Deskjet9300 Inactief | Helemaal mee eens. De leden moet ZELF beslissen wie er in komt. Dat Vote on me enzo is behoorlijk irritant. Mooi bedacht greg . 7-4-2006 19:52 | ||
Sir Mvl Inactief | Mooi bedacht greg? Das half waar, Eerder: Dank aan flIkkerman voor het hieraan herinneren aan greg via pm! En dan greg voor de regels "wat" opstellen denk ik. Goed dat het nog even gezegd wordt 7-4-2006 20:32 | ||
Flikkerman Gewist lid | Dank je dat je er zo snel op reageerde .Kwou een Emperor Zion situatie vermijden. 7-4-2006 21:06 | ||
Ijmuide 222 Inactief | Dit zijn wel goede regels. ZO kan je niemand zijn stemmen beïnvloeden op welke manier dan ook. Hij kiest op deze manier 100% zelf. De campagne van vorige keer was echt erg. 7-4-2006 21:17 | ||
Nickalicious Gewist lid | Waarom? Als iemand zegmaar campagne voert zie je toch dat die erom geeft? 7-4-2006 21:41 | ||
Flikkerman Gewist lid | Als iemand campagne voert worden leden die eigenlijk niks van de persoon in kwestie weten geneigd hem aan te duiden. En als de persoon die reclame maakt in het LB wordt gezet breekt er weer flame uit van:Hij zit er alleen in door reclame en dit en dat. 7-4-2006 21:43 | ||
Nickalicious Gewist lid | Mja ik houd me er wel aan maar vind het raar. of 7-4-2006 21:47 | ||
Flikkerman Gewist lid | Beter raar dan oneerlijk . 7-4-2006 21:50 | ||
Ijmuide 222 Inactief | quote: De meeste mensen die zich hebben ingeschreven geven er wel om. Bij sommige campagnes worden er dingen belooft die ze niet kunnen regelen en het is ook irritant om al die propaganda op de IRC Chat aan te moeten horen. 7-4-2006 21:54 | ||
Nickalicious Gewist lid | Ja dat is ook weer waar... Zit je te praten over kippen t er een gast tussendoor STEEEMMM OP MIJ! 7-4-2006 22:16 | ||
Flikkerman Gewist lid | Erhm compu?wtf? 7-4-2006 22:41 | ||
Killerareso Gewist lid | awh ik wou stemmers omkopen =/ net zoals de vorige lb (toen deed ik neit mee) maare als je geen stemmen mag beinvloeden dan stemt iedereen toch op zichzelf 7-4-2006 22:44 | ||
Dendries0 Inactief | Je kan niet op jezelf stemmen doh -.- 7-4-2006 22:46 | ||
Abcdefgijs Gewist lid | Ik vind wel dat leden een kleine campagne mogen houden, ik wil bijvoorbeeld van kandidaten horen waar zij zich voor willen inzetten. Als leden niks van zich mogen laten horen krijg je een situatie dat ieder lid tijdens de poll een lijst namen ziet waar hij verder mischien nooit van heeft gehoord en om dat eeuwig achtervolg berichtje niet meer te krijgen een willekeurige naam prikt. Je moet het natuurlijk wel aan banden leggen, maar als leden niet van zich mogen laten horen werkt een stemsysteem niet. Just my opinion, ABC 8-4-2006 00:52 | ||
Flikkerman Gewist lid | Abc,als leden de lijst voor zich zien is het ook niet juist dat ze alleen op dat ene lid stemmen dat campagna maakte.En no offensive gijs,maar je was er de vorige keer (wss) niet bij dus heb je niet gezien wat er toen teweeggebrach twas. 8-4-2006 09:50 |