Zoek in het forum!
200ste Lid
Beste Clanmensjes,

Vandaag is Pk Joris het 200ste lid van RSR geworden, dit vraagt om een feestje. De clan zal een groote dropparty houden met ongeveer 1 mill aan rune items en nog een een aantal andere items die de moeite waard zijn. De datum is nog niet bekend maar zal deze week bekend worden gemaakt door de leaders. Wij hopen dat jullie masaal naar de drop zullen komen en verwelkomen Pk Joris van harte als 200ste lid.

Greetz De (Sub) Leaders
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
Gepost door ZharlaxRune Member (6.9) op 7-6-2004 18:08
Antwoorden:
Jules

Inactief

Ja, uncut gems, rare items enne mss de nieuwe member armours! ( (t) en (g) )
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-6-2004 16:44
Lord Brent

Gewist lid

oooooooooh..........damit doe hem niet in de grote vakantie dan moet ik juist net op vakantie naar italië en als ik het mis is mondzuiveljood want ik wil ook wat dingen gaan droppen! ik heb ze al een tijd klaar liggen! please doe hem zo snel mogelijk en ook niet volgende week want dan ben ik op school kamp als je het dan doet mis je mijn Plaatje en Plaatje! PLEASE DOE HEM DIT WEEKEND OF ZO...........ik zal de leiders dan erg dankbaar zijn!PlaatjePlaatjePlaatje please

22-6-2004 16:49
Gielofiel

Gewist lid

maar we weten nog steeds niet wanneer die nou is Plaatje ik zie het nog zo gebeuren dat we eerder 300 leden hebbe dan dat de dropparty van 200 leden is gedaan
23-6-2004 16:11
Antwoord 16-18 van 18 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.