Zoek in het forum!
200ste Lid
Beste Clanmensjes,

Vandaag is Pk Joris het 200ste lid van RSR geworden, dit vraagt om een feestje. De clan zal een groote dropparty houden met ongeveer 1 mill aan rune items en nog een een aantal andere items die de moeite waard zijn. De datum is nog niet bekend maar zal deze week bekend worden gemaakt door de leaders. Wij hopen dat jullie masaal naar de drop zullen komen en verwelkomen Pk Joris van harte als 200ste lid.

Greetz De (Sub) Leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 7-6-2004 18:08
Antwoorden:
Jessebreda

Gewist lid

Woei
Krijgen RSC spelers ook stuff want 2 zuigt Plaatje
7-6-2004 18:21
Maggot666_s

Gewist lid

Woei RsR über alles Plaatje

Ik zal er wezen Plaatje
7-6-2004 18:32
Pl

Gewist lid

ik was de eerste die het opmerkte maar iemand heeft de tropic weggehaald bij gemengd Plaatje
7-6-2004 18:45
Bloodgoat

Gewist lid

lol maare man wat is de rsr tog groot
laten we ene keer een pk trip houwen en iedereen die niet komt en geen goeie smoes heeft gaat 1 hele clearance level omlaag Plaatje
7-6-2004 18:46
Lara Barbara

Gewist lid

Plaatje vet, rsr is egt een grote clan Plaatje, ik kom cker wel naar die drop party!
7-6-2004 18:47
Zharlax

Rune Member (6.9)

Ja ik ben zelf ook wel een beetje freaked out, we zijn momenteel bij vere de grootste Nederlandse RuneScape clan.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
7-6-2004 18:50
Bartho_e

Gewist lid

En Bart, daar sta jij nummer 1 op de ledenlijst vanPlaatje

Anyway, het zat er al aan te komen, op sommige dagen groeide het ledenaantal met 5 en het bleef maar omhoog gaan.
CongratzPlaatje
7-6-2004 19:12
Kippendoder

Inactief

Zijn wij de grootste nederlandstallig clanPlaatjeCool.
Da vraagt om een extra grote drop party. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
hey!
7-6-2004 20:04
Blizzard Pk

Gewist lid

yeahPlaatje nummer 1 mage van de grootste nl clan Plaatje
btw, hoesso maar 1 mil? ik drop al 420 tot 560k.
8-6-2004 02:57
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

1 mill aan rune Plaatje niet 1 mill totaal Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-6-2004 08:34
Scorpinator

Gewist lid

yay weer eens kans voor mij om aan geld te komen
8-6-2004 08:43
Bobsel

Rune Member (6.9)

lol ik ga ook weer heel wat rune en andere stuff doneren(leiders pas een week voor de party ofzo)
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-6-2004 15:37
Gielofiel

Gewist lid

ow lekker dan dan kom ik op clearance lvl o.4 Plaatje maar ja geen dropparty zonder giel! ik zal er zijn (krijg ik dan ook een duimpke PlaatjePlaatje
16-6-2004 00:50
[ud]dansch

Gewist lid

wanneer komt ie nuPlaatje
17-6-2004 16:32
Zharlax

Rune Member (6.9)

dat is nog niet zeker. We hebben momenteel 1,3 mill aan rune en zijn nog een aantal ander dinge in aant kopen (zoals 1k cooked lobs en 1k coal). Heeft iemand nog sugesties.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

17-6-2004 16:36
Antwoord 1-15 van 18 totaal.
>> Volgende 3

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.