Zoek in het forum!
Retired
Avond,

Na een lange tijd heb ik besloten om me minder / amper in te gaan zetten voor de clan. Ik ben al 2.5 jaar lang hier actief en dat vind ik wel genoeg. Ik begin me steeds meer te irriteren aan kinderen die me adden of mailtjes daarvan dat ik niet meer kan opbrengen om deze te beantwoorden.

Ook speel ik geen Rs meer zodat ik geen kennis meer heb van dit spel en dus eigenlijk al op 50% van de dingen niet meer kan reageren. Daarom heb ik gewoon besloten om ongeveer RSR vaarwel te zeggen. Ik zal nog wel in de chat zijn en soms even langs hoppen op het forum voor een columnpje of wat dan ook.

Voor dingen die je eigenlijk aan mij zou willen vragen moet je dus nu bij andere mods zijn. Er zal nog wat verandering hierin komen maar dat horen jullie later wel.

Gegroet
Drass

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 21-1-2006 18:09
Antwoorden:
Corne195

Gewist lid

Ik zal je missen Drass Plaatje
21-1-2006 20:16
Blizzard Pk

Gewist lid

Drass hoesso leave je?

Je weet zelf ook, we zijn nooit vrienden ofzo geweest, sterker nog, we hebben best vaak ruzie gehad.

Maar laatste tijd gaat ut chill man, geen gevogelpulkhomo meer.
En dan pcies op dit moment ga je weg.

Vroeger was ik blij geweest, maar nu vind ik ut remtrollenpoliticus dat je weggaat. Kijk, hets niet zo dat we nu vrienden zijn ofzo, maar we kunnen het wel beter met elkaar vinden.

En, jij bent 1 van de, als niet het actiefste lid van rsr. Dus blijf gewoon, en anders gewoon nog op de chat man. F die newbies die je de hele dag pm`s sturen.

Maarja, als je zo graag ervoor kiest om weg te gaan, dan kan je beter ook maar gaan. Want hier tegen je zin in zitten heeft ook geen nut. En aangezien het jouw leven...

Dus.. tja.. Misschien spreek ik je nog, en anders wens ik je ut beste irl.
21-1-2006 20:33
Drass

Rune Member (6.9)

Hehe grappigste post is nog die van Blizz Plaatje Wees niet geheel bang. Ik zal gewoon nog af en toe langs hoppen in de chat. Ik zal me alleen gewoon niet bezig houden met dingen binnen RSR zelf. Morgen zullen jullie de nieuwe Mod(s) te zien krijgen dus tot dan wil ik er niks over horen.

Ik ga het trouwens ook erg druk krijgen in februari dus veel tijd kan ik er ook gewoon niet meer insteken.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
21-1-2006 21:11
Bamberg88

Gewist lid

Jammer Plaatje maar begrijpelijk .
21-1-2006 21:40
Petah112

Inactief

ik spreek je misschien nog wel in travian, ik zit ook in RV onder de naam BusinessMan. maar RSR zal snachts niet meer hetzelfde zijn.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Weer terug van weggeweest.
21-1-2006 21:44
Geertjen2

Gewist lid

quote:
Drass zei: Hehe grappigste post is nog die van Blizz Plaatje Wees niet geheel bang. Ik zal gewoon nog af en toe langs hoppen in de chat. Ik zal me alleen gewoon niet bezig houden met dingen binnen RSR zelf. Morgen zullen jullie de nieuwe Mod(s) te zien krijgen dus tot dan wil ik er niks over horen.

Ik ga het trouwens ook erg druk krijgen in februari dus veel tijd kan ik er ook gewoon niet meer insteken.

Gregoryw for leadah
21-1-2006 21:55
Lord Michel

Gewist lid

Ik had t eigenlijk al veel eerder verw8 maarja nu is t moment dus toch daar, veel succes in je irl leve en misschien kom ik je nog wel ergens tegen irl of op chat/msnPlaatje

Gregory for president
21-1-2006 22:21
Josty

Retired Leader (R)

Truste Batje. Blijf je toch wel spreken over msn en op de chat.
* Hopelijk bedoelde je mij niet met die PM`s (A):$ *
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Conclusie:
Het zal zo blijven, no matter what.

Do you think I care?

In reactie op bepaalde leden:
I just love the issues of love.
21-1-2006 22:25
Ctk Mastah

Gewist lid

Jammer... Je was de enige nog actieve leader...

Ik zal je gaan missen.
21-1-2006 22:27
King_orgo

Gewist lid

ik snap wle dat ej gaat
veel succes en plezier irl
zie je msicjien nog wel
doei
21-1-2006 22:28
Tom For Sure

Steel Member (2.0)

Jammer je was inderdaad nog de enige actieve leader Plaatje
Nouja je zal nog wel vaak op de chat te zien zijn Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-1-2006 23:34
Darth Papa

Gewist lid

veel succes met je andere dromen na te jagen man, vergeet ons kleine community niet Plaatje

en blijf die columns schrijven!

greetz,

darth papa
21-1-2006 23:52
Nighthell14

Inactief

Aah jammer dat je gaat man Plaatje

Nu zijn er helemaal geen actieve leaders meer, maar wel leuk dat je columms blijft plaatsen om ons toch wat te amuseren tussen al dat gespam en geflame Plaatje

Succes irl en het ga je goed!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-1-2006 01:45
Frenk Master

Inactief

Ooh nee, jammer dat je weg gaat.
Buiten Thul die een knop onderaan heeft en offline is (ofzo iets) hebben we geen actieve Leader(s) meer(PlaatjePlaatje
Je komt nog soms op Chat enzo, dus dat valt weer mee.
Succes met leven verderPlaatje Plaatje

Greetz,
...::: Plaatje :::...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-1-2006 09:24
Burgje

Gewist lid

idd jammer maar word het dan niet eens tijd om want andere mense leader te maken of te promoveren want bijna alle leader zijn retired...
22-1-2006 09:49
Antwoord 31-45 van 53 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 8

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.