Corne195 Gewist lid | Ik zal je missen Drass 21-1-2006 20:16 | ||
Blizzard Pk Gewist lid | Drass hoesso leave je? Je weet zelf ook, we zijn nooit vrienden ofzo geweest, sterker nog, we hebben best vaak ruzie gehad. Maar laatste tijd gaat ut chill man, geen gevogelpulkhomo meer. En dan pcies op dit moment ga je weg. Vroeger was ik blij geweest, maar nu vind ik ut remtrollenpoliticus dat je weggaat. Kijk, hets niet zo dat we nu vrienden zijn ofzo, maar we kunnen het wel beter met elkaar vinden. En, jij bent 1 van de, als niet het actiefste lid van rsr. Dus blijf gewoon, en anders gewoon nog op de chat man. F die newbies die je de hele dag pm`s sturen. Maarja, als je zo graag ervoor kiest om weg te gaan, dan kan je beter ook maar gaan. Want hier tegen je zin in zitten heeft ook geen nut. En aangezien het jouw leven... Dus.. tja.. Misschien spreek ik je nog, en anders wens ik je ut beste irl. 21-1-2006 20:33 | ||
Drass Rune Member (6.9) | Hehe grappigste post is nog die van Blizz Wees niet geheel bang. Ik zal gewoon nog af en toe langs hoppen in de chat. Ik zal me alleen gewoon niet bezig houden met dingen binnen RSR zelf. Morgen zullen jullie de nieuwe Mod(s) te zien krijgen dus tot dan wil ik er niks over horen. Ik ga het trouwens ook erg druk krijgen in februari dus veel tijd kan ik er ook gewoon niet meer insteken. Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug! 21-1-2006 21:11 | ||
Bamberg88 Gewist lid | Jammer maar begrijpelijk . 21-1-2006 21:40 | ||
Petah112 Inactief | ik spreek je misschien nog wel in travian, ik zit ook in RV onder de naam BusinessMan. maar RSR zal snachts niet meer hetzelfde zijn. Weer terug van weggeweest. 21-1-2006 21:44 | ||
Geertjen2 Gewist lid | quote: Gregoryw for leadah 21-1-2006 21:55 | ||
Lord Michel Gewist lid | Ik had t eigenlijk al veel eerder verw8 maarja nu is t moment dus toch daar, veel succes in je irl leve en misschien kom ik je nog wel ergens tegen irl of op chat/msn Gregory for president 21-1-2006 22:21 | ||
Josty Retired Leader (R) | Truste Batje. Blijf je toch wel spreken over msn en op de chat. * Hopelijk bedoelde je mij niet met die PM`s (A):$ * Conclusie: Het zal zo blijven, no matter what. Do you think I care? In reactie op bepaalde leden: I just love the issues of love. 21-1-2006 22:25 | ||
Ctk Mastah Gewist lid | Jammer... Je was de enige nog actieve leader... Ik zal je gaan missen. 21-1-2006 22:27 | ||
King_orgo Gewist lid | ik snap wle dat ej gaat veel succes en plezier irl zie je msicjien nog wel doei 21-1-2006 22:28 | ||
Tom For Sure Steel Member (2.0) | Jammer je was inderdaad nog de enige actieve leader Nouja je zal nog wel vaak op de chat te zien zijn 21-1-2006 23:34 | ||
Darth Papa Gewist lid | veel succes met je andere dromen na te jagen man, vergeet ons kleine community niet en blijf die columns schrijven! greetz, darth papa 21-1-2006 23:52 | ||
Nighthell14 Inactief | Aah jammer dat je gaat man Nu zijn er helemaal geen actieve leaders meer, maar wel leuk dat je columms blijft plaatsen om ons toch wat te amuseren tussen al dat gespam en geflame Succes irl en het ga je goed! 22-1-2006 01:45 | ||
Frenk Master Inactief | Ooh nee, jammer dat je weg gaat. Buiten Thul die een knop onderaan heeft en offline is (ofzo iets) hebben we geen actieve Leader(s) meer( Je komt nog soms op Chat enzo, dus dat valt weer mee. Succes met leven verder Greetz, ...::: :::... 22-1-2006 09:24 | ||
Burgje Gewist lid | idd jammer maar word het dan niet eens tijd om want andere mense leader te maken of te promoveren want bijna alle leader zijn retired... 22-1-2006 09:49 |