Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Organisatoren die niet komen opdagen]
Organisatoren die niet komen opdagen
Hey luitjes,
Vanaf morgen gaat er een nieuwe regel in!
Organisatoren die niet op hun eigen event verschijnen, OF geen duimpjes uitdelen (binnen redelijke tijd), krijgen vanaf morgen de volgende straf:
2 dagen ban met uitleg. Een PM met officiele waarschuwing en uitleg. Hun event wordt gewist. Ze verliezen een vergader-duimpje.
Dus, goed onthouden, dit geldt vanaf morgen, 12 februari dus.
Trouwens, dit geldt ook als iemand anders een event overneemt. De organisator was er niet, dus alsnog precies deze zelfde straf.

Have fun en zo,
Thul

PS: Leaders en Sub-Leaders, jullie hebben een extra optie gekregen om dit volautomatisch te doen. Klik op een event in de kalender, dan staat het onderaan in beeld.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 11-2-2006 15:58
Antwoorden:
Killerareso

Gewist lid

waarom nou weer een vergader duimpje ne niet gewoon 2 event duimpjes? Plaatje

nou jah ik heb nog nooit een event georganiseerd (teveel verantwoordelijkheid Plaatje )

maar idd goeie regel
11-2-2006 16:52
Br0ngers

Gewist lid

Mooi, hopelijk helpt deze regel een beetje, gisteren en eergisteren ook al geen organisatoren aanwezig.
11-2-2006 16:54
666megaminer

Inactief

Nice, helemaal mee eens, iritant gezeur en gespam erover altijd...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Your file is not found
If you must file a complaint
Send it to Bill Gates

11-2-2006 17:02
Jevy1

Rune Member (6.9)

ik vindt het een zeer goed plan maar dan als je leden wist dan blijven de events ook staan he dus dan moet je daar ook iets aan doen he
en wat als de organisator geen vergaderduimpjes geeft dan moet je gewone duimpjes nemen en als die op zijn wat danPlaatje?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-2-2006 17:09
Piet15

Gewist lid

Goede regel! Want het is echt irritant als een organisator niet komt opdagen.
11-2-2006 17:20
Vincent20001

Gewist lid

het wordt gewoon te eng. DIT IS JE 4e update. AAAAAHPlaatje! geintje goede update. Je zou ons nu nog kunnen laten schikken, door op de chat te komen.

nog een keer:

NICE update thul.
11-2-2006 17:44
Xaverius

Inactief

Dankjewel thul prachtige updatePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-2-2006 18:05
Nickalicious

Gewist lid

En wat als je niet kan en die duimpjes niet hebt?Plaatje

Oh en BTW: Wie gaat dit controleren?
Jij Thul?
Nee niet overhaasten he?Plaatje

Ik organiseer voor niemand meer vanaf nu.
11-2-2006 18:23
Ijmuide 222

Inactief

Jevy1@
quote:
Thulinma zei: Dan krijgen ze negatieve duimpjes. Niet bepaald goed voor hun actiefheid is dat.

Goed dat dit er is. Nu komen die organisators zeker opdagen. Ik hoor eigenlijk nog 2 duimpjes te krijgen. Van het event van gister en van nog 1 maar die laatste krijg ik vast niet meerPlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-2-2006 20:03
Just Ne Pker

Leader (9)

Goed gedaan Thul! Mooie updates, kunnen we eindelijk terug deftige events hebben Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
11-2-2006 20:15
Glowball02

Rune Member (6.9)

quote:
Jevy1 zei: ik vindt het een zeer goed plan maar dan als je leden wist dan blijven de events ook staan he dus dan moet je daar ook iets aan doen he
en wat als de organisator geen vergaderduimpjes geeft dan moet je gewone duimpjes nemen en als die op zijn wat danPlaatje?

quote:
Compunick zei: En wat als je niet kan en die duimpjes niet hebt?Plaatje

Oh en BTW: Wie gaat dit controleren?
Jij Thul?
Nee niet overhaasten he?Plaatje

Ik organiseer voor niemand meer vanaf nu.

quote:
Thulinma zei: Dan krijgen ze negatieve duimpjes. Niet bepaald goed voor hun actiefheid is dat.

Hier is je antwoord Plaatje
Goede update Thul! Ik ga niet vaak naar events, maar als ik er ben, heb ik ook liever dat de organisator er is.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
11-2-2006 20:41
Den_temmy

Gewist lid

goede regelPlaatje
kheb 9duimpjes Plaatje
nah ma ik organiseer weinig events
als thulliewillie on komt veranderd er veelPlaatje
11-2-2006 20:59
Nickalicious

Gewist lid

quote:
Glowball02 zei:En wat als je niet kan en die duimpjes niet hebt
leesff wat ik zeg ALS JE NIET KAN als de organisator niet kan/
11-2-2006 21:40
Jules

Inactief

Go Jaron Plaatje. Mij kan het eigenlijk niet zo veel schelen omdat de meeste events mij uberhaupt niet zo interesseren, maar wel fijn om dit te zien van jou. Minder nutteloze posts in de berichtenbalk en op het forum.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-2-2006 21:49
Mr_huup

Gewist lid

Ik vindt het aan de ene kant goed, maar aan de andere kant niet. Meestal is de kalender al zo vol dat je pas voor over 1 of 2 maanden in kunt vullen. Maar het kan nog wel eens gebeuren dat je dan niet meer kunt. Moet je hierdoor benadeeld worden, ik vindt van niet. Er moet dan een optie zijn dat je bijvoorbeeld nog 5 dagen van te voren je event kunt verwijderen, zodat iemand anders dan nog de kans heeft iets in te plannen.
11-2-2006 21:58
Antwoord 16-30 van 35 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 5

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.