Jules Inactief | 80% Stemt gewoon blind op de eerste omdat ze geen behoefte hebben om serieus aan zoiets mee te doen. Ik wil overigens nog mee doen aan deze poll, kan ik me nog inschrijven of niet? 8-4-2006 10:05 | ||
6warhammer6 Inactief | quote: Je moet gewoon iemand kiezen. Je reputatie in de clan heeft ermee te maken. Ben je bekend in RSR, aardig op het forum, behulpzaam. Dan heb je grote kans op stemmen. Met een campagne kunnen leden de stemmen gaan beinvloeden en dat is niet de bedoeling. dan krijg je hetzelfde als de vorige keer. @ bloodlover Als 80% blind op de bovenste stemt heb ik veel kans om in het lb te komen. Kan er misschien niet een keuze komen met: "Ik stem niet." of zoiets? 8-4-2006 10:51 | ||
Donwouty Gewist lid | ik zou ook liever gewoon verkozen worden dan iemand over te halen met geld of spullen ofzo... dat zou wel heel laf zijn om op die manier in het bestuur te komen... 8-4-2006 16:49 | ||
Ikkuh Neuken Gewist lid | welk cl lvl heb je nodig om te mogen stemmen? ik zal natuurlijk wel weer te laag zijn, jammer 8-4-2006 18:09 | ||
Ijmuide 222 Inactief | quote: Dat was vorige keer wel zo... dat is meer bij mensen die RSR niet goed kennen en van die pop-up af willen waarop staat dat ze moeten stemmen anders blijft dat ding je achtervolgen. Misschien zou het wat zijn dat het bovenste dingetje: "Ik wil niet stemmen" of zoiets is? Dan wordt er niet gestemd door de mensen die niemand kennen. 8-4-2006 18:10 | ||
Jules Inactief | Goed idee IJmuide, en trouwens die 80% zijn mensen die RsR niet goed kennen. Een hele lading leather members dus . 8-4-2006 23:34 | ||
Piet15 Gewist lid | Goe gedaan Greg, zo blijft het eerlijk . IJmuide, goed idee! 9-4-2006 08:47 | ||
Blizzard Pk Gewist lid | Het maakt mij niet uit wie er in komt. Het gaat mij erom dat degene die erin komen goed doen wat ze moeten doen, en niet half bakke Khoop dat meer mensen zo erover denken, want dan heb je r tenminste nog iets aan. 9-4-2006 16:16 | ||
Pttim Moderator (7) | Ik ben het helemaal eens met het feit dat grote campagnes totaal niet de bedoeling zijn. Toch zou het volgens mij niet slecht zijn als elke kandidaat de gelegenheid krijgt om in het kort (bijv 100 woorden) te vertellen voor welke dingen hij/zij staat. Natuurlijk zal iedereen die in het LB komt het beste voor RSR willen. Alleen dat heb je ook met politieke partijen. Ze willen allemaal het beste voor het land, maar toch zal ik op vele nooit stemmen, omdat hun ideeën niet overeen komen met de mijne. Ofwel: Ik wil graag weten waar de kandidaten voor staan. Anders weet ik niet echt waar ik op stem. Groeten Pttim 10-4-2006 01:02 | ||
Erikje90 Gewist lid | Geen campagne... was vorige keer wel gebeurt Maar goeie regels hoor 12-4-2006 18:06 |