaatje
8-5-2006 10:51
Rezer88

Rune Member (6.9)

quote:
Bertjuh1 zei: Oke succes met je examens .

Ja papa, ik moet zakken zodat je langskomt Plaatje Plaatje Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Rezer88 - Banned November 17th. Current owner of Melchiah_1 ~ http://www.nomercy-clan.com ~
8-5-2006 10:55
Bamberg88

Gewist lid

Begrijpelijk ik sta er ook zo voor met examens, vakantie, werk, rijbewijs, feesten, etc Plaatje. Ik begrijp het dus en maak er wat van en slaag natuurlijk Plaatje.
8-5-2006 11:01
Ijssie1

Inactief

quote:
Rezer88 zei:

Ja papa, ik moet zakken zodat je langskomt Plaatje Plaatje Plaatje

niks dr van je zorgt maar dat je slaagt anders word ik boos en dat wil je niet mee maken
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2006 11:14
Bertjuh1

Gewist lid

oh noes loekie mama has spoken !

8-5-2006 11:22
Nighthell14

Inactief

Jammer dat je tijdelijk even inactief gaat maar school gaat voor alles Plaatje.
Tot ooit!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2006 11:37
Tosti.ffx

Black Member (3.0)

Uhmmz, 1 kleine tip misschien: Vergeet Rs en Rsr en geniet van een paar mooie lekkere weken man Plaatje
Enja maak je geen zorgen over je heilige nachtbikkel topic, die hou ik wel in leven Plaatje

Ik wens je veel succes met het behalen van je examens en heel veel plezier op je meerdere vakantie plekjes.
Rijbewijs? Nahh kan wachten. Wens ik je nog geen succes voor tis nog te ver weg Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
8-5-2006 12:11
Ijmuide 222

Inactief

Wel goed dat je uitlegt waarom je als Leader voor een lange periode weg gaat.
Natuurlijk is dit veel beter dan doorgaan met RSR en RuneScape.

Veel succes met je examens en rijbewijs en veel plezier op je vakanties.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2006 13:41
Stanley

Rune Member (6.9)

Fijne vakantie en succes met je examens!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2006 13:43
Daangame

Inactief

Succes met je exames...En heb een leuke vakantiePlaatje
BTW, Wat ga je studeren?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2006 15:26
Deskjet9300

Inactief

quote:
Bertjuh1 zei: Oke succes met je examens .

No0es! Voor mij! Plaatje.

Jammer Rezer. Ik merkte al dat je minder actief was. Have fun IRL. En hall alles en doe alles zo snel mogelijk, om weer terug te komen Plaatje. Oh ja... neem toch maar de tijd. Haastige spoed is zelden goed. Plaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2006 15:36
6warhammer6

Inactief

Veel succes en fijne vakantie!

Je kijkt hopelijk toch wel nog even naar die lijst met memberpages die ik je hebt gestuurd he?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
*Klik*
8-5-2006 16:03
Just Ne Pker

Leader (9)

Bedoel je dat je helemaal niet meer online gaat zijn Plaatje Nja je hebt gelijk, IRl-leven gaat voor eh Plaatje Have fun daarbuiten!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
8-5-2006 16:28
Sir Mvl

Inactief

GL geoff en ook veel plezier na je examens Plaatje
Meer heb/weet ik niet direct te zeggen :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-5-2006 18:04
Antwoord 16-30 van 34 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 4

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.