Just Ne Pker Leader (9) | well cya drass, we zullen je missen, maar nog niet zo lang geleden was je al weg dacht ik? Of begin ik gek te worden (waarschijnlijk ben ik dat al maar kom ) Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 9-2-2006 19:23 | ||
Josty Retired Leader (R) | (sarcasme)*Opgeruimd staat netjes*(/sarcasme) Bart, je weet hoe ik hierover denk. Zonde voor RSR om jou te verliezen, maar voor jou persoonlijk is het goed om RSR achter je te laten. Verstandig dat je dan voor jezelf kiest, dat is wel zo belangrijk. @ just Vorige keer ging Bart op R alleen vergat hij zijn status te veranderen. En R is retired en dat is dus anders dan de clan verlaten zoals Bart juist aangekondigd heeft. Bart, truste Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 9-2-2006 19:28 | ||
Halve Gek1 Inactief | ja gaat je goed in real life ik had al een voorgevoel dat je weg ging 9-2-2006 19:32 | ||
Nickalicious Gewist lid | NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOO :'(! Dit is echt ernstig maar het gaat je goed Drass hoe gaat het aflopen met Column board? 9-2-2006 19:33 | ||
Rune Haj Fly Gewist lid | dit is een zwarte dag in de geschiedenis van rsr. als het zo doorgaat bestaat rsr niet meer binnen een jaar... 9-2-2006 19:34 | ||
Jevy1 Rune Member (6.9) | cya drass, terug een goed lid kwijt we zullen je allemaal heel hard missen man je was een goede leader 9-2-2006 19:35 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Oh nee!Blijf gewoon als "r" plz... 9-2-2006 19:37 | ||
Ijmuide 222 Inactief | Drass, doe nou niet. Blijf gewoon (R) en kom ook op de chat. Ik zou het jammer vinden als je weg ging. Je hebt heel veel bereikt binnen RSR en zomaar weggaan is toch doodzonde? Als je (R) bent hoef je niks te doen. Waarom doe je dat dan niet? Je kan dan zo nog af en toe op RSR kijken en wat gaat er gebeuren met RV? 9-2-2006 19:42 | ||
Priamus Gewist lid | Jammer dat je definitief gaat, maar wel begrijpelijk. 9-2-2006 19:43 | ||
Jevy1 Rune Member (6.9) | je gaat hier weg maar ga je dan nog op runescape blijven spelen f stop je met alles PS : iedereen wil dat je blijft 9-2-2006 19:44 | ||
Dave-o Gewist lid | dit zuigt egt HARD... achja, het blijft jouw leven hè. het gaat je goed. 9-2-2006 19:44 | ||
Sir Mvl Inactief | Spijtig dat je rsr nu ook echt leaved, als je op in-actief stond, was er nog de kans dat je nog op rsr kwam af en toe.. Maar we kunnen je natuurlijk niet tegenhouden om te gaan.. Het ga je goed bart. quote: Als iedereen zo gaat denken wel, en dat zeiden er voor vorig jaar ook al, en wat zien we, rsr staat er nog steeds. 9-2-2006 19:45 | ||
Eikel363 Gewist lid | Neeee, onze laatste actieve leader ik zal je columns missen :,( was jij nou lid van fok.nl ofzo? want ik wil toch columns van jou lezen Bye bye, veel succes in rl, EIKEL363 9-2-2006 19:51 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | quote: Asjeblieft-.- Begin nu niet weer met die Doomscenarios. Bart, je weet dat je veel voor RsR betekent, en dat zul je ook altijd blijven, ondanks dat je nu, helaas, leaved. Je weet dat ik dit zeer jammer vind, en dat ik graag zou zien dat je bleef, al was het maar op (R)... Vooral de chat zal je missen, ik zou je graag overhalen, maar als het, zoals Joost zegt, echt beter is voor je om er mee te stoppen kwa IRL, zal ik ook niet proberen dit te goed... Het ga je goed Arnoud X122 9-2-2006 19:52 | ||
Geertjen2 Gewist lid | Rest in peace drasje. 9-2-2006 19:58 |