Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Organisatoren die niet komen opdagen]
Organisatoren die niet komen opdagen
Hey luitjes,
Vanaf morgen gaat er een nieuwe regel in!
Organisatoren die niet op hun eigen event verschijnen, OF geen duimpjes uitdelen (binnen redelijke tijd), krijgen vanaf morgen de volgende straf:
2 dagen ban met uitleg. Een PM met officiele waarschuwing en uitleg. Hun event wordt gewist. Ze verliezen een vergader-duimpje.
Dus, goed onthouden, dit geldt vanaf morgen, 12 februari dus.
Trouwens, dit geldt ook als iemand anders een event overneemt. De organisator was er niet, dus alsnog precies deze zelfde straf.

Have fun en zo,
Thul

PS: Leaders en Sub-Leaders, jullie hebben een extra optie gekregen om dit volautomatisch te doen. Klik op een event in de kalender, dan staat het onderaan in beeld.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 11-2-2006 15:58
Antwoorden:
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Goed werk..daar moest al lang iets aan gedaan worden.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-2-2006 15:58
Dy29

Gewist lid

Zeer goed werk Thul. Nu zullen ze wel komen opdagen. Maar wat als er mensen zijn die nog geen vergaderduim hebben?
11-2-2006 16:00
Hyperman36

Gewist lid

Ik dacht al, wat is Jaron vaak online vandaag, maar hier lag het dus aan.

Goed werk.
11-2-2006 16:01
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Dan krijgen ze negatieve duimpjes. Niet bepaald goed voor hun actiefheid is dat.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-2-2006 16:01
Arjensun

Rune Member (6.9)

Mooi dat dit er is. Nu gaan mensen misschien een keer hun verantwoordelijkheden nakomen die ze aangaan als ze een event organiseren!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et filii et spiritus sancti.
11-2-2006 16:05
Dave-o

Gewist lid

mee eens. goede regel! (ik kom zelf nooit naar events) maar het is begrijpelijk dat het niet opdagen irritant is.

maar werkt dat negatiefheidszooi wel?
11-2-2006 16:15
Djsjoeri

Inactief

puik werk thul, moest toch eens gebeuren..., beter nu dan nooit! ze laten iedereen optrommelen voor nx dat is toch rotzooi
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-2-2006 16:22
Kareljan096

Gewist lid

heej, ik heb hier gistren een klacht van `ingediend`, blij dat er al zo snel iets aan gedaan word!!!
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

O ja, dat werkt. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Darth Papa

Gewist lid

dit is inderdaad een erg goed idee. komen er wat meer degelijke events
11-2-2006 16:35
Benyi0

Inactief

Goed werk!
Maar wat als je er na een tijdje achterkomt dat je niet op je event kan komen? (onverwachts dus)
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-2-2006 16:38
Ck Bond

Gewist lid

quote:
Thulinma zei: Dan krijgen ze negatieve duimpjes. Niet bepaald goed voor hun actiefheid is dat.

Dat lijkt me wel erg Plaatje -1 vergaderduimpjes.Maja goeie regel Plaatje maar er moeten ook uitzonderingen zijn vind ik.Bijv bij een begrafenis ofzo.
Greetz ck bond
11-2-2006 16:38
Dendries0

Inactief

Goede regel, thul het begint angstaanjagend te worden.. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
badges: 1 2 3
You're unique, just like everyone else....

11-2-2006 16:42
Eikel363

Gewist lid

Was hard nodig, donderdag was de organisator er niet, gister ook nietPlaatje goede regel (Y)
11-2-2006 16:45
Geertjen2

Gewist lid

K, is goeie regel (y)
11-2-2006 16:45
Antwoord 1-15 van 35 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.