Zoek in het forum!
Retired
Avond,

Na een lange tijd heb ik besloten om me minder / amper in te gaan zetten voor de clan. Ik ben al 2.5 jaar lang hier actief en dat vind ik wel genoeg. Ik begin me steeds meer te irriteren aan kinderen die me adden of mailtjes daarvan dat ik niet meer kan opbrengen om deze te beantwoorden.

Ook speel ik geen Rs meer zodat ik geen kennis meer heb van dit spel en dus eigenlijk al op 50% van de dingen niet meer kan reageren. Daarom heb ik gewoon besloten om ongeveer RSR vaarwel te zeggen. Ik zal nog wel in de chat zijn en soms even langs hoppen op het forum voor een columnpje of wat dan ook.

Voor dingen die je eigenlijk aan mij zou willen vragen moet je dus nu bij andere mods zijn. Er zal nog wat verandering hierin komen maar dat horen jullie later wel.

Gegroet
Drass

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Geld is net zoals schaamhaar, het groeit niet op mijn rug!
Gepost door DrassRune Member (6.9) op 21-1-2006 18:09
Antwoorden:
Needlekiller

Inactief

Mja, je blijft nog wel op de chat `Dat verplicht ik je. En anders zie ik je nog op MSN en in RV Plaatje

GreetZ, Pascal
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

21-1-2006 18:52
Nickalicious

Gewist lid

Nu hebben we geen actieve leader meer Plaatje
Gregory for 9 Gregory for 9!
21-1-2006 18:55
Ijssie1

Inactief

Bah Drass ......

Jammer maar kan het wel begrijpen hoor .Zolang je maar wel op de chat blijft vergeef ik je het Plaatje

Owja en niet teveel hagelsag gebruiken he is niet goed PlaatjePlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-1-2006 18:57
Sir Mvl

Inactief

Spijtig, maar zoals veel anderen ook al zeiden: blijf nog (een beetje) actief in de chat! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-1-2006 19:05
Legolas13666

Gewist lid

tja erg vervelend voor de clan maja wel begrijpelijk hoor... naja `t ga je goed man..
21-1-2006 19:15
Parmentiere

Gewist lid

have fun en je collumns waren geestig btw Plaatje
21-1-2006 19:19
Benniebob

Gewist lid

Is dit een grap of zo? Zo ja, haha.
Zo nee, potverdikkie blijf! (nog beleefd ookPlaatje.)

quote:
Gregory for 9 Gregory for 9!

Idd Nick
21-1-2006 19:22
Just Ne Pker

Leader (9)

well cya drass, kom veel op de chat wil je Plaatje (o man ik ben de 30ste of die dit zegt PlaatjePlaatje ja mss zouden er wel wat actieve LEADERS moeten komen. Kom anders nog eens naar een of ander suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperstom event wil je Plaatje, we will miss ya....
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
21-1-2006 19:30
Bakara 66

Gewist lid

ik vind dit echt belachelijk er is hier nu GEEN LEADER MEER Plaatje echt stom dat je dit doet zeg PlaatjePlaatje waarom jij waarom waarom waarom eerst een hele goede mod bamberg en dan jij ook nog Plaatje rsr gaat steeds meer omlaag inplaats dat je nou gewoon de caln zo maakt dat je er pas bij lvl 50 -60 in mag dan begrijp ik et nog maar dit OMG

nou jah het ga je goed later.

grtz bakara 66

21-1-2006 19:34
Marceloss0

Gewist lid

Jammer dat je weggaat. Als je geen rs meet speelt snap ik het wel maar blijft jammer Plaatje.
21-1-2006 19:43
Glowball02

Rune Member (6.9)

Sorry dat ik zo laat pas antwoord, ik moest mijn gevoelens eerst nog wat onderdrukken Plaatje
Jammer dat je weggaat, nu hebben we geen actieve 9 meer. En voor iemand die 4 actieve 9`s heeft meegemaakt, is dat heeel raar. Echt jammer dat je stopt Plaatje
Greg for 9!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
21-1-2006 19:51
Hyperman36

Gewist lid

Mensen, Bart is niet te vervangen.
ZELFS niet door Gregory.

Nouja, het ga je goedPlaatje. Zolang je Hattrick blijft spelen spreek ik je vast nog wel een keer..
21-1-2006 19:57
Needlekiller

Inactief

Nee bakara, want het is een fun clan.
Ennugh, Dat bart retired is niet het einde van de Wereld Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

21-1-2006 20:01
Ijmuide 222

Inactief

Jammer DrassPlaatje.

Gelukkig zul je nog vaak op de chat komen en blijf je Travian spelen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-1-2006 20:07
Quintilliuss

Gewist lid

potjandorie, nu leer ik je dus niet kennen, jammer.:{ ik had je graag op het slachtveld willen ontmoeten om gezamelijk met velen een massaslachting bij andere clans te veroorzaken. zeer spijtig ,maar ik begrijp je wel...
21-1-2006 20:12
Antwoord 16-30 van 53 totaal.
Vorige 15 << >> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.