Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Drass gaat nu voorgoed weg]
Drass gaat nu voorgoed weg
Goeie avond,

Ik heb besloten om voorgoed weg te gaan binnen RSR. Van mijn oude post kan je nog herinneren dat ik het erg druk heb. Ik heb ook amper iets met RSR meer en wil dit onderwerp ook afsluiten. Ik wens de mods die nu actief zijn alle succes toe. Maak er nog wat van en hopelijk blijft deze site nog lang bestaan.

Het ga jullie goed.

Drass
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 9-2-2006 19:21
Antwoorden:
Just Ne Pker

Leader (9)

well cya drass, we zullen je missen, maar nog niet zo lang geleden was je al weg dacht ik? Of begin ik gek te worden (waarschijnlijk ben ik dat al maar kom Plaatje )
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
9-2-2006 19:23
Josty

Retired Leader (R)

(sarcasme)*Opgeruimd staat netjes*(/sarcasme)

Bart, je weet hoe ik hierover denk. Zonde voor RSR om jou te verliezen, maar voor jou persoonlijk is het goed om RSR achter je te laten. Verstandig dat je dan voor jezelf kiest, dat is wel zo belangrijk.

@ just
Vorige keer ging Bart op R alleen vergat hij zijn status te veranderen. En R is retired en dat is dus anders dan de clan verlaten zoals Bart juist aangekondigd heeft.

Bart, truste
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
9-2-2006 19:28
Halve Gek1

Inactief

ja gaat je goed in real life

ik had al een voorgevoel dat je weg ging
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2006 19:32
Nickalicious

Gewist lid

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOO :'(Plaatje!
Dit is echt ernstig maar het gaat je goed Drass hoe gaat het aflopen met Column board?Plaatje

Plaatje
9-2-2006 19:33
Rune Haj Fly

Gewist lid

dit is een zwarte dag in de geschiedenis van rsr. als het zo doorgaat bestaat rsr niet meer binnen een jaar...
9-2-2006 19:34
Jevy1

Rune Member (6.9)

cya drass,
terug een goed lid kwijt PlaatjePlaatjePlaatje
we zullen je allemaal heel hard missen man
je was een goede leaderPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2006 19:35
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Oh nee!Blijf gewoon als "r" plz...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2006 19:37
Ijmuide 222

Inactief

Drass, doe nou niet. Blijf gewoon (R) en kom ook op de chat.
Ik zou het jammer vinden als je weg ging. Je hebt heel veel bereikt binnen RSR en zomaar weggaan is toch doodzonde? Als je (R) bent hoef je niks te doen. Waarom doe je dat dan niet? Je kan dan zo nog af en toe op RSR kijken en wat gaat er gebeuren met RV?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2006 19:42
Priamus

Gewist lid

Jammer dat je definitief gaat, maar wel begrijpelijk.
9-2-2006 19:43
Jevy1

Rune Member (6.9)

je gaat hier weg maar ga je dan nog op runescape blijven spelen f stop je met alles
PS : iedereen wil dat je blijftPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2006 19:44
Dave-o

Gewist lid

Plaatje dit zuigt egt HARD... achja, het blijft jouw leven hè.

het gaat je goed.
9-2-2006 19:44
Sir Mvl

Inactief

Spijtig dat je rsr nu ook echt leaved, als je op in-actief stond, was er nog de kans dat je nog op rsr kwam af en toe.. Maar we kunnen je natuurlijk niet tegenhouden om te gaan..

Het ga je goed bart.

quote:
Rune Haj Fly zei: dit is een zwarte dag in de geschiedenis van rsr. als het zo doorgaat bestaat rsr niet meer binnen een jaar...

Als iedereen zo gaat denken wel, en dat zeiden er voor vorig jaar ook al, en wat zien we, rsr staat er nog steeds.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2006 19:45
Eikel363

Gewist lid

Neeee, onze laatste actieve leaderPlaatje ik zal je columns missen :,( was jij nou lid van fok.nl ofzo? want ik wil toch columns van jou lezen Plaatje

Bye bye, veel succes in rl,
EIKEL363
9-2-2006 19:51
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

quote:
Rune Haj Fly zei: dit is een zwarte dag in de geschiedenis van rsr. als het zo doorgaat bestaat rsr niet meer binnen een jaar...

Asjeblieft-.-
Begin nu niet weer met die Doomscenarios.

Bart, je weet dat je veel voor RsR betekent, en dat zul je ook altijd blijven, ondanks dat je nu, helaas, leaved.
Je weet dat ik dit zeer jammer vind, en dat ik graag zou zien dat je bleef, al was het maar op (R)...

Vooral de chat zal je missen, ik zou je graag overhalen, maar als het, zoals Joost zegt, echt beter is voor je om er mee te stoppen kwa IRL, zal ik ook niet proberen dit te goed...

Het ga je goedPlaatje
Arnoud X122
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-2-2006 19:52
Geertjen2

Gewist lid

Rest in peace drasje.
9-2-2006 19:58
Antwoord 1-15 van 67 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.